Her ay kenarıma büyük miktarda para koyarım. Altın alırım yani. Ancak gezmeye para ayırmıyorum. Ama sosyal hayatım yok. Yaşımdan ötürü yalnız kaldım. Ömür bitiyor ve benim eşim ve çocuğum yok. Salsam mı artık kendimi
2 ay
Her ay kenarıma büyük miktarda para koyarım. Altın alırım yani. Ancak gezmeye para ayırmıyorum. Ama sosyal hayatım yok. Yaşımdan ötürü yalnız kaldım. Ömür bitiyor ve benim eşim ve çocuğum yok. Salsam mı artık kendimi
Belki de sahip olduğum için böyle düşünüyorum emin değilim ama yaşım ilerlediğinde ve geriye dönüp baktığımda sadece ev iş arası bir hayatımın olması beni korkutuyor
Cevap
6Cevap
Ömür gelip gidiyor ne kadar yaşayacağımızın garantisi yok bugün varız yarın yokuz o yüzden ye gez dolaş dua et
Şu hayatta yaşayacaksın ben bunu öğrendim yıllardır birikim yaptın yaptığım birikimden faydalanamadım hiç şimdi hayatımı yaşıyorum
Anı biriktiemek
Birikim yap evini al..
Ama ömür bitiyor bu ev kime kalacak ben bu kadar sefalet sürerken
Evlenebilirveğimi düşünmüyorum
Sence hangisi mantıklı
birikim yapin
Neden evlenmiyorsun?
Tabi alışveriş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?