Güncellemeler
2 ay
Süper bir soru sordun 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Bu hayatı yaşamak gerçekten bu kadar zor mu, yalnız mıyım böyle hisseden?

Türkiye de yaşamak zor bence sosyal çürüme etraf esc gibi kızlar ve ekonomik sorunlar yalnızlık zorunluluk hale geldi ülkede insan yokki 🙄
Yalnız değilsin
Teşekkürler
Cevap
7Cevap
zor evet
Hayır yalnız değilsin, birçok insan bu duyguları yaşıyor. Bazen gerçekten her şey ağır geliyor ama bu geçici, kendine zaman tanı.
Bu devirde nefes aldığına şükretmen gerek.
Kolay olduğunu kim söyledi yalnizlik işin içinde zaten
Kadınlar istese hayat çok güzel yaşanır
Hayat sanA güzel 😊
Çok da zor değil be
Aslında zor değil insanlar zorlaştırıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?