Eşimin işi ve toplantıları evliliğimizin önüne mi geçti, kırgınlığımı nasıl anlatmalıyım?

2 gün önce hazırlanıp eşime sürpriz yaptım. İçeri girdiğimde telefonla oynuyordu. Elinden tutup odamıza götürdüm. Gülüyordu ama hevesi yok gibiydi. Birden gözüme bir şey oldu dedi. Mendil getirip gözünü temizledim kirpik falan girdi sanırım. Yüzünü yıkadı geldi. Yüzüme bakmıyordu. Telefonumu getirir misin 15 dk sonra toplantım var link bekliyorum dedi. Teklifin hâlâ geçerliyse toplantı bitince kaldığımız yerden devam edelim dedi. O zamana kadar istiyorsam bakarız dedim. O gidince ben de üstümü değiştirdim ama belli etmesem de çok kırıldım. İş hayatı sanki sürekli bize engel oluyor gibi. Tabii ki iş de önemli ama güzel anılarımızı hep erteliyoruz. Az önce ben telefonla konuşurken geldi ama elimle hayır işareti yaptım. Gerçekten içimden gelmiyor ve sanırım hâlâ biraz kırgınım. Bu durumun tek çözümü konuşmak olduğunu biliyorum ama ne diyeceğimi bilmiyorum

Eşimin işi ve toplantıları evliliğimizin önüne mi geçti, kırgınlığımı nasıl anlatmalıyım?
Cevapla