Bilip bilmedikleri önemli değil yaptığın doğru bir şey değil onu diyorum.. ev sahibi komisyon almaz depozitoyu 2 kira yapar ya da bir kira peşin alır ama komisyon olayı olmaz
Ee o zaman adam sahibinden ilanını görmüş sahibinden kiralıyor o sahibden yazısının amacı o zaten komisyon vermeyeceksin demek bide komisyon mu vericek depozito talep edebilirsin ama komisyon talep etme hakkın yok.
Ablacım bak burada tüm yorum yapanlar almamalısın diyor sen hala çakallık peşindesin herkes g*erizekalı bi sen mi akıllısın? Bir de kalkmış hak verdik diye Abaza iması yapıyorsun. Şu an burada senden daha ordpusu yok
Ana Sayfa > Ev & Yaşam > Sorular > Babama ait işyerini kiralatıyorum. Alıcıdan Depozito ve komisyon ne kadar almalıyım bilmiyorum. Fikir verir misiniz lütfen?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
1 kira depozito alınır.. mülk size ait olduğu için komisyon alınmaz.. vicdan açısından doğru olan bu bizde o şekilde kiraya veriyoruz
Depozitoyu da geri vermek üzere alınır. Benim burada ne karım olacak. Sonuçta ben ilgileniyorum
Depozito geri verilmek üzere alınan bir şey zaten 🤦🏻 babanın malı senin malın sayılır , mülk sahibi kendi malını kiralarken emlakçılık mı oynayacak 🤦🏻
Nerden bilecekler emlakçı olmadığımı. Emlakçıyım diycem
Bilip bilmedikleri önemli değil yaptığın doğru bir şey değil onu diyorum.. ev sahibi komisyon almaz depozitoyu 2 kira yapar ya da bir kira peşin alır ama komisyon olayı olmaz
@Arzuahmet bizim de kiraya verdiğimiz iş yeri ev falan var ama bu şekilde olmadı hiç , depozito bile ağzımız yandığı için almaya başlamıştık
Depozito ok
Kaça veriyorsun
@Arzuahmet 13-14 var yıllık olan var 17-18 olan var yerine bağlı
Allah aşkına kaba şeyler yazmayın almak zorunda kalmayayım modum ya hani , kendi görüşümde moderasyon yapmak istemiyorum
@jakesun soru kalkmaz da küfür iki tarafında alınır
@flankes1hic adil değilsin. Benim hakaretimi kaldırıyorsun da bu pi. ssliggin hakaretini neden kaldırmıyorsun?
İkinizinkini de bol bol kaldırdım ama doymuyorsunuz 🤦🏻
Yukarıda bi kaç tane daha kalmış üçünüze de değindim 😂
Bir kira bedeli kadar da depozito iste 1 kira bedeli de senet yaptir olaki is yerine zarar verdi buradan karsilarsin
Komisyon da alınır mı alıcıdan, bir kira bedeli
Komisyonu emlakci alacak sen degil
Benim emlakçı işte. Ben ilgileniyorum, emlakçı yok
1 kira depozito 1 kira komisyon
Ama emkakci ofisin varsa ancak alabilirsin remsi belgeli emlakci isen
Hayır yok ama nihayetinde ben ilgileniyorum. Emlakçının yaptığı aynı işi yapıp emek veriyorum. Neden hakkım değil ki
Hakkin degil rmlakci aldigi komisyonun vergisini veriyor
Ayıp ayıp hem dükkan sizin hemde komisyon alacan utanma kalmamış bırakın iş yapsın adam
Sen konisyon niye alıyorsun ki sonuçta sizin yeriniz vericekse baban versin komisyonu :)
Ama alıcıdan alınır ya usul böyledir. Babamdan almam
Ama kendi yerinizden komisyon alamazsın. Etik değil. Ha emlakçı isen olur.
Ne farkeder emlakçılık yapmış oluyorum sonuçta. Emlakçının alacağı komisyonu ben niye alamazmışım size göre?
İlanda ya da afişte emklakçıdan kiralık mı yazıyor sahibinden mi
Sahibinden
Ee o zaman adam sahibinden ilanını görmüş sahibinden kiralıyor o sahibden yazısının amacı o zaten komisyon vermeyeceksin demek bide komisyon mu vericek depozito talep edebilirsin ama komisyon talep etme hakkın yok.
Ev satılırsa da mı böyle
Sahibinden yazılırsa öyle
Sonuçta sen babanın yerine ilgilenmişsin adamı bu durum ilgilendirmez madem baban ilgilenecekti der. Verecekse baban verir
Bir kira depozito bir kira emlak parası alınır genelde
1 kira depozito alınır. Emlakçı değilseniz komisyon alamazsınız
Emlakçılık belgeniz var mı?
Şikayet ederse sorun yaşarsınız. Hem yasal hem de ahlaki olarak uygun değil. Yine de siz bilirsiniz.
Bunlarda ahlak olsa bunu yapmaz zaten
@Arzuahmet bence de yapmamalı haklısın
Boktan bir isyeridir kesin depozito bile alınmaz boş dükkana içinde bir şey yoksa
Ben zevk alıyorum zevkine uyum olursa yaparım senin gibi para için yapmıyorum kaça verirsin burada sana para veren çıkar
Ablacım bak burada tüm yorum yapanlar almamalısın diyor sen hala çakallık peşindesin herkes g*erizekalı bi sen mi akıllısın? Bir de kalkmış hak verdik diye Abaza iması yapıyorsun. Şu an burada senden daha ordpusu yok
şıklık olmasa küfür çünkü konuşma yok sadece küfür etmeyi biliyor ama kötü söz zaten sahibinin
@Arzuahmet cevap verebilecek kadar kelime bilmiyor awq çakalı anca Abaza Or*ospu desin
Aynen * olmasa komisyon peşinde koşmaz milletin alın terinin peşinde
@Arzuahmet neyse su salaga daha fazla yazmayalım ne desek anlamaz bu haklı çıkarmaya çalışır kendini
Ok haklısın
@Arzuahmet 🙏👋
Bizimde var biraz malımız kiraya verirken emlakciya dahi vermiyoruz tutan kişi birde emlakçı parası odemesin yazık millete zaten geçim zor
Gizli olunca yazması ne kadar kolay dimi 😃
Yazacaksan açayım varsa öyle bir cesaretin
Dur bu küfürleri sana yedirecem hem haksız kazanç hem küfür hakaret bekle bakalım