
Uzun zaman sonra masama bir çeki düzen verdim. İlk defa bu kadar derli toplu olması beni de çok şaşırttı peki sizin masa düzeniniz nasıl?

Uzun zaman sonra masama bir çeki düzen verdim. İlk defa bu kadar derli toplu olması beni de çok şaşırttı peki sizin masa düzeniniz nasıl?
masanın düzenli hali mi bu? benim masam odam evim dağınıksa benim kafam da dağınık demektir. Ev dağınık olunca istediğim şeyleri anında bulamıyorum, hiçbir şey yerinde olmuyor o yüzden çoğunlukla toplu her şeyim.
Masam normalde daha daginiktir. Şu an bir düzenli görünüyor.
evet aslında daha düzenli olamazdı sanırım, hepsini ayırmışsın baktım da.
Bi zahmet
içme zararlı.
Onu ne ara gördün hahahaa
Bence renkli bir masan var
turuncu renk filan canlı renkler severm
benimde masamda laptop olur genelde
bi kac tane defter kalemligm filan
En azından düzenlemişsn bu da bir şeydir bir erkek için
Evet erkekler icin temizlik cok uc bir nokta
Cevap
1Cevap
Asla düzenli değildi çalışırken

Sasirtmadi
Dağınıklıktan haz etmem.
düzenli biriyimmdir

Afferim.
Erkek olarak güzel olmuş hep böyle kal

Tesekkür ederim.
Orta hep açık olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?