Misafir ağırlamayı sevmiyorum eşimde tam tersi çok seviyor ne yapıcam?

Kim gelse sonu tartışmayla bitiyor gecenin ya ben kimsenin evine gitmiyorum neden her gelene hizmet etmek zorundayım anlamıyorum ya çağırma kimseyi diyorum oturduğu yerden insan ağırladığını sanıyor olan hep kadına oluyor nasıl çözüm bulucam buna
Misafir ağırlamayı sevmiyorum eşimde tam tersi çok seviyor ne yapıcam?
Cevapla