Cumartesi gününüz nasıl geçti, neler yaptınız bugün 😊?

Ben 07.30'da uyandım kahvaltı hazırladım. Ailecek kahvaltı ettik sonra eşimle işe gittik küçük danamı da dershaneye bıraktık. 17.00 civarı evdeydik. Karışık sandviç yaptım, yedik. Makineye çamaşır attım. Eşim kahve yapmış. Öylece durup kahvemi içiyorum. Yarın evde temizlik yapacağım.

Senin planların ne? Nasıl geçti günün?

Cumartesi gününüz nasıl geçti, neler yaptınız bugün 😊?
Cevapla