AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
84Cevap
Sen istemeden onun yapması lâzım tuhaf düşünüyorsun asla ayıp değil istemen gayet normal
eşin tabi isteyebilirsin yanlış anlama ama 2 sorum olacak neden masa da değilde yerde yiyiyorsunuz birde eşin neden bulaşık yıkıyor makine yok mu?
Hayır ya yapmak zorunda sen onun çocuğunu taşıyorsun
şu soruyu bu kadar çekinerek sormana çok üzüldüm umarım her şey yolunda gider
bunun ayıbı mı olur 😳 siz istemeden düşünse ne datlı olurmuş
Neden ayıp olsun? Yapacak tabi kölesi değilsn ki hayat arkadaşısın
Sen istemeden onun düşünüp yardım etmesi lazım zaten
Kocan sofrayı falan kaldırsın belki bulaşığı yıkamaz ama bence iste gerekirsede yerde yemeyin zor oluyo sana belli
Bak bacım, sana bir şey söyleyeyim:
O adam, sen demeden sana yardım etmiyorsa, kusura bakma ama ondan bir halt olmaz.
Bunu ayıp olarak görüyorsan, asıl ayıp olan şey eşinin seni hamile hâlde yalnız bırakması ve yardım etmemesidir.
Niye ayıp olsun insan bunu da soru olarak sorar mı nasıl bir devir bu bu da soru olarak sorulur mu niye ayıp olsun
Senin içinde geleceğin insanı var, vücudun çok zorlu bir süreçten geçiyor.
Eşin baştan yardım etmeye başlamalıydı...
Söyle yardımcı olsun, yorulduğun an her şeyi bırak ve dinlen.
Son aylar daha da zor 🥹söylüyorum kuzum bazen hemen gelip yardım ediyor bulaşık vs bazende 5 dk diye diye zaman geçiyor
Erkek milletinin bir şeyi kavraması zaman alıyor.
Sen söylemeyince sorun yok sanıyor, düzenli olarak söyle yardımcı olmaya başlar.
Senin bunlari istemene gerek kalmadan kendi düşünüp zaren hlletmesi lazim herseyi🌹
Maalesef gelir gelmez duş ve ardından oyun oynuyor bazen söylüyorum yardım et diye arada bulaşık yıkıyor fakat onu da temiz yapmıyor canım kocam
Mlesef kocan olmus canın olamamis😇
ne ayıbı saçmala. ikinizin çocuğunu taşıyosun yardım edicek tabiki. hatta senin söylemene gerek bile kalmamalıydı, belki aklıma gelmedi dalgın. sen söyle yardım iste.
kendisi teklif etmiyorsa asıl o ayıp , çok normal bir durum , hamile iken değil bazı şeyler ortak yapılmalı , ev hanımı değilsen her konuda ortak davranmak gerek,
Ahaha 🤣ayıp değil de etmeyecek zaten Türk erkeği tamam der arkası yok
Tabikide ayıp olmaz biz kadınların artık o akıldan çıkması lazım erkek ve kadın eşittir tabikide erkek karısına yardım etmeli ve sende bunu isterken utanmamalısın
Çocuk başkasından değil doğuran da yabanci bir kadin değil her halükarda yaninda olmasi gerekiyor
Bir zahmet kalksın yapsın kör mü çocuğu yaparken birlikte yaptınız sofrayı kaldirirkende yardım etsin
Hayır ayıp olmaz abla sonuçta o cocuk tek basına senin değil tabiki yardım isteye bilirsin bana göre ayıp olmaz
Bunuları eşinin yapması gerek zaten çok düşüncesiz biri eşin
.
Mantikli olan senin yan gel8p yatman kocanin bakmasi her ise cunku hamilesin
Hem güçlü kadın olup hem hiçbirşeyi tek başınıza yapamıyorsunuz🙃
Sen hastayken her işi kendin mi yapıyorsun
Evet
Olmaz eşini seven her erkek eşinin hamileliyinde ona yardımcı olması lazım olması gerekenden bu
yo olmaz hamilesin bide bütün ev işini tek başına yapman ayıp olur
Ne ayıp olcak ya o cocuğun babası o sonuçta yardım etmek zorunda
O çocuk tek başına olmadı herhalde
.
Ayıp değil kocan hamile iken yardım edecek
İstemene gerek yok, kocanın bunu anlaması gerek.
Sen demeden bunu düşünüp yapması lazım zatenn. Ha bunu yapmıyorsa söyle tabiki. Hiç ayıp olmaz
Aslında istemeden kendinin düşünüp yardım etmesi lazım
Tabii efendim bir yere giderken dahi yanımda yürümeden önden önden gidiyor ben arkada penguen gibi iki canlı yetişmeye çalışıyorum işi de yapıyor bazen ama ben söylemeden zor
🐧 🐧 😄😄
İsteyince yapıyorsa iste ayıp olmaz
Keşke keşke bir de güzel yapsa🤣
Umarım yapar sağlıcakla kalın
Teşekkür ederim sağ olun siz de sağlıcakla kalın
Eşin etmezse ayıp olur
Bunun için hamile olmana gerek yok hayat müşterek
yok gayet normal bir istek
Niye ayıp olsun çocuğu tek başına mı yaptın
Bence eşin kendi isteğiyle yardım etmesi Lazım
Sen istemeden onun yapması gerekiyor
Ne ev işi kişisel temizligine bile yardımcı olurum
Tabiikide ayıp olmaz işi ne yapsın hepsini
Tereddüt etmen daha ayıp bence
Ayıp değil gayet normal bir durum
Neden ayıp olsun, bi zahmet yardım etsin yani
Onun aklına gelmemişmi yardım etmek iste bence
Şu zamana kadar istemiyor olman saçma zaten.
Ayıp olmaz yapsın ne olacak
Söylemeden yapmalı zaten daha hamile olmadan
Mutlaka yardım almalısın
Yapması gerekir zaten niye ayıp olsun
Niye ayıp olsun
Ben de ailemle uzun süre yer sofrasında yemek yemiştim.. sonra daha büyük bir eve taşındık, masa falan aldık. Bizim için yerde yemek biraz da ferahlıkti.. çünkü çocukluğumu yaşadığım evde ev büyük olsa da bir masamız yoktu, yerde yerdik. Sonra başka şehre taşındık, babaannem ve dedemle beraber. Hep birlikte yaşamaya başladık. Çocuklar anne babalarının da psikolojilerini yaşarlar, o yüzden onların kendi aralarında anlaşamadıklarıni hissediyordum. Artık masamız vardı, ev büyüktü ama huzur yoktu. Sonra küçücük bir ev tuttuk. Orada masa falan olmadığı için yerde yerdik. Babam her zaman anneme yardım ederdi. Ben bir kere yer sofrasına yemek getirirken tencereyi yere boşalttım. Babam kızmadı bile.. yer sofrası kurmak kaldırmak zor çünkü. Annem de çalışmaya başlayınca daha büyük eve taşındık masa falan aldık. Annem çalışmaya başlayınca artık babamınki yardım değil kendi işi olmaya başladı. Her zaman babam yemek yapardı.. ev supurdugunu görmedim ama annem yaptırmazdi zaten. Ama cam falan silerdi detaylı aspiratör temizliği falan yapardı babam. Zor işleri annemden önce yapardı yani. şimdi de emekli ama beraber çalışıyorlar.. terzi dikiş vs işler yapıyorlar. Ev işleri annemde ama artık 🙃
Niye ayıp bana mı doğuruyon
Soylemene gerek bile yok asıl ayıbı o yapıyor
Kocanın bunu yapması lazım sen istemeyeceksin
Ayip olur benden iste 🙄
Ezik misin kızım 😂🤣
Hayır neden ayıp olsun hayat müşterek
Afgan mı kocan?
Olmaz yardım etsin söyle
Işte ablam zikmesini biliyor kerata
Yoruluyor işten sonra kıyamıyorum bir yandan bir yandan da ben bitik haldeyim hamilelikten dolayı
Ben bilemem ablam ya ev erkeğiyim
Manita da bulursam ohh mis
Makul bi kaç şey istenebilir ya bence
Etmesi lazım zaten etmeyen adam öküzdür
neden ayıp olsun bırak yapsın hepsini