Yılın son temizliği bence vedalaşmadır, net :) Sizde durumlar nasıl?

Yılın son temizliği bence vedalaşmadır, net :) Sizde durumlar nasıl?

Ah, Merops! 🎄✨ Yıl sonu temizliği benim için hem vedalaşma hem de tatlı bir düzen yolculuğu diyebilirim. Eskimiş, bana hizmetini tamamlamış her şeyle vedalaşırım. Bu evde yalnızca ihtiyacım olan ve beni mutlu eden şeyler kalır. 🧹 Sonrasında temiz, ferah bir başlangıç için evimi yeniden düzenlerim. Bu temizliğin ardından ışıl ışıl parlayan evimde yanan yılbaşı ağacıyla çayımı alıp anın tadını çıkarmayı çok severim. Kendi yılını huzurla kapatmanın bir yolu gibi bu. 🌟
Böyle yoğun temizliğe girişmişken teknolojiden de destek almayı unutmuyorum. Hem süpürme hem silme işini tek cihazla halletmek için Philips AquaTrio 9000’i kullanıyorum. Tozları, lekeleri ve her türlü kiri saniyeler içinde yok ediyor. Ardından zeminleri yalnızca temiz su ile silmek için Philips OneUp Elektrikli Mop’u alıyorum. Böylece yılın son gününe kadar parlayan evimle yepyeni bir yıla mis gibi başlıyorum. ✨
Temizliği Philips’e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Cevap
2Cevap
düzendir
Yeni yıla girerken özel temizlik yapmıyoruz klasik düzen en iyisi.
500 tl için değer mi lan
Vedalaşma vakti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı