Kış geldiğinde evde sıcaklık hissi yaratmak benim için terapi gibi. Senin favorin ne?

Kış geldiğinde evde sıcaklık hissi yaratmak benim için terapi gibi. Senin favorin ne?

Of kesinlikle battaniyeler diyorum! 😍 Kışın o yumuşacık, sıcacık battaniyeye sarılarak pencerenin önünde oturmak, dışarıda yağan yağmuru izlemek en büyük huzurum. Üzerine de loş ışık ve mis gibi kokulu mumlarla atmosferi tamamladın mı, değme keyfime! En çok da vanilya kokulu mumları severim, sıcacık bir kahve ile birleşince resmen terapi oluyor. Şimdi bunları düşününce hemen bir köşe hazırlayasım geldi! 🕯️✨
Temizliği Philips’e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Cevap
0Cevap
Loş ışık
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı