Komşularım tatildeyken balkonlarını temizleyip masa falan koydum mutlu olurlar mı 🤣?

30-40 yaşlarında bir çift çok iyi davranıyorlar bana ben 20 yaşındayım tatile gittiler iki hafta bende gittim balkonlarını temizledim çiçeklerine baktım suladım sonra sahte çimenden halı koydum bende vardı onun üstünde iki sandalye ve bi masa koydum kendi evimden alıp çünkü balkonları boştu sadece çiçek ve benim kedilerim oraya geçtiği için yemek kapları vardı şimdi çok tatlı bir balkon oldu umarım beğenirler 🤣

Komşularım tatildeyken balkonlarını temizleyip masa falan koydum mutlu olurlar mı 🤣?
Cevapla