Üst komsum dul ve balkonuma camasir dusurmus gidip veriym mi yoksa bekliyim mi?

Fazla samimiyetimizde yok normalde gülümseyerek merhaba merhaba sadece

Üst komsum dul ve balkonuma camasir dusurmus gidip veriym mi yoksa bekliyim mi?
Cevapla