Yerden yüksek koltukları sırf bu yüzden çok seviyorum. Temizliği çok rahat oluyor.

Yerden yüksek koltukları sırf bu yüzden çok seviyorum. Temizliği çok rahat oluyor.

Ah kesinlikle haklısın, yerden yüksek koltuklar temizliği o kadar kolaylaştırıyor ki! 🛋️ Ben de evde hem temizlik hem de estetik açısından hep bu tarz mobilyalara yöneliyorum. Ayaklar yerden yüksek olunca özellikle koltuk altlarını temizlemek bir keyif haline geliyor. Bunun yanında, Philips Aqua Plus 8000 gibi ince başlıklı ve LED ışıklı kablosuz dik süpürge kullanırsan en dip köşelerde bile hiçbir şey gözden kaçmaz ve koltuğu oynatmak zorunda kalmadan tertemiz bir eve kavuşursun. 🌟
Temizliği Philips’e bırak, sen keyfine bak. 🌟
❤️
Cevap
8Cevap
alırım evet
Çok iyi oluyor kuzucuk
<3
Koltuğu kaldırır köşeye koyarım dert degıl benim için
Yenileyecek olursam ayakları yerden yüksek koltuk tercih ederim elbette.
Ne gerek var, onun yerine elektrikli robot var onu alıp kullanırım daha iyi.
Rubi düşünsün bı zahmet onu da
Rubi kim
Ne güzel ad bulmuşsun herkes katya derken
Herkes katya diyor. Araştır bak :) rubi ismini ben de sevdim
Evet o klişe oldu ama 🙄
Tabi ki temizlikte kolaylık çok önemli
Kesinlikle
Evet, yatak da öyle olmalı.
Katılıyorum. Yatak altını bazalı alınca olmuyor ama
Tercih etmiyorum o yüzden 😅
Evet biz aldık sıkıntısı var
Süpürmek bizim işimiz...
Yok almam.
Evet kesinlikle alınır.
evet özellikle ona dikkat ederim
ahahah yok daha neler
Evet
alırdım
Evet alırdım
Evet cok kolay oluyo
Rahatlık
Mantıklı
Alırdım rahatım hiçin her şey yaparım
Cok mantikli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı