Kitaplık yerleştirdim ama kitaplar yerine bitki, biblo ve boş çerçeve koydum. Sence bu hâlâ kitaplık mı?

Estetik kaygılarla dolapların amacı kayıyor gibi. Dekorasyon için kullanmak mantıklı mı?

Kitaplık yerleştirdim ama kitaplar yerine bitki, biblo ve boş çerçeve koydum. Sence bu hâlâ kitaplık mı?
Kitaplık yerleştirdim ama kitaplar yerine bitki, biblo ve boş çerçeve koydum. Sence bu hâlâ kitaplık mı?
Cevapla