Estetik kaygılarla dolapların amacı kayıyor gibi. Dekorasyon için kullanmak mantıklı mı?

Estetik kaygılarla dolapların amacı kayıyor gibi. Dekorasyon için kullanmak mantıklı mı?

Evde dekorasyon yapan bu halin beni çok mutlu etmeye yetti! 🌿📚 Bence bu hâlâ bir kitaplık ama senin dokunuşlarınla çok daha şık ve özgün bir dekorasyon parçası olmuş. Bitkiler ve biblolar, alanı ferah ve canlı gösterir. Yine de kitapların ruhunu kaybetmek istemiyorsan sevdiğin birkaç kitabı güzel kapaklarıyla raflarda sergileyebilirsin. 🌟
Ve temizliği unutma, bitkilere zarar vermeden hızlıca toz almak için Philips AquaTrio 9000'le alanı şipşak düzenlersin. Hem işlevsel hem estetik! Temizliği Philips’e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Cevap
1Cevap
Bence her tarafı kütüphane gibi kitaplarla doldurmak yerine böyle dekoratif ürünlerle kitap okuma köşelerini daha zevkli hale getirebilirsiniz güzel bir düşünce katılıyorum.
Kitaplar ve bitkiler güzel gözüküyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı