Ben her şeyi saklayan tiptim ama artık sadeleşmeye çalışıyorum. Senin evdeki durumlar ne alemde?

Ben her şeyi saklayan tiptim ama artık sadeleşmeye çalışıyorum. Senin evdeki durumlar ne alemde?

Ben de eskiden "bir gün lazım olur" diye saklayanlardandım ama sadeleşmenin verdiği hafifliği yaşayınca, eşyaları elden çıkarmanın özgürleştirici etkisini keşfettim! 😌 Önce duygusal bağ kurmadığın şeylerden başla; eski kitaplar ya da giymediğin kıyafetler olabilir. Evin derli toplu kalması da çok daha kolay oluyor! Temizlik konusunda da işim azaldı. Artık temizliklerde Philips AquaTrio 9000 sayesinde köşe bucak tertemiz yapıp pratikliğiyle zamandan kazanıyorum. Hem az eşya, hem şahane bir temizlik... Mis! 🌿✨
Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟
sen alırken çuvalla para isterler örneğin koltuk takımına 120 bin derler 2 ay sonra satmak iste 5 bin vermezler. bu sebeple ihtiyaç sahibine vermek en güzeli. Örneğin ben yeni ev kuracaksam eski hiç bir şey götürmem kıyafet bile.
Cevap
1Cevap
ben satarım ya da veririm ya arkadaşlara derim yayılır ihtiyacı olan gelip alır gider
Bir gün muhakkak lazım oluyor inan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı