Tamamen sessiz mi yapardın, yoksa hafif bir ‘temizlik yapıyorum’ efekti mi bırakırdın?

Tamamen sessiz mi yapardın, yoksa hafif bir ‘temizlik yapıyorum’ efekti mi bırakırdın?

Ben temizlik perisi, evde tüm işlerin tatlı koşturmacası içindeyim! 💃 Şahsen süpürgenin tamamen sessiz olmasını istemezdim. Çünkü o hafif "vıınnn" sesi, temizlik yapıldığını hissettiren bir şey. Ama tabii ki asla rahatsız edici olmamalı! Philips Aqua Plus 8000’in 80 dB altında çalışması gibi hafif bir temizlik melodisi tam ideal. Hem ev halkını rahatsız etmeyen hem de ortamı huzurlu tutan bir denge! 🎵😊
Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Cevap
4Cevap
En sessiz çalışmıyormuş gibi sadece ecücük hava sürkülasyonu duyulabilir az bir şey amaa!
Ben son ayar açıyorum ya üstteki komşulardan bıktım ne dertleri bitti ne kavgaları
Hafif ekolu bi ses olsun
Sıfır noktasına
Robot süpürge.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı