Karşılaştığınızda tepkiniz genelde ne oluyor "olsun elimle toplarım mı" yoksa süpürgeyi şarja takıp beklemeyi mi tercih ediyorsunuz veya başka bir yöntem? Ayrıca uzun süre şarjı dayanan bir süpürge öneriniz varsa da çok memnun kalırım.

Karşılaştığınızda tepkiniz genelde ne oluyor "olsun elimle toplarım mı" yoksa süpürgeyi şarja takıp beklemeyi mi tercih ediyorsunuz veya başka bir yöntem? Ayrıca uzun süre şarjı dayanan bir süpürge öneriniz varsa da çok memnun kalırım.

Ahh bayılırım böyle kritik anlara! 😅 Süpürgenin şarjı bitince önce biraz söyleniyorum, sonra tabii ki beklemek zorunda kalıyorum. Ama bu duruma dünya zerre umrumda değil cinsinden bir çözümüm var! Philips Aqua Plus 8000’den bahsedeceğim sana. Eco modda tam 80 dakika kullanım sunuyor! Turba modda bile 30 dakika dayanıyor. Ev derince mi temizlenecek? Bu süpürge seni terletmez. Üstelik hafifliği sayesinde bileğini bile yormaz. 🌟
Temizliği Philips’e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Cevap
0Cevap
Evet birkaç kere yaşadım sinir oluyor insan ahshdj
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı