Çok pasifimsi geliyor bana yani ev işi yapan erkeğe hiç rastlamadım zatende sosyal medyada görmüştüm bir kere😂 ev işi yapan kocam olsa saygım azalır iğrenerek bakarım ona kocam olarak göremem yani neden bilmiyorum sizce neden
Cevabın nedir?
Cevapla
Sponsorlu
Merhaba! Ev işleri hepimizin işi, cinsiyetten bağımsız olarak 🤪. Aslında, ev işlerini paylaşmak birtakım ruhunu yansıtır. Evlilikte veya birlikte yaşamda herkesin katkısı önemli, değil mi? Ben ve eşim de ev işlerini paylaşarak yaparız, bu sayede birbirimize daha fazla vakit ayırabiliyoruz. Hayatı kolaylaştıran cihazlar da yardımımıza koşuyor.
İşte Philips AquaTrio 9000! Kuru süpürme ve mop özelliğiyle adeta sihirli bir değnek gibi 🧚🏽♀️. Temizleme maratonunu keyifli hale getirir. Unutma, temizlik bir ekip işidir! Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟0
Çok Süper Cevap
1 yılMerhaba
Seni kırmak istemem ama küçüklüğünden kızlar böyle büyütülmüş senin şüurunda olan senden önceki anneler kızlarının beynine kazımış: kızlar (kadınlar) çalışır evde erkekler yok, erkek evde çorabını bile çıkarsa çamaşır sepetine kendisi değil kızlar (kadınlar) atmalı. Senden asılı değil sende anne olunca erkek çocuklarını öyle büyüteceksin ve gelinine aynı muameleyi edeceksin
Şunu anlamanız lazım insanın şahsi deneyimlediği şeyler üzerine ortaya çıkan gereksimler yine insanın kendisi tarafından yapılmalı. Mesela giysilerimi çıkardım kemdim yerine koymalıyım çünkü benim, yıkamak gerekir kendim yapmalıyım evet bazı şeyler ortak olmalı mesela giysi yıkamak ama onun son hesabına kadar dikkatinde tutman gerekir, yıkadılar kurutuldu en azından kendin dolabına koymalısın yerini bilmen için. Yani bunlar temel şeyler. Anneler hep öyle çocukları terbiye etmiş diye şimdi yine anneler erkek evlatları için ev temizlikçi arıyor aslında, oğluma baksın sanki oğlu inek ya da engelli😂 gerçekten bu çok komik ama toplumun çoğu böyle yetişdirildiği için doğru yolu ancak bu görür. Sorun aslında onlarda değil ama sorun onların bunu düşünmeden kabul görmesinde. Sanki evde olan erkek tuvalette kakasını yapınca onun ıkınması için biz yardım ediyoruz ya da altını biz temizliyoruz))) aynı mantık işte. Şahsi yapmalı olan gerekçelerimiz bize ait, biz yapmalıyız ta ki o gerekçeler toplumsal değere dönüşmüyorsa
Sizin onlar hakkında böyle düşünmeniz size verilen toplumsal algı ile ilgili
63 Yorumla- 1 yıl
Eve parayı erkeğin getirmesini beklersiniz ama. İşinize gelince cinsiyet rolleri , işinize gelmeyince rererö:D Siz feministler ne uyanıksınız ya.
- 1 yıl
@Alpha_Rules yukarıda yazdığım sözleri senin karın sadece evde oturub senden eve para getirmesini söylerse ona diyebilirsin. Yazdıklarım uzun belli ki devamını oku kısmına bile bakmamışsın ki yazdıklarımdan alakasız şeyler yazmışsın sırf öfkeni dindirmek için ya da söz söylemek için. Bana cevap vermek için önce en azından daha önce sorulara yanıtladığım cevaplara bakmalı ya da az önce bildirdiğim gibi yazdıklarımı iyi okumalıydın. Eve gelip çoraplarını, kıyafetlerini çıkardıktan sonra onları senin dolaba koyman feministlik öyle mi? Sana ait olan işi senin yapman feministlik öyle mi?😂 Neyseee
Şu an olan duruma bağlı erkekler ve ailesi çalışan kadın istiyor ailesine para konusu için. Çünkü maddi durumlar ortada ve benim gördüğüm çoğu ailelerde hem kadın hem erkek çalışıyor böyle olunca herkes uyum sağlamalı ve yardımlaşmalı ayrıca kendi gereksimlerini kendin yapmalısın. Yemek pişirmeyi bilmiyorsun öğreniceksin, romantiksen karınla birlikte değilsen güzel annene söylersin o da olmasa askerlik ne için. O kadar mert gibi oğullar askerlikte ne zorluklar görüyor her şeyi de biliyorlar hayatta kalmak için. Kadınlara gelince onlar hayatta kalmak için erkeklerden daha çok yol biliyor ve erkeklerin askerlikte daha öğrendiklerini onlar doğum yapana kadar geçen zamanda ve sonrasında erkeklerden bin kat dahasını öğreniyor. Burada kim çok yaptı kim az yaptı konusunu tartışmıyorum sadece herkes uyum sağlamalı ve geçinmeli. Önce zorlukları ve problemleri öğrenmelisin sonra anlamalısın ve sonra uyum sağlayarak çözmelisin. Şimdi bana ben nelerden geçtim ne yaşadım diye bir şey deme zahmetine girme çünkü umrumda bile değil senin meselen ve belkide hiç askerlik bile görmeyen anne kuzusu birisin. Biliyor musun neden öyle yazdım çünkü az önce yaptığın gibi bende seni tanımadan ve anlamadan önyargılı birşeyler yazdım anlayasın diye - 1 yıl
@Alpha_Rules Bu arada eğer erkek çalışıyorsa ve kadın evde sadece oturuyorsa: 1. bu bazı kadınlar için hakk tanınmamış ceza gibi çünkü onlarda her insan gibi gezmek, görmek, çalışmak ister (Çok bilge adamın dediği bir laf var. Eğer evlenmek isteyen kızı okutursan ve okumak, çalışmak isteyen kızı evlendirirsen o toplum çöker, herkes dengi dengine) 2. eğer öyle değilse evet ev işleri yapar zaten kimse boşlukta durmak istemez insan evladı ama bu erkeğin ev işlerini bilmesine ve ya gerektiğinde yapmasına engel değil. Bende sizin tabirle erkek yapan işleri biliyorum ama gerek kalınca yapıyorum. Yani bu kadar mızmızlanmak gerekmez cici bebe. Sen şimdi bunları da okumazsın ben zaten okuyabilenler okusun diye yazdım. Yazı hataları da bura kalitesinde anlarsınız umarım
En İyi Cevaplar
Bu tür duygular, toplumsal cinsiyet rollerine dair kalıplaşmış düşüncelerden kaynaklanıyor olabilir. Toplumda ev işlerinin geleneksel olarak kadınlara ait olduğu düşünüldüğü için, bazı insanlar bu normlara uymayan davranışları garip veya itici bulabilir. Oysa her birey, cinsiyetine bakılmaksızın ev işlerine katkıda bulunabilir ve bu aslında bir eşitlik göstergesidir. Kendi duygu ve düşüncelerini sorgulamak, bu tür kalıpları aşmak, insanı daha açık fikirli ve daha anlayışlı yapar.
00 Yorumla
Ev işlerinde eşim evlendiğimiz günden beri yardım eder birlikte temizlik bile yaparız, ben silerim o süpürür ben ev işi yaparken o yemek yapar. Bunları yaparken aksine gözüme çok çekici geliyor özellikle yemek yaparken. Her işi elbette yapmaz ama yardımı olur ben aksini düşünmüyorum o işleri yaparken bile eril görünüyor
00 Yorumla
1 yılNasıl yaptığı önemli aslında. Kadınsı gibi giyinip hareketleri öyleyse anlayabilirim bu dediğini. Fakat öbür türlü ben şöyle düşünüyorum tabi herkesin görüşü farklı olabilir tıpkı senin gibi. Erkekte yemek yapmasını, ev temizliği, perde asması, çamaşır makinesi kullanması, giysileri asması vs. bilmeli. Şahsen biliyorum yapıyorumda. Ev işlerinde yardımcı oluyorum. Bir kaç sebebi var bunun benim için. İlki yardım etmek istemem, ikincisi tembelleşmemek, üçüncüsü ise sırf erkeğim diye bu tarz işleri yapmayacağım anlamına gelmez elbette yaparım, aileme yardım ederim.
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
101
Cevap
99Cevap
- Ev & Yaşam konusunda 8,2b cevap paylaştı.
u 1 yıleşime yardım ederim tabi ki de. doğrusu bu.
00 Yorumla Bu popüler kültürün sana bir dayatmadı olabilir. Erkek dediğin kaşları çatık olacak, yumruğunu masaya vurup "karı çay koy" diyecek...
Benim görüşüme göre bu yanlış bir düşünce. Yaklaşık 12-13 yıldır yalnız yaşıyorum. Her türlü yemeği iyi yapar, sıframın görüntüsüne dikkat ederim. Evim her an temizdir çünkü asla dağıtmam. Ve rutin temizliğime dikkat ederim. Çamaşır, bulaşık, ütü, kısacası her konuda özenle davranırım.
Senin düşüncene göre ezipim. Kendi düşünceme göre de kimseye muhtaç olmayan, her gün dışarıdan yemek yemeyen, elinden her iş gelen, başının çaresine bakabilen biriyim. Bu benim daha güçlü olduğum anlamına gelir. Bir yumurta dahi kıramayan insanın cinsiyeti olmaz, ancak acizliği olur. Ya da temizlik bilmeyen, pislik içinde yaşayan bir insan benden daha erkek olamaz.
Erkeklik, önce karakterdedir. Sonrasında, başının çaresine ne kadar bakabildiğine göre değişir.
Yarın bir çocuğa bakıp, ikincisine de 7 aylık hamile olduğunda, eve gelip "böğön neye bu gadar geç bişti la bu yemek, acıhdık, senin garılığına tüküreyim" diyen bir eş ile, "hayatım gün boyu hastaydın, çocuklarla da ilgilendin, ben yemeği ve temizliği yaparım aen biraz uyu" diyen bir erkeğin arasındaki farkı biliyorsan sorun yok.
Hayat müşterek, yarın aç kalırsın, hastalanırsın, saat gece yarısını vurur, önüne bir çorba koyamayan, evi dağıtıp işe giden ve seni hastalığın bıyunca çöplük içinde yaşamaya mahkum kılan adamsa tercihin, iyileşince klozetteki birikmiş lekelere kadar temizlersin. Saygın da artar sanırım. (:
10 Yorumla
1 yılKızları anlamak zor a, mk. Hem erkeklerin ev işlerini kadınlara yaptırmasına karşı çıkarlar, erkekler de ev işlerini yapsın derler, hem de ev işlerini yapan erkekleri beğenmezler, prenses olarak veya beta erkek olarak görürler. Net diyorum, Türkiye'deki kızların coğ ne istediğini bilemiyor a, mk. Bu yüzden erkekler ne yapsa günümüz Tc kızlarına kolay kolay yaranamaz. O yüzden de günümüz kızları için çok uğraşmak da yanlış bir durumdur. Bir erkeği beğenmeyen kız gitsin. Zaten erkekler ne kadar mükmemmel özelliklere sahip olup hamarat olurlarsa olsunlar, bir kız bir erkeği beğenmek istemiyorsa hayatta beğenmiyor. Böyle de günümüz kızları tuhaf bir varlık olmuş durumda.
37 Yorumla- 1 yıl
Kızdan kıza değişir aga o. Her kız aynı fikirde değil. Bence ev işlerini kadın yapmalı
- 1 yıl
Siz bütün kızlara sulandığınız için genel olarak bütün kızlardan düşünerek yola çıkarsınız. Size ev işi yapan kızlar gerekiyorsa onlardan yürüyün diğerlerini es geçin bu kadar basit. Sizin kafada uygun olmayan kızların düşüncelerini neden önemsiyorsunuz zorunuza gitmiyorsa. Tüm kadınları mı altınıza almak istersiniz yani erkeklerin egosu bu yönde mi? Bununla mı yaşıyorlar, işte ben istediğim karıyı alırım gibisinden? Çünkü bakıyorum her erkek kadınları anlamıyoruz yazmış. Kardeşim sanane bütün kadınlardan hepsi aynı olamaz gidin ahanda bu soruyu soran kıza sulanın tam sizlik. Bu arada bu konu cümleten erkekler için genel olarak aynı şeyi düşünen kadınlara da ait
- 1 yıl
ev işi erkeğin işidir
- 1 yıl
@Tuhafİnsanlar o kadar da değil abla)) kimseye böyle sorumluluk yüklenemez. Anlaştığı ve kendi isteği ile mümkün olur. Bu sebeple ilişkilerde anlayış ve uyum önemli
- 1 yıl
yoo bence o kadar ben ev işini sevmem ev işi yapacak olan olsun benle otursun evinde işlere baksın ben para getiririm eve
- 1 yıl
@Herkesböyle Kızların hepsine sulanmak ne alaka? Kızların hepsini altımıza almak? İyice terbiyesiz yorumlar yapmaya başladın. Terbiyesizleşme. Sana biraz terbiye gerekli 😊 Ben şunu diyorum; Ne yaparsak yapalım kızlar erkekleri beğenmek istemiyorsa kolay kolay beğenmiyorlar. Bir erkek ev işlerini yapmayı sevsin, ev işlerinde hamarat olsun, karısına ev işleri yaptırmaya kıyamasın, niyeti bu yönde olsun diyelim. Böyle bir erkek gidipte soruyu soran kız gibi, ev işlerini yapan erkekleri beğenmeyip eleştiren bir kızla evlendi mi, o kıza asla yaranamaz. Erkek karısının ev işleri yapmasına kıyamayıp bütün ev işlerini kendisi yapar ama kadın da böyle bir kocayı daima eleştirir, onu erkek olarak göremez. Bu devirde kimse kimseyi evlenmeden tam olarak tanıyamıyor ki. Karşi taraf bize kendisini tam olarak tanıtmıyorsa, neyi isteyip neyi istemediğini tam olarak nereden bilicez. İnsanlar evlenmeden önce karşı tarafa kendisini tam olarak tanıtmadığı için de evlilikler günümüzde kısa sürüyor, birbirlerinin sevmedikleri özelliklerini evlendikten sonra fark eden çiftler, birbirlerini çekemeyip boşanıyorlar
- 1 yıl
Ne oldu burada olan kadınların mesaj kutularına her gün gelen lafları açıkça söylediğimde yadırgadınız sanırım. Burası böyle çöplük ve çöplüğe çöp atarım çiçek değil. Bu benim fikrim site yöneticileri beğenmezse yorumu siler. Ama sadece beğenmeye bilirler o kadar, burada erkekler ve çoğu azmış kadınlar arasında neler dönüyor hepiniz biliyorsunuz. Herkese ait değil ama çoğunluğa ait. Evet kimse kötü niyetle başlamaz falan filan ama göz göre göre kendilerini aldatıyorlar neysee terbiyesiz ben olayım çok umurumda değil bu bir!
Yaranmaz sonlu cümleyle kadınlar da saçımı süpürge ettim, hayatımı adadım bilmem ne lafları ile kadınlar da tonlarca gerekçeler saya bilir. Eeee ne oldu o zaman erkek kadın karışmasın birbirine yaşasın olur mu? olmaz. Anlayış gerekli, gerçekleri görmek ve kabul ederek uygun şartlara çevirmek gerekli. İlişkiye emek vermek gerekli o kadar bu iki
Eğer fikirinizi çok net ve radikal sözlerle başlarsanız size cevabı benim gibi sert ve radikal biri mutlaka verir bu üç
İyi akşamlar, saygılar (gerçi terbiyesiz birinden saygıyı kabul etmezsiniz her halde) konu benim için kapanmıştır, Sizin söyleyecek fikirlerimiz varsa yorum sizin elbet buyura bilirsiniz biliyorsunuz
Ben küçüklüğümden beri ev işi yaparım, annem ağır bir hastalık sonucu yatalak olunca, temizlikten yemeğe hepsini öğrenmem gerekti. Ama bunun sayesinde çok rahat ettim, okurken de, evliyken de, şimdi de böyle. Bunlardan "iğreniyorsanız" kendinizde çözmeniz gereken bir sorununuz var açık söylüyorum. Bu "alfa" saçmalığı ki bundan bütün benliğimle nefret ediyorum, bizden ve tarihimizden gelmiyor. Türk tarihinde, erkekler savaşmayı, avlanmayı ve "ev işlerini" bilirdi. Kadınlar da aynı şekilde, savaşmayı, kendilerini savunmayı da bilirlerdi. Bana gelince, savaş görmüş biriyim. Dövüş sanatları eğitimim var. Vahşi doğada bile, tek başıma iyi kötü yaşayabilirim. Ev işi, yemek yapmayı bilmek pasiflik değil, bir yaşam gerekliliğidir. Benim tavsiyem, önce kendinizle ilgilenin, çünkü insana kendisinden daha büyük bir düşman yok. Yaşadığınız, hissettiğiniz bu durum normal ve sağlıklı değil...
20 Yorumla
1 yılKadın ve erkek rolleri hakkında bir kitapta okumuştum. Şey diyordu, sözde herkes anlayışlı, hamarat, yardımsever, işte çok düşünceli bir koca ister ama o kıvama gelmiş adamı da kimse sevmez diye. Bunu sesli okuduğumda erkek kardeşim “abla okadar haklı ki burada yazar” demişti. Bizim kültürümüzü düşünüyorum da, biraz da bana hoş gelen erkek modellerini diyeyim. Ev işi yapan erkek gözüme çekici gelemezmiş gibi hissediyorum. Ya da evde bir Kadir Ezildi olduğunu düşününsenize, herşeye karışan, herşeyi daha iyi bilen, yok bu niye burada, yok şunu niye böyle yapmadın? Cinnet sebebi.
Birzamanların erkek modeli çalışıp akşam eve gelip yorgunluktan uyuya kalan eş modeliydi. Ama zaman değişti. Artık kimse inşaatta çalışmıyor akşama kadar, kimse eve gelince yorulmuyor. Ve kadında rolünü kabul etmiyor. Çocuk ve evden bıkmış durumda. Kartlar yeniden dağıtılıyor diyeyim. Hadi yemek yapsa memnun olurum ama temizliği bilemedim.
18 Yorumla- 1 yıl
Yazdığın konunun tamamı bir söze bağlı: ANLAYIŞ
Kartlar yeniden dağıtılıyor çünkü bur kart eksik: ANLAYIŞ - 1 yıl
kadir ezildi gibi eşim olsa baş tacı ederim saçmalamış 😂 şahsen sevgilimde her işi yapar yoksa almazdım zaten
- 1 yıl
@Tuhafİnsanlar sen genelde dağınık ve unutkan biri misin? Ya da plan yapmakta zorlanan, bu gün yapacağım dediğin şeyi ertelediğin oluyor mu?
- 1 yıl
hayır
- 1 yıl
@Tuhafİnsanlar öyle olmadığın için Kadir gibi biri sana uyumlu gibi geliyor ama tam tersi olan insanlar için korkulu rüya😂
- 1 yıl
valla onlar belasını arıyor
- 1 yıl
Siz birlikte bi çay mı içseniz
- 1 yıl
Çayı da Kadir önümüze koyar artık😂😂😂🤦🏻
bak bu garip ya dün arkadaslarla da gorustuk. kadınlar aslında ne istediklerini bilmiyorlar. erkeklikle bagdasmıcak davranısları görmek istememen bu arada doğal bi davranıs ama dün de erkekse hayat müşterek yok yardım etsin kadına yüklemesin herseyi vs dedi ablalarımız. bende dedim ya yük dediğiniz nedir yani. bu kadar mesele mi. evin sorumlulugu işte ev işleri vs kastediyorlardı.
ev işi yapan erkek evet var. bir sürü erkek yalnız yasıyor yani mecburen ya kadın tutcak ya manitasına yaptırcak ya da kendi.
nedeni senin dişi olman. sana alfa bir ekrek lazım ki hatunlugunu kadınlıgını yaşayabilesin. sazı eline alan erkek istiyorsun net olan kararlı. mıymıntı değil. tahminim bunlar. yatakta bile sana sormucak (tabi arada ufaktan sorarda) kendi secicek posisyonu ve zamanını.
bende senin gibi kızlara saygı duyuyorum. hatun dediğin böyle olur. esaslı karısın vesselam diyorum hatta:D tebrikler
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılÇok saçma bir düşünce. Ben kendi evimi temizlemeden ve düzenimi sağlamadan asla oturup bir çay bile içmem. Yarın öbür gün evlendiğin de bütün işi sen yaptığın da ve eşinin hiç bir işe el atmadığını gördüğün de bunu anlayacaksın. O zaman bak nasıl kanına dokunuyor
94 Yorumla
Cevap sahibi1 yılTeşekkür ederim beğeni için 🙏
- 1 yıl
Helal olsun seni büyütenlere👏🏻
- 1 yıl
Yanlış düşünüyorsun dostum. Ev işlerini kadın yapmalı.
1 yılNapalım evı b.. k mu götürsün temizliyecez illaki ama asıl nickimi gör beni engelle diye yazdım sen gizli olmasan ben seni engellerdim cvp yamaya gerek kalmazdı
86 Yorumla- 1 yıl
😅😂çok haklı bir yorum
- 1 yıl
@tyjudjjtjsjds Teşekkürler
- 1 yıl
Erkekler de erkekliklerini mi kaybetti ne. Bu ne tepki. Ev işlerini kadın yapıcak tabi ki. Atasözü bile var. Yuvayı dişi kuş yapar diye. Beni de engelle istersen. Sorun değil yani.
- 1 yıl
Alıngan olan erkolardan nefret
- 1 yıl
@Alpha_Rules Erkeklik bitti ne erkekliğinden bahs ediyorsun sen abicim ya
- 1 yıl
@günes121212 Yanlnız yaşıyorum temizlemeyip ne yapacağım ne kadar inanarak boş konuşuyorsunuz ya
Gizli Üye(25-29)1 yılBuna katılmıyorum. Son peygamber Hz. Muhammed eşine yardım ediyordu ve demişti ki Eşlerinize yardım edin, onları koruyun ve sahip çıkın demiş. Şöyle düşün ; sen bir kadınsın evinin camlarını siliyorsun tamam mı? (Evlisin) Camları silmek için cama , senin çıkman dogru degil, Evlendigin adam camları silsin bir sebebi var. Sen bir kadınsın kadınlar çıkmamalıdır. Kocan çıksın silsin. iki cam sildi diye ölmez. Erkekliginden bir şey eksilmez. Ayrıca normal adamlar karısını başka yerde sergilemez kardeşim tamam mı şu olayda çok mantıksız geliyor. Erkekler eşlerinin fotograflarını sosyal medyada paylaşıyor. Bu olay çok mantıksız ben erkek olsaydım karımın fotografını neden, sosyal medyada paylaşayım ki bu dogru degil, Evli olabilirsin ama ilişkinizi millete açık yaşarsan nazar deger , kötülükler sizi bulur ben buna inanırım
01 Yorumla
Cevap sahibi1 yılSen bir tane fotograf atıyorsun karının fotografını atıyorsun kim bilir sosyal medyada başka kaç erkek senin karına bakıyor nefisleriyle rahatsız ediyor. gerçekçi ol insan sevdigi kişiyi sosyal medyada paylaşmax
1 yılEve gelince direkt yemekte ne olduğunu soran, salona geçerken çorabını çıkarıp bir köşeye fırlatan, sana eşi gibi değil, kölesi ve kulu olarak davranan bir erkek modeli daha çekici geliyorsa fabrika ayarlarında ciddi bir sorun var demektir.
Çünkü, bu pasiflikle ilgili bir şey değil.12 Yorumla
Soran1 yılBir adam sabahtan akşama kadar çalisip eve para getirince kölemi oluyor?
- 1 yıl
Sen halen yazdıklarımı idrak edemiyorsun. Birkaç kez daha oku.
1 yılMerhaba elinde telefonla uğraşırken koltukta her söylediğini yapmaya programlanmış makina merhaba popo devirip yatarken komutla çalışan kişi köle olmaya alışmış şahıs
Ne yapsın erkek oturup Toto göbek büyütsün spor yapmayalım iş yapmayalım sadece oturup emir verelim yemek yapan erkek de iticidir şimdi sana12 Yorumla
Soran1 yılSporunu yapmak istiyorsa yapsın dışarı çıksın hava alsın işe gitsin. Adam sırf ev işi yapmıyor diye g@t büyütüyor demek ne demek bu adamın çalışma hayatı spor ve sosyal hayatı yokmu
- 1 yıl
Ha şöyle gel bana işte peki bu adam hiç ev işi bilmez yapmaz olmak zorunda mı? Yörük köken biriyim sporumu yapar kendim temizler pişirir yapar vs hazırlarım
Ev işi tek kişinin sorumluluk ve yükümlülükleri değildir efem erkek de yapabilir ortak vs Bizim bir sile dostu var mesela lakabı Kürt hasan hasan abim misafir hastası ve kendi hizmet eder vs gülüp eğlenerek çocuk torun torba sahibi
Umarım iş yapmayı bilmez birini hayatına sokmazsın dostum
Hangi devirden yazıyorsun telefonu nereden buldun? Senin gibilere saygı yok asıl ev işlerini sadece kadın işi olarak görmek bu çağın bir ürünü olamaz. Sen en iyisi al okunu mızrağını kabilede yaşayıp 15 çocuk yap
632 Yorumla- 1 yıl
@Usemind sende artık kadına hasret yaşayıp gidersin
- 1 yıl
@Usemind kızın hayatında birisi olmadığı ne malumda öyle yorum yazmışsın? Rekabet değil erkeğe iş yaptırmayan kadın saygı görmez senin gibi iş yapmayan erkeklerinde nihai sonu evde kalmaktır fıstık gibi sevgilin olsa bu sitede takılmazdın😏 hayallerden devam sen altına bez takacak kadın zor bulursun. Ayrıca Türk kadınlarıyla alakalı kuyruk acın var belli ki ahahahha
- 1 yıl
@Usemind 40 yaşında evde kalmış kadına hasret birisin Türk kadınları çatır çatır evleniyor. Senin kuyruk acında Türk kadınları seninle evlenmedi diye ahahahahha
- 1 yıl
@Usemind Türk kadını fena reddetmiş seni belli nasıl acın varsa artık 😂😂
- 1 yıl
@Usemind abicim hiç Türk kadınına yanaşmasan bu kadar ağlamazsın Türk kadını ağrına kusura bakmada yorumların ağır Türk kadını travması kokuyor. Seni tanımam etmem ama yorumların tamda bu şekilde yaran var belli
- 1 yıl
@Usemind bu sitedeki yaşı almış erkeklerde nedense hep Türk kadını herseyini yapmış ama kendisi uzak durmuş imajı vermeye çalışıyor😂😂😂 abicim yapmayın şöyle daha çok Türk kadını sizi reddetmiş gibi davranıyorsunuz
- 1 yıl
@Usemind yok abicim erkek olduğun halde 5 metre dilin var epey fena cazgır birisin pabuç gibi dilin var patır patır konuşma derdindesin gerçekleri duyuncada zoruna gidip karşı tarafa saldırıyorsun tipik +30 Türk erkekleri gibi ağır travmaların var Türk kızlarıyla alakalı sen psikoloğa görün
- 1 yıl
@Usemind aman abicim sakın ayrılma sevgilinden bas nikahı Allah tamamına erdirsin seni bu kafayla kimse tercih etmezdi yoksa 40 yaşına kadar evde kalmışsın birini bulunca yapış hemen bir daha bulunmaz kadın her yaşta koca bulur bunu unutma 😏 biz sizler gibi değiliz git ötede ağla
- 1 yıl
@Usemind dayı çevremde 40ından sonra zenginle evlenen kadınlara gözlerime mi inanayım senin kıskanç hüsnükurutularına mi valla deme başına döner sen evlenirsin kırık dökük biriyle Allah’ın yaşlı turşusu 😂😂
- 1 yıl
@Usemind o bir kadında sana zor tahammül etmiştir bu kafayla sana gelen kadın kara kuru çirkin karıdır 😂😂 sen ona layıksın sakın ayrılma küme kadından açıkta kalırsın
- 1 yıl
@Usemind sen gitte zar zor bulduğun kara kuru belalı 9 abisi olan Kürt’le evlen anca o bakar senin gibi 40 yaş buruşuk evde kalmış ihtiyara puhahahahahah
- 1 yıl
@Kalplivceld ölmezsek senin turşunun yapımında yardım edeceğim. 14 yıldır bu sitede olupta şu an kırk yaşına gelmiş ve hala evlenemeyen fıstık gibi kızlar tanıyorum. bu site sizi yanlış yönlendiriyor ve evde kalmanıza neden oluyor. kendileri evlenemeyip evlenememe nedenlerini size diretiyorlar. valla ölmezsem bak gör senin de turşunu kuracaz. ahanda takibe aldım ve göreceğim. ben erkeğin hizmetçisimiyüm demeyen bir iki kız tanıyordum sitede. kocayı kaptılar arada soruyorum. çok mutlular. merve var kardeşim gibi. senin yaşında ve çocuğu bir yaşına basmış😂😂😂
- 1 yıl
@Usemind tamam abicim he diyip geçiyorum sana
- 1 yıl
Eve parayı erkeğin getirmesini beklersiniz ama. İşinize gelince cinsiyet rolleri , işinize gelmeyince rererö:D Siz feministler ne uyanıksınız ya. Bir de aşağılamış kendinden farklı düşünenleri. Sen 40 yaşında kedi annesi olmaya devam et o zaman :D
- 1 yıl
@Alpha_Rules 40 yaşında kedi köpek babası olan daha fazla
- 1 yıl
@Usemind Her kadın evlenmek istemez her kadın çocuk yapmakta istemez zorundada değildir zaten bu devirdeki çoğu kadın kendi başındada yaşayabilir bir anlamadınız bunu acaba beyin mi yok diye düşünüyorum bazen sizin gibi insanlarının cidden bu kadarı sığ kafalı olmak bir başka çünkü
- 1 yıl
@Usemind siz ağır klinik vakasınız yaranız olduğunu bu kadar belli etmeyin. Kaldı ki ben bir sürü avrupa ülkesi gezdim hepsinde de kraliçeler gibi muamele gördüm hiçbirine selam vermediğim halde ☺️ Türk kadınlarına bi sizin gibi yanıklar çamur atıp duruyor ayrıca istesem defalarca evlenirim sana kendimi kanıtlama ihtiyacı asla duymam ama okuyup daha fazla tetiklen diye bunları yazıyorum gecen zehir olsun sana 😂 evlenmek marifet değil hatta çok basit bir şey Türk kadını diye aşağıladığın bizler yoldan geçenden bile teklif alabiliriz ama siz ne yapacaksınız acaba anca annenizin köyden bulduğu kızlar sizi erkek yerine koyup evlenir 😂😂 bir daha da benim yorumlarıma cevap vermeyin çok rahatsız edicisiniz hastasınız hatta 💓
- 1 yıl
@TutkuNaz_ teşekkürler💕 bunun gibi kendini üst değer sanan yabancı kadınlar kapısında sıraymış gibi davrananlara hak ettiği cevabı vermek lazım
- 1 yıl
@TutkuNaz_ bu zavallıyla muhattap olma bence 30unda bunamış. Kendisine 30 yaşında kadın bile bakmaz saçı dökülüyor göbekli yağ tulumunun teki
1 yılYaşadığı yeri temiz tutmak çok güzel bir davranış ve gerekli bir şey. Sadece ev işi değil, yemek yapmayı da öğrenmesi gerekiyor bir insanın. Yalnız kaldığımız anlarda bize, kimse yardım etmeyecek. Bu tür şeyleri bilmek ve yapmak, cinsiyetten bağımsız bir şey.
20 Yorumla
1 yılAlakası yok. Bütün işi sana yıkan, tembel ve merhametsiz biri mi çekici? İkimiz de çalışıyorsunuz ama ona rağmen her şeyi senden beklıyor normal mi? Bence değil. Aksine tek başına ayakta durabilen, sana bir şey olduğunda (hastalandığında mesela) birine muhtaç kalmadan sana çorba yapabilen, evin düzenini devam ettirenibilen biri gerçekten yaşıyordur. Güçlüdür. Yoksa 100 kilo ağırlık kaldırsın bu ona güç katmaz. Tek başına ayakta duramayacak kadar zayıf gelir bana da tam aksine
10 YorumlaBence yanlış. Ev işlerini yaparak eşlerin birbirine yardımcı olması aslında olması gereken eylemdir. Ev işlerinin zaman alan ve yorucu işler olduğunu biliyoruz sen kendine hiç vakit ayıramayacak mısın?
Tersten bakarsak yani senin yazdığın paragrafta anladığım kadarıyla erkeğin ev işi yapması absürt ise o zaman şu şekilde mi düşünelim " kadınlar zaten çalışmıyor akşama kadar evde yatıyor " bu doğru değil
00 Yorumla
1 yılBen tek yaşadığım için ev işi yapmak zorundayım ama kız arkadaşım olsa ona yaptırırdım. Erkek ev işi yapmamalı tabi ki. Cinsiyet rolleri diye bir şey var. Erkeği kadın, kadını da erkek yapmaya gerek yok. Yuvayı dişi kuş yapar derler. Boşuna söylenmemiş bu atasözü. O yüzden haklı bir konu açmışsın. Haksız olduğunu söyleyenleri boş ver. Onlar hep feminist tipler.
00 Yorumla
1 yılYalnız yaşayan erkek olsa mesela pislikten ölcek mi* He temizlikçi çağırabilir belki ama her dakka her saniye hizmetli tutamaz evinde milyoner değilse. Haftada bir iki temizlikçi gelebilir. Ama yemektir bulaşıktır çamaşırdır bunlarıda kendisinin halletmesi gerekiyor. Karizmayı yanlış yerlerde arıyorsunuz. Kişinin kendi başına ihtiyaçlarını görememesi evini düzenleyememesi asıl utanç kaynağı.
02 Yorumla- 1 yıl
Yalnız yaşayanları kast etmemiş ki üstad.
- 1 yıl
@Alpha_Rules Abi bunun yalnzı evlisi olmaz. İnsan sonuçta hadi evli oldu diyelim. Eşi gitse sağa sola 1-2 hafta yani hiç mi bulaşıkları yıkamayacak. Temizlik ne zamandan beri kötü karizma oldu. Gebersinler pisliklerinde o zaman. He çok istiyosa kendisi hizmet edebilir kocasınada elletmez. Ama ben evli olsam yine yardım ederim. O kadar çok yanlış şey varken buraya laf atmak da ne biliyim
- Ev & Yaşam konusunda 971 cevap paylaştı.
1 yılAta erkil bir düşünce içinde büyümüşsün sanırım o yüzden bana da tam tersi çekici geliyorlar eğer ki birisiyle hayatımı birleştireceksem ya da aynı evde yaşayacaksan filan kesinlikle yardım etmesi gerekiyor çift olmak başka hizmetçisi olmak başka
50 Yorumla
1 yıl2 ihtimal var, ya babanız sert ve maço bir adamdı, size göre erkek öyle olmalı bu yüzden annenize üzüldüm şimdi,
ya da babanız aşırı pasif biriydi ve onu hatırlatacak her şey sizde bu etkiyi uyandırıyor ve annenize yine üzüldüm.
41 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılMisal bizde senin gibi düşünen kadınlara ayni şekilde bakıyorum itico. saygı duymam ezerim senin gibi kadınları. bende erkek olsam karnından sıpayi üstünden dayağı eksik etmezdim sende bana saygı duyardin. Şaka yaoiyorum ama her şakanin altında da bir gerçek vardır 🖕neyse inançlı çoğunuz oyuzden şunu biliyorum inancki insanlar için bir örnek verelim
Hz Muhammed bile eşine yardım edermiş ev işi yapar sokugunu dikermis. Eee sogudunuz mu itici geldimi?
20 Yorumla6 yıldır evliyim. Eşim temizlik olsun yemek olsun hep yardım eder. Gözüme de hep çekici gelir.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılAtaerkil normların hakim olduğu bir toplumda büyüdüğün için böyle düşünüyor olabilirsin. Ama gerçek şu ki ev işleri her insanın yapması gereken temel işlerdir. Yaşadığı yeri temiz tutma, kendi çamaşırını yıkayabilme vs. her insanın sahip olması gereken beceriler.
10 YorumlaBencede ev işini yapacak başka biri olmalı mesela kendisi yapmak yerine çocuklarımıza görev verebilir iş dağlımını yapar belki sonra işleri düzgün yapmışlarsa ödül olarak bir şeyler yapabiliri bu tarz bir erkek olsa daha fazla aşık olurum
11 Yorumla
Soran1 yılSen zaten erkeksin😂
1 yılBekarım ve ev işi yapıyorum çünkü gelecekte evin iş yükünü eşime gerkesiz yüklemek yerine iş paylaşımı yapmak daha doğru geliyor bana.. siz böyle düşünürseniz bazı erkeklerde her fırsatta evin tüm iş gücünü kadınlara yıkar...
20 Yorumla- Ev & Yaşam konusunda 677 cevap paylaştı.
u 1 yılInsan kendi yaşadığı yeri temizlenmesine neden iğrenç olarak bakayim.. ben de aksine imrenirim.. ne güzel annesine yardım ediyor ya da hanımına... dye düşünürüm geçen gördüm cam siliyordu .. maşallah ya Allah sayılarını arttırsın
20 Yorumla Ne ilgisi var. Ben de ev işi öncelikle kendim yaparım ama yetemediğim yerde yardım etmesini isterim
52 Yorumla
Soran1 yılSana ne istediğini sordummu burası benim soru yerim git kendin başka yerde sor. Siz nasıl seviyorsunuz diye bir cümle gordunmu
1 yılAhhaha ben ise ev işi yapmayan adamla evlenmem ne yani ev işi sadece kadın işi mi oluyor cam da silecek bulaşıkta yıkayacak yemekte yapacam öyle yan gelip yatmayacak çamış gibi
30 Yorumla
1 yılTam sevdiğimiz kadın tipisin böyle devam et👍👍👍 tabi yaaa ne o öyle erkek adam oturacak sen yapacaksın o işleri 👍👍👍
10 Yorumla
1 yılEv işi yapan erkek sağlıklı bireydir. Kendi işini göremeyen, yemek ısıtmaktan aciz, göbeğini kaşıyan atletli maçolar lazım sizin gibilere. Birey olamamış, g. tünü toplayamayan erkekten ayır gelmez. Evet ev işi de dahil.
10 YorumlaEv işi yapsa erkek ve evin iş yükünü azaltsa iyi olur ama ev işi yapmak erkeğe feminenlik katıyor. Eril enerjisini düşürüyor
10 Yorumla
1 yılBence bunun sebebi toplum ile alakalı yani toplum bize öyle aşıladı ve ondan dolayı öyle bakıyorsun. Bu erkek işi bu kadın işi falan diye. Bana saçma geliyor bir kadın veya erkek bir insan nede olsa istediğini yapabilir özgür nede olsa ama başkasının özgürlüğüne müdahale etmediği sürece
20 YorumlaNe yapsın adam alla ala bende yapıyorum kim yapacak başka komşunun karısını mı çağıralım esas sana şöyle eli deynekli seni köle gibi kullanan erkek lazım
20 Yorumlatamam sen evlenince tüm işleri yapar hizmetci gibi çalışırsın 😂 size hak cidden bu ya saka gibisiniz offf ne saçma bir düşünce pasifmis aynen sen köle gibi çalış
213 Yorumla- 1 yıl
Köle ruhlu işte 😃
- 1 yıl
Altta demiş ki erkek çalışıp eve para getirsin yeter, max para aşığı maddiyat aşığı para için g*tünüveren beynini kullanamayan ezilmeye değer bi embsl.
- 1 yıl
Neden kudurdun? öyle bir şey istediğini mi söyledi? ayrıca erkek adam yardım eder ama b. kunuda çıkartmaz erkek kadın farklıdır sonuçta
- 1 yıl
@Trolpataklayan Erkekler hep öyle bir iki ucuz varoş tanırlar hayatlarında sonra tüm kadınları aynı bilirler sanırım ergenlikten çıkamamış bunlar daha başka açıklaması yok bunun olamazda bence
- 1 yıl
@günes121212 ne saçmalıyorsun sen kadın erkek farklıdır da ne demek? Farklı falan değiliz sadece bazı konulardaki sorumluluklarımız farklı ama bu sorumluluğun içinde “temizlik” görevi sadece kadına ait olmuyor! Erkekler hayvan mı yaşadığı ortamı temizlemesin evini temizlemesin ananız babanız artık sizi ev içinde erkek kardeşlerinize kıyasla nasıl köle etmişse he orasını bilemem demek ki bu köle ruhluluk oradan geliyor başka açıklaması olamaz.
Aslında hepsini yapması bana da tuhaf geliyor ama mesela yemek yaparken kadın erkek oradan salata veya sofra kurabılır. Kadın hastaysa adam yapabılır. Beraber calısıyorlarsa ıkısıde yapacak. Ama ama kadın yatıyo erkek yapıyosa roller değişmiş
02 Yorumla- 1 yıl
Şöyle bir şey var; kadın yatıyor, erkek yapıyorsa roller değişiyor ve yemek = kadın demiş oluyorsun. Yemeğe gelince iki cinsiyet de afiyetle yiyor. Fakat iş yapmaya gelince neden kadın yapıyor? Hiç içgüdüsel, dişilik falan demeyin çünkü eski çağlarda yine karın doyurma görevini erkek üstlenirdi, avlanırdı.
1 yılAl işte, ataerkil toplumda büyütülmüş bir kadın örneği. kanka, vurdulu kırdılı olmazsa rahat edemiyorlar. Ev işlerini paylaşılması ve kimsenin köle olmaması gerektiğini öğrenmeniz lazım acilen. Hastalıklı bir kafa yapısı bence bu.
00 Yorumla
1 yılTemizlik cinsiyet işi değildir. Senin kafayla yaşayacak olursak o zaman tek yaşayan erkekler çöplükte yaşamalı mesela.. Hiç temizlik yapmamalı
30 YorumlaÇok nadiren gerekiyor yerdeki dağınık çamaşırı da alırsın
12 Yorumla- 1 yıl
Ev işi yapan erkek demişsin aynı evde yaşadığın karına yardım eden erkek demedin her neyse terim tartışmayalım bir kadın ev hanımı olmayı seçmiş olabilir sonuçta kadın çalışsa ev işlerini ya beraber yapacaklar ya da birini tutacaklar ama erkek çalışsın kadın da ben eve bakarım çamaşır bulaşık yemek hazırlama sen kafanı buna yorma ama sen de parayı kazan diyebilir yeri geldiğinde ben yemeği hazırlayacaksam ben temizliği yapacaksam toplam sorumluluk 2 dersek 1.5 unu ben yapıyorum
Ev & Yaşam konusunda 531 cevap paylaştı. Yani gerekli olmadıkça yapılması eril göstermez sen de haklısın
150 Yorumla- 1 yıl
Bak güzel kardeşim, seni engelliyorum çünkü konuştukça batıyorsun, soru sahibi rahatsız oluyor.
Telefonum sıkıntılı, o yüzden de tarayıcı ile uğraşmıyorum, KS android uygulamasında donma problemi olmuyor, belki anlamışsındır diye umuyorum. Şimdi beni engelle yoksa seni site yönetimine şikayet edeceğim.
Gizli Üye(25-29)1 yılBu eşine yardımcı olmak için yapılır. Onun yükünü azaltmak için. Temizlik yapmak cinsiyet ile alakalı değildir.
44 Yorumla
Soran1 yılEve para getirsin yeter gerisine gerek uok
Cevap sahibi1 yılSen öyle dersin o da öyle yapar bu sorun değil ki.
- 1 yıl
herkes senin kadar anlayışlı olsa ve düşünse keşke çok iyi yorum 😄
Cevap sahibi1 yılTeşekkürler :)
Hic'de itici mitici değil! Hem calismak, coluk cocuğun ihtiyaclari, yemek vs vs Liste uzar...
20 Yorumla
1 yılEv işi yaparım
Pencereleri bile silerim
Kimin nasıl gördüğü umurumda değil
Pislikte yaşayamam.20 YorumlaEv işi yapmanın zamanı vardır ay karicim sen otur ben yaparım değil hasta olur bir şey olur yaparsın mecbur yapcan yorgun olur eyvallah ama keyfi yapana herkes itici bakıyor bence
00 YorumlaEv işi sadece kadınların üzerine tapulu değildir. Her iki taraf da gayet ev işi yapabilir ve bence bunda bir kadını soğutacak hiçbir şey yok. Neden hep sizi sadece iş makinası olarak gören erkekleri insan yerine koyduğunuzu anlamıyorum. Lütfen bu kalıplarınizi yıkın
00 Yorumla
1 yılDetaylı ev işi yapmayı kastediyorsan duruma ve şartlara göre değişir kadın çalışıyor ise erkekte ev işi yapmalı ki birbirlerine daha fazla zaman kalsın çalışmasa bile bazı zamanlar yardımcı olmalı hayat müşterek sonuçta. Saygı duyulacak bir duruma nasıl saygın azalıyor hayret doğrusu
00 Yorumla
1 yılEv işi yapmak genelde yorucu geliyor bundan kaynaklı olarak olabilir, her gün yemek düşün her gün ev işi düşün insanın kafası beyni kalmıyor ama bir yerde de yaşam koşullar içerisinde bu yapmamız gereken bir şey tabii yardımlaşarak yapmakta bir o kadar önemli
00 Yorumla
1 yılSen çalışırken bir taraftan eve yetişmenin ne kadar zor olduğunu, işten eve geldiğinde tertemiz bir ev bulmanın nasıl bir ferahlama olduğunu ve nasıl minnet duyulduğunu bilmiyorsun da ondan cicim...
00 YorumlaAynı evi iki kişi paylaşıyor yardımlaşma olmalj muhakkak. Neden itici geliyo bence baban hiç yapmamış sende bir erkeğe yakıştıramıyosun erkek de insan kadında ikisi de ev işi gayet de yapabilir
00 Yorumla
1 yılNe dedin sen. Off saçma sapan konuşma. Kızlar kalmadı ki? Erkek gibi kızlar var. Gerçi lafta yazıda herkes her şey. Kız/kadin (fark etmez dişi kuş) olsan burada laf yazmazdin. Çocuğumun annesi olurdun. lafa gelsin mi? Potada laf kalmaz ise geldin mi? Yok abi. Ne bo.. ok yiyemem yapmayıp. anne baba Yok. Eeeeeee gel o zaman kadınım ol konuş. Yok işte anla hani
00 Yorumla
1 yılEğer evliyse eşine yardım ediyorsa ne mutlu. He eşi hiç twmizlik yapmıyordur adam sıvıyorsur paçalarını çamaşır suyuyla köşe bucak temizlik yapıyordur o gariptir. Hani sana noluyor? Bu evin hanımı yok mu? Kadının engeli vardır o ayrı. Gel gelelim diğer bir konu, bekardır tek yaşıyordur gayet normal evini temizlemesi. Ya da aile evinde yaşıyordur annesine yardım ediyordur. Hiç olmadı odasını kendisi temizliyordur yine normal.
00 Yorumla
1 yılSonra buluyorsunuz nerede bir hödük var ağlıyorsunuz.
30 Yorumla
1 yılKarısına esine yardım etmeyen erkek erkeğim demesin asıl
30 YorumlaErilliğini kaybetmiyorsa gayet sexsidir, itici gelmez. Hiç bir şey yapmayıp sadece talimat veren erkek kadar itici olamaz kesinlikle..
10 Yorumla
1 yılErkekler bizden temiz yapıyor kanka kas güçleri var ya bir ev süpürürler of çok güzel olur ev o yüzden elleme yapsınlar
10 Yorumlaahaha cok haklisin koca dedigin hayvaaannn gibi olacak altina alacak sonra anladin iste oyle yapacak.. daha kadin icin ne yapsin demi
10 Yorumla
1 yılHayat bu birisine igrenc gelen birisine hos geliyor herksi kendi haline birakmali istemiuorsan kocana yaptirmazsin olur biter
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBenim icin de oyle ama esim asiri titiz benim sildigim yerleri begenmeyip bir de o kendi siliyor, gozumde hic yeri kalmadi yani
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSenin gibi kadınlara dağ ayısı yakışır zaten. Ondan sonra eşim bana hiç yardımcı olmuyor diye sığınma talep edersiniz.
40 Yorumlaİtici geliyorsa o zaman seni hizmetçi olarak alabilir miyiz?
20 YorumlaSaçmalama ne alakası var pasifimsiymiş önce insan kendine saygısından yapar ev işi
20 Yorumla
1 yılBence tam tersi ya. Bana kiyamadigi anlamina gelir bu
21 Yorumla- 1 yıl
Aaa perdeleri ben asarım
- Devamını Gör (140)
Devamını Gör(185)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı