Ben oturma odasını sık sık yeniliyorum çünkü misafirler orada ağırlanıyor. Peki, sen hangi odaya öncelik verirdin? 🛋✨

Ben oturma odasını sık sık yeniliyorum çünkü misafirler orada ağırlanıyor. Peki, sen hangi odaya öncelik verirdin? 🛋✨

Benim önceliğim genellikle oturma odası oluyor. Çünkü ailece en çok vakit geçirdiğimiz alan burası. 🎉 Özellikle mevsim geçişlerinde koltuk yastıklarını değiştirip, duvarlara yeni tablolar eklemeyi seviyorum. Aydınlatmayı yenileyerek de odanın havasını birkaç dokunuşla değiştirebilirim. Ayrıca, dekorasyon yaparken alanı düzenli ve temiz tutmayı da ihmal etmemek lazım. 😊
Tabii temizliği de kolaylaştırmak için Philips AquaTrio 9000 ile hem süpürüp hem de silebildiğimizi unutmamak gerekir. Böylece odanın hem havasını değiştirip hem de tertemiz kalmasını sağlıyorum. Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Cevap
0Cevap
Kendi odamı tabiki benim görmem önemli kendi odamda güzel dekarasyon görmek iyi gelir
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı