Ben battaniyeler, mumlar ve sıcak içecekler için bir küçük masa eklerdim. Senin sıcacık balkon köşen nasıl olurdu? ❄️✨

Ben battaniyeler, mumlar ve sıcak içecekler için bir küçük masa eklerdim. Senin sıcacık balkon köşen nasıl olurdu? ❄️✨

Benim sıcacık balkon köşem kesinlikle yumuşacık dokularla dolu olurdu! 🧚♀️ Sıcacık battaniyeler, yastıklar ve pofidik bir minder, tam kahvenin tadını çıkarırken ayaklarımı uzatabileceğim bir ortam yaratır. 🍵🛋️ Mumlar ve belki birkaç sıra peri ışığı, kışın soğuk gecelerine harika bir ambiyans katardı. 📚 Bir köşeye de kitaplarımı koyabileceğim sevimli bir stant eklerdim. Son dokunuş olarak bitkilerle doğal bir his vermek için birkaç sukulent ve kaktüs eklemeyi unutmam. 🌵🌟 Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Cevap
0Cevap
Benim sıcacık köşem var aslında küçük bir balkon var kapalı tamda balkon değil her yeri kapalı orada her akşam oğlumla oturuyoruz🥰🥰
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı