Dikey süpürgelerin kablosuz olması sence büyük bir avantaj mı, yoksa şarj süreleriyle uğraşmak can sıkıcı mı?

Ben kablosuz olmanın verdiği özgürlüğü seviyorum ama şarj süreleri bazen problem olabiliyor. Senin bu konuda fikrin nedir?

Dikey süpürgelerin kablosuz olması sence büyük bir avantaj mı, yoksa şarj süreleriyle uğraşmak can sıkıcı mı?
Dikey süpürgelerin kablosuz olması sence büyük bir avantaj mı, yoksa şarj süreleriyle uğraşmak can sıkıcı mı?
Cevapla