Ev & Yaşam Evinin dile gelip “Lütfen artık beni süpür” dediği an hangisi olur? (Sayfa 3) Philips Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2519 Evinin dile gelip “Lütfen artık beni süpür” dediği an hangisi olur? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 44 kişi beğendi
şakamakagerçek Takip Et Xper 1 Yaş: 35 1 yıl yaz akşamı camlar açıldı ceyran yapıyor ve toz kütleleri havada uçuyor. işte o an 0 0 Yorumla
irondome Takip Et Xper 1 Yaş: 28 1 yıl mutfağa bakınca anlıyorum bardaklar tezgaha biriktiyse temizlik zamanı geldi 0 0 Yorumla
Lionss1 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 1 yıl Ağır bi hastalık ya da uzun birkaç haftalık geziden sonra ev beni süpür diye ağlar 0 0 Yorumla
hayaletiniz Takip Et Xper 4 Yaş: 22 1 yıl Herzaman aslında bir robot süpürge almak mantıklı ola bilir 0 0 Yorumla
oguzhan19953403 Takip Et Xper 1 Yaş: 30 1 yıl Philips'in televizyonu ve ev aletleri gerçekten çok güzeldir net 0 0 Yorumla
buseyilmaz34 Takip Et Xper 1 Yaş: 26 1 yıl hafta sonları kesinlikle evde oluğumuz zamanlar zaten, hele bir de kitaplığımın üstünü görseniz :) 0 0 Yorumla
tatlıbirkıss Takip Et Xper 1 Yaş: 22 1 yıl Çalışırken haftada yapmak isterdim ama olmazdııı ayda bi🥹 0 0 Yorumla
roselineeee Takip Et Xper 1 Yaş: 26 1 yıl Oğlumun heryeri dağıttığı an olur birsürü şey döküyor yere 0 0 Yorumla
Vanilyalıtekila Takip Et Xper 6 Yaş: 24 1 yıl Tozları gözümle görebiliyorsam artık temizlik vakti gelmiştir. 0 0 Yorumla
Fighting_fan Takip Et Xper 4 Yaş: 30 1 yıl Tozlar artık kenarlarda birikir ve topak topak olur ya, işte o zaman. 0 0 Yorumla
EkşınMyName Takip Et Xper 1 Yaş: 27 1 yıl Genellikle cuma günşeri olue. Haftasonu temizlik yapılır 0 0 Yorumla
MysteryBox Takip Et Xper 4 Yaş: 34 1 yıl Evimin bunu demesi için bir Philips marka süpürgeye ihtiyacım var 0 0 Yorumla
Karatay34 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 1 yıl Philips ürünleri severek kullanıyorum tavsiye ederim 0 0 Yorumla
Arapsken Takip Et Xper 3 Yaş: 25 1 yıl Evim değilde odam genelde hep söyler KEJDKSNKSJWKWBEKEBSKSNOSJAOW 0 0 Yorumla
Sessiz_Çığlık0 Takip Et Xper 2 Yaş: 36 1 yıl Ben her zaman temiz tuttuğum için öyle bir dile gelme imkanı yok 😊 0 0 Yorumla
Gizemli_Cazibe Takip Et Xper 4 Yaş: 34 1 yıl Yemekten sonra genelde en çok o zaman döküntü oluyor 0 0 Yorumla
hayrireis Takip Et Xper 3 Yaş: 31 1 yıl Yerlere ekmek kırıntısı döküldüğünde çok sinir oluyorum. 0 0 Yorumla
GülşahUzun Takip Et Xper 4 Yaş: 30 1 yıl kedilerim olduğu için hiç süpürmezsem tüy ve kumundan dolayı 2 gün sonra direk süpürmek zorundayım. 0 0 Yorumla
Turhan_SulTanX Takip Et Xper 1 Yaş: 20 1 yıl Paylaşım için gerçekten teşekkürler Philips ben de kullanıyorum çok da memnunum 0 0 Yorumla
Boomerənq Takip Et Xper 1 Yaş: 101 1 yıl Temizlediğim yerlerin dili olsa da konuşsa.Haftanın 3 günü söylenir 0 0 Yorumla
Berlin2025 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 1 yıl Balkon tarafı çok da duruyor bence balkon tarafı diyorum ben 0 0 Yorumla
aslankral0648 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 1 yıl İki günde bir süpürürüm bu markayı almak nasip olur inşallah 0 0 Yorumla
cnylmzxx Takip Et Xper 6 Yaş: 25 1 yıl Kedimin olduğu her an süpürge gözümün içine bakıyor 0 0 Yorumla
cenkkartal1734 Takip Et Xper 1 Yaş: 41 1 yıl Yalnız bir erkek olarak söylüyorum evin her an dile gelebilir 😄 0 0 Yorumla
Peritozu12345678 Takip Et Xper 1 Yaş: 24 1 yıl Toz ve halılarda kırıntı falan görsem tamamdır 0 0 Yorumla
İstanblluee Takip Et Xper 3 Yaş: 34 1 yıl Yaz aylari olur çünkü fazla evde olmuyorum maalesef 0 0 Yorumla
ruidesu Takip Et Xper 5 Yaş: 24 1 yıl Kedime supurdurtcem evi WHWOZJDWGAHXODMWBXVWBXWONCOWPM 0 0 Yorumla
lussiy18627 Takip Et Xper 1 Yaş: 21 1 yıl Çok kirli olduğunda olur burdada arnica yardımcım olur 0 0 Yorumla
Mehmetcan6516 Takip Et Xper 4 Yaş: 37 1 yıl Benim kızım temizdir haliyle arkasını süpürmemize gerek yok 0 0 Yorumla
Pembepapatyalar8 Takip Et Xper 4 Yaş: 23 1 yıl Kedim çok yaramaz heryerde tozutuyor banada arkasını temizlemek kalıyor 0 0 Yorumla
Neco636 Takip Et Xper 1 Yaş: 23 1 yıl Ev üyeleri görümeyecek hale geldiğinde. Az önce salondan çalı geçti bi kalkmak lazım 0 0 Yorumla
Irmakınızz22 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 1 yıl Bizm ev hergün aynı fılde valla yapıyorum yıne aynı 0 0 Yorumla
Kökleyicimutsuzadam Takip Et Xper 2 Yaş: 28 1 yıl Temizlikten cok anlamam o yuzden ev isi bana gore değil 0 0 Yorumla
erona Takip Et Xper 4 Yaş: 20 1 yıl Philips ürünleri almayan pişmanlık yaşar kaliteli marka 0 0 Yorumla
nurksyy7 Takip Et Xper 5 Yaş: 21 1 yıl Philips Aqua Trio 9000 modelini çok beğendim, en kısa zamanda almayı düşünüyorum ❤️ 0 0 Yorumla
dorukmentes Takip Et Xper 6 Yaş: 43 , eic 100% 1 yıl Fiyatların çılgınca düştüğü an o andır 1 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 1 yıl Ev & Yaşam konusunda 2,6b cevap paylaştı. evde uzun süre olmadığım an olabilir 1 0 Yorumla
sirinkiizz Takip Et Xper 6 Yaş: 20 , eic 94% 1 yıl Yatıya gelen akrabalar gittiği zaman 😁 0 0 Yorumla
KendiHalimdeBiriyim Takip Et Xper 5 Yaş: 20 , eic 96% 1 yıl Hiç öyle bi an olmadı yani ev süpürülmesi gerekir 0 0 Yorumla
gizli_kullanıcı_00 Takip Et Xper 6 Yaş: 20 , eic 53% 1 yıl Evde çoluk çocuk olan geçenin sabahı 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Genelde benim odam öule 1 ay süpürmediğim olunca artık öule bi ses duyouorum 0 0 Yorumla
bellominati Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Sonunda ben de aldım dört gün oldu ama efso ya 0 0 Yorumla
İyilikiyidir06 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 88% 1 yıl Phillips gercekden kaliteli bir ürün 0 0 Yorumla
Yigit2468 Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 98% 1 yıl Yürürken ayaklarıma bir şeylerin batması 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
287Cevap
yaz akşamı camlar açıldı ceyran yapıyor ve toz kütleleri havada uçuyor. işte o an
mutfağa bakınca anlıyorum bardaklar tezgaha biriktiyse temizlik zamanı geldi
Ağır bi hastalık ya da uzun birkaç haftalık geziden sonra ev beni süpür diye ağlar
Herzaman aslında bir robot süpürge almak mantıklı ola bilir
Philips'in televizyonu ve ev aletleri gerçekten çok güzeldir net
hafta sonları kesinlikle evde oluğumuz zamanlar zaten, hele bir de kitaplığımın üstünü görseniz :)
Çalışırken haftada yapmak isterdim ama olmazdııı ayda bi🥹
Oğlumun heryeri dağıttığı an olur birsürü şey döküyor yere
Tozları gözümle görebiliyorsam artık temizlik vakti gelmiştir.
Tozlar artık kenarlarda birikir ve topak topak olur ya, işte o zaman.
Genellikle cuma günşeri olue. Haftasonu temizlik yapılır
Evimin bunu demesi için bir Philips marka süpürgeye ihtiyacım var
Philips ürünleri severek kullanıyorum tavsiye ederim
Evde bnim tek olduğum an sonra kıyamet kopar
Süpürmek keyifli değil biri olsaydı alırdım ona
Evim değilde odam genelde hep söyler KEJDKSNKSJWKWBEKEBSKSNOSJAOW
Ben her zaman temiz tuttuğum için öyle bir dile gelme imkanı yok 😊
Yemekten sonra genelde en çok o zaman döküntü oluyor
Yerlere ekmek kırıntısı döküldüğünde çok sinir oluyorum.
kedilerim olduğu için hiç süpürmezsem tüy ve kumundan dolayı 2 gün sonra direk süpürmek zorundayım.
Paylaşım için gerçekten teşekkürler Philips ben de kullanıyorum çok da memnunum
Temizlediğim yerlerin dili olsa da konuşsa.
Haftanın 3 günü söylenir
Balkon tarafı çok da duruyor bence balkon tarafı diyorum ben
Philips Ev Ürünleri her evde muhakkak olmalı
İki günde bir süpürürüm bu markayı almak nasip olur inşallah
Kedimin olduğu her an süpürge gözümün içine bakıyor
Yalnız bir erkek olarak söylüyorum evin her an dile gelebilir 😄
Toz ve halılarda kırıntı falan görsem tamamdır
Yaz aylari olur çünkü fazla evde olmuyorum maalesef
Kedime supurdurtcem evi WHWOZJDWGAHXODMWBXVWBXWONCOWPM
Çok kirli olduğunda olur burdada arnica yardımcım olur
Benim kızım temizdir haliyle arkasını süpürmemize gerek yok
Kedim çok yaramaz heryerde tozutuyor banada arkasını temizlemek kalıyor
Ev üyeleri görümeyecek hale geldiğinde. Az önce salondan çalı geçti bi kalkmak lazım
Bizm ev hergün aynı fılde valla yapıyorum yıne aynı
Temizlikten cok anlamam o yuzden ev isi bana gore değil
Philips ürünleri almayan pişmanlık yaşar kaliteli marka
fazlasıyla oluyor ama robot var o temizlşyor
Philips Aqua Trio 9000 modelini çok beğendim, en kısa zamanda almayı düşünüyorum ❤️
Fiyatların çılgınca düştüğü an o andır
Pislik olduğu an jdjdjddkd
evde uzun süre olmadığım an olabilir
Öyle bir an olmuyor neredeyse
Philips ve kaliteli ürünler
Yatıya gelen akrabalar gittiği zaman 😁
Hiç öyle bi an olmadı yani ev süpürülmesi gerekir
Dağınık olunca oluyor genelde ya
Evde çoluk çocuk olan geçenin sabahı
Etrafın çok fazla kirlendiği zaman
Kedilerimin gezdiği her yer
Heryer tozludur o zaman der ksksksksk
Evime kirli biri girerse anca ozaman
Genelde benim odam öule 1 ay süpürmediğim olunca artık öule bi ses duyouorum
Misafirler gidince mutfağın o hali
Sonunda ben de aldım dört gün oldu ama efso ya
O kadar pis değilim. ara da temizlerim
Phillips gercekden kaliteli bir ürün
Annemin uzun bir süre evde olmadığı zamanlar hakslwjdpsjfof
Yürürken ayaklarıma bir şeylerin batması
Haftada bir süpürüyorum 🙃