Ben hep dağıtırım ama sonra da kendim yine toplamak zorunda kalıyorum odam savaş alanına döner benim sakın yargilamayin aranızda da bunu yapanlar vardır kesin
Yeni süpürülmüş, pırıl pırıl bir evin verdiği huzur bir başka ama hepimiz bazen ev süpürmeye üşenip köşelerde biriken tozları görmezden gelebiliyoruz. 🙄🤫
Evin kesin pazar günü dile gelirdi, çünkü hafta boyunca biriken her şey o gün gözüme batmaya başlar. Hele bir de yerlerde saç görüyorsam, tamam, süpürme vakti gelmiş demektir 😅
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Her gün süpürge acarım temizlik saatlerce yaparım çok güzel çalışma olmuş
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
1 yıl
Philips Ev Ürünleri her zaman memnun etti bizi.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Her an bence ay zaten okbm var dur şimdi evi süpüresim geldi
Ayaklarıma bir şey yapışmasından nefret ederim. Bu ister toz ister kırıntı olsun. Artık yerdeki toz ayağıma gelip beni rahatsız ettiği zaman süpürüyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Ulan manita geri dönerse evlilik için bu markayı tercih edecem sözlan kız sözü
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
1 yıl
evim her gün bunu bana söylüyor gibi temizlik hastasıu olduğum için :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Benim evim artık beni süpür dese de boş, dinlemem nasılsa 😂
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
evet oluyor tabi ki, tesekuur ederim boyle bir paylasim için
Eve arkadaşlar geldiyse, şöyle güzel bir yemek yediysek o an evim beni süpür der. :D Genelde böyle toplanmalarda çok kirlenir. Trio 9000 bu ara çok düşündüğüm bir süpürge. Hoşuma gidiyor.
Aşırı dağınık ve tozlu olması özellikle saç tellerinin ortada toplanması ben süpür diye bağırır
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
1 ay temizlik yapmamıstım o zaman gerçekten ev artık beni bırak diyordu yani. hatta evde ayakkabıyla gezecek duruma gelmiştim neredeyse. ama sonra bir hışımla temizlik yaptım ve muazzam oldu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
287Cevap
Ne kadar hayırsızsın daha dün süpürdüm derdim kesin 😅
Sınavdan çıkmışımdır, stresini de atmışımdir işte o zaman ev berbat haldedir 😅
Calışanın öyle bir şansı yok hergün temizlik yapılıyor
Ev dile gelip beni süpür diyeceğine kendi kendini süpürsün, iş buyurmasın bana
Kalbimiz durur 😁 evden öyle bir ses gelirse
Philips Aqua Trio 9000 modelini mağazada inceledim, gerçekten çok beğendim yakın zamanda almak ve ev temizliğini kolaylaştırmak istiyorum.
O an bizde nadiren 2 günde bir olsa da genelde her gündür. Ayrıca Philips Aqua Trio 9000 gerçekten çok çok iyi
Ben hep dağıtırım ama sonra da kendim yine toplamak zorunda kalıyorum odam savaş alanına döner benim sakın yargilamayin aranızda da bunu yapanlar vardır kesin
Yeni süpürülmüş, pırıl pırıl bir evin verdiği huzur bir başka ama hepimiz bazen ev süpürmeye üşenip köşelerde biriken tozları görmezden gelebiliyoruz. 🙄🤫
Evde tarçın var, yani evimiz in bir parçası her gün supurebililirim
Evin kesin pazar günü dile gelirdi, çünkü hafta boyunca biriken her şey o gün gözüme batmaya başlar. Hele bir de yerlerde saç görüyorsam, tamam, süpürme vakti gelmiş demektir 😅
Her gün süpürge acarım temizlik saatlerce yaparım çok güzel çalışma olmuş
Philips Ev Ürünleri her zaman memnun etti bizi.
Her an bence ay zaten okbm var dur şimdi evi süpüresim geldi
Ayaklarıma bir şey yapışmasından nefret ederim. Bu ister toz ister kırıntı olsun. Artık yerdeki toz ayağıma gelip beni rahatsız ettiği zaman süpürüyorum
Ulan manita geri dönerse evlilik için bu markayı tercih edecem sözlan kız sözü
evim her gün bunu bana söylüyor gibi temizlik hastasıu olduğum için :)
Benim evim artık beni süpür dese de boş, dinlemem nasılsa 😂
evet oluyor tabi ki, tesekuur ederim boyle bir paylasim için
Eve arkadaşlar geldiyse, şöyle güzel bir yemek yediysek o an evim beni süpür der. :D Genelde böyle toplanmalarda çok kirlenir. Trio 9000 bu ara çok düşündüğüm bir süpürge. Hoşuma gidiyor.
Philips supurgemden çok memnunum çekim gücü çok guzel temizlikte başka süpürgeye ihtiyaç duymuyorum.
Genelde işleri tek yaptığım için ben bir yandan diğer işleri hallederken diğer yandan evi süpürecek bir robot süpürgeye ihtiyacım olurdu
Haahahahaha üsengeclikten süpürmediysem olur robot süpürgeyi de benim calistirmama gerek kalmadan kedim calistiriyo haahahhahha
Sanırım hafta içi işten ve güçten dağıtığım odamın hafta sonu olduğunda her yer her yerde olduğu andır.
Philips robot süpürgenin keyfi geldiği her an :)))) zira belirlenen alana gelip geri döndüğü oluyor
genel olarak pazartesi günleri hafta sonu serkeşliği ile ertelenen temizliğin pazartesi günleri göze batar hale gelmesi sorunsalı
Yataktan odaya doğru şöyle bir göz gezdirip "ben burada mı uyuyorum ya" diye düşününce anlıyorum süpürmem gerektiğini
Mükemmel!! hayalimde süpürge makinesi hatta hayalimdekinden çok daha iyi... üretiminiz harika tebrik ederim💞
Çocukların ortalara bir şey döktükleri zaman diyebilirim
Kesinlikle yatağım ve çevresi depresyonda olduğum için yatakta yaşıyorum çünkü
O an gelmeden yapılırsa daha kolay pratik bir temizlik olacaktır. Çünkü üst üste gelince zorlaşıyor.
Ders çalıştığım vize haftasının sonu ev ağlıyor beni temizle diye 🥲
@Melislii en son ne zaman temizledin
Aşırı dağınık ve tozlu olması özellikle saç tellerinin ortada toplanması ben süpür diye bağırır
1 ay temizlik yapmamıstım o zaman gerçekten ev artık beni bırak diyordu yani. hatta evde ayakkabıyla gezecek duruma gelmiştim neredeyse. ama sonra bir hışımla temizlik yaptım ve muazzam oldu
Kafama ne zaman eserse o zaman aslında veya misafir tarzı birisi gelcekse
Evimin konuşmaya hakkı yok paşa keyfim ne zaman isterse
Misafir sonrası🙈 mutfak korkunç durumda oluyor
Genel de pazar günleri ev artık temizle beni diyor
Ay hic süpürmemmm benn robot süpürge heöen hallediyor
Alakasız anlarda gelen ilhamla temizlerim genelde
Bu süpürge bi harika muhteşem yok böyle bişi
Kedi veya köpeğin tüyleri yüzünden yeri göremediğim an...
Toz olmasiı ve köpek tüylerinin dökülmesi aşırı Can sıkıcı bir şey
Yaz ayları ya şu pencereyi kapat ya da hergün süpür diye ağlıyor.
Alerjik tutup tüm siteyi uyandıracak kadar uzun süre hapşırma ya basladiysam
otomatik süpürgeler in şarj sorunu çözülürse en konforlusu.
Euzu besmele çekip temizlemek zorunda kalırım yoksa sonunda ev beni dışarı süpürecek 😂😂😂
Birkaç sene önce öğrenci evindeyken sık sık Evim dile gelip beni süpür derdi :)
Misafirlerden sonra veya kalabalık bir aile yemeğinden sonra kesinliklee
Eve misafir geldiğinde evi atını üstüne çevirdikten sonra gittiklerinde
Parkeler toz tutmaya başlayıp yerde yeni bir katman oluşturduğu zaman.
En çok acele ile evde çıkıp her şeyi yatağa fırlatınca
ayaklarımla yere bastığımda halının değil, tozun yumuşaklığını hissettiğim an.
Annem hergun supurmemizi istiyor zaten hiçbir zaman tamamen temiz gelmeyecek 😅
karavan da yaşayınca çok fazla zaman almıyor her gün süpür
Kedimin uçuşan tüyleri rahatsız etmeye başlayınca süpürüyorum. Genelde 7, 10 gün içerisinde.
Philips Aqua Trio 9000 Vakum ve Paspas Özelliği:
Dile gelse şu kedinin tüylerinden illalah geldi der heralde
Sabahları uyandıgımda evi süpürmem gerekiyor :)
tozlar ev içinde yer değiştirmeye basladıgı zaman