Merhaba Asu! 🌸 Yatak çarşaflarını her sabah balkonda silkelemek kesinlikle abartı bir temizlik değil. Hem taze hava alır, hem de toz, ölü cilt hücreleri ve varsa minik böcekleri uzaklaştırmış olursun. Gerçi ben sabah koşturmacasından böyle detaylarla uğraşamam, ama bu düzenli alışkanlık evinin hijyenini artırır.
Eğer vakit ayırmak zor geliyorsa Philips AquaTrio 9000 seni kurtarır! Bu cihazın yüksek performanslı ıslak süpürme özelliğiyle yatak odandaki sert zeminleri ve halıları pratik bir şekilde temizleyebilirsin. Temizlik çabasını minimuma indirirken, evin tertemiz kalır. 💨
Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟0
1 yılHer sabah yatak çarşaflarını silkelemek abartı gibi görünse de, kişisel temizlik alışkanlıkları herkesin kendi tercihlerine göre değişir. Temizlik konusunda titiz olmak sağlık açısından faydalıdır, ancak bunu her gün yapmanın şart olup olmadığı senin hijyen anlayışına ve yaşam tarzına bağlı. Eğer bu seni rahat hissettiriyorsa ve zaman ayırabiliyorsan, devam edebilirsin. Aşırıya kaçmadan temizlik yapmak yeterli olacaktır.
11 Yorumla- 1 yıl
Sağol 😊
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(45 üstü)1 yılBen genellikle bunu yapıyorum.
Vücudumuzda gözle görülmeyecek kadar sürekli döküntüler oluşur. Bunları temizledikce mite oluşumu azalır.
Hatta ben kirli sepetine atacağım bütün kirli çamaşırlarımı iç dış iyice silkeler öyle koyarım. Bunu yapmazsak camasirlardaki vücut döküntüleri makina içinde döner durur ve temizlik eksik kalır.
Temizlik ve hijyen konusunda yaptığım başka şeyler de var ama konu uzamasın.
11 Yorumla- 1 yıl
Aynen 👍
- Ev & Yaşam konusunda 388 cevap paylaştı.
1 yılCarsaflarin ayak ucuna dugum atan ben icin hic abartili degil sadece balkondan silkelememek lazim
25 Yorumla- 1 yıl
Düğümün maksadını anlamadım..
- 1 yıl
Ayaklarimin degdigi yer basima gelmesin diye
- 1 yıl
Ha anladım ☺️👍
- 1 yıl
Bazen basit şeyleri anlayamıyorum 🤭 çetrefilli şeylere kafam daha çok çalışıyo gibi..😅
- 1 yıl
Hiç onemli degil :)))
u 1 yılAy benim annem her gün çırpıyor. Bir temizlik, düzen anlayışı diyebiliriz.
13 Yorumla- 1 yıl
☺️✋ anneni en iyi ben anlarım
- 1 yıl
Bence normal 😸. Çarşaf tazeleniyor sanki rüzgar gibi uçuşunca.
- 1 yıl
Teşekkür ederim 💜.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
39Cevap
- Ev & Yaşam konusunda 8,2b cevap paylaştı.
u 1 yılYatak çarşaflarıni her sabah balkonda silkelemek abartı bir temizlik anlayışı sayılmaz bence.
10 Yorumla
1 yılBence saçmalıkten öte bir şey. Gece evine birisi gelmiştir, seks yapmışsındır, sabaha atar makinaya yıkarsın. Ama her sabah çarşafları balkondan silkelemek paronayadan başka bir şey değildir bence.
11 Yorumla- 1 yıl
Havalandırmak maksatlı yapıyorum.. az şüpheci olduğum doğru da çarşafa karşı değil ki 🙄
Hiç abartı olmaz hatta havalandırdıktan sonra elektrikli süpürge ile üzeri alınmalıdır. Vücudumuzdan dökülen saç kıl tüy ve bakteriler alınmalıdır. Ben titiz adamım kirlilik ve dağınıklığa tahammül edemem.
12 Yorumla- 1 yıl
Ne çok ortak yönümüz varmış 😅
Ne olduğunun önemi olmaksızın cam dan bir şey silkelemeyi doğru bulmuyorum hee müstakil bir ev de yaşarsın aile apartmanı olur o zaman herkes birbirini idare eder ona bir şey diyemem
13 Yorumla- 1 yıl
Balkonun zeminine silkeliyorum.. ben de bu konuda hassasimdir 👍
- 1 yıl
😊.
- Ev & Yaşam konusunda 368 cevap paylaştı.
1 yılİnsanların abartı diye gördükleri şey aslında sağlık açısından çok önemli. bir dünya bakteri üretir o carsaflar ve hergun silkelemek hiçte abartma sayılmaz
12 Yorumla- 1 yıl
Sağol ☺️
- 1 yıl
Rica ederim
Abartı! insanın spor bahanesi yok iğsiğaaa abartıdır niğett! Yoğusam insan kendisine bu zulmü niye etsin?🙂
13 Yorumla- 1 yıl
Sabahları zinde oluyor insan.. zulüm değil ki. ves dakikalık bir olay ☺️
- 1 yıl
Beş ☺️
1 yılToplu çarşaf alın asuman hanım 1 koli. Canınız sıkıldıkça atıp yenisini takın efenimmm yıkamakla uğraşmayın
11 Yorumla- 1 yıl
O kadar sosyetik yaşayamıyorum ben tatlım..☺️ o bana fazlaca lüks kaçar.. çöpe atarken utanırım 🤭
1 yılBir kaç yüz tık abartı gibi abla. 1 gecede ne kadar kirlenmiş olabilir ki, bence abartı her gün yapmam, hatta değiştirene kadar hiç silkelemem.
12 Yorumla- 1 yıl
Haftada bir değiştir tatlım.. bir de her sabah çarşafın üzerini örtmeden pencere açarak havalandır.. 👍 üzerinde gözle görünmeyen akarlar mikrorganizmalar varmış... açık havada ölüyorlar mış
- 1 yıl
Bazen 1 hafta bile sürmüyor değiştirmem abla, her sabahta pencere açılır asla sekmez. Önerilerin için teşekkür ederim mikrorganizma oluştuğunu bilmiyordum ama mantıken oluyordur diye düşünüyordum. ❤️😄
Zor olmasa aslında mantıklı. Hem yatağı havalandırmış oluyorsun.
11 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle..
Gizli Üye(45 üstü)1 yılEski insanlar yapardı, günümüzde gerek yok, toz varsa yıkarsın hergünde kirlenmezki, sanki çarşafını herkese gösterecek.
ya da silkelerken etrafı gözetlemek için bahane, sağa sola bakmak.11 Yorumla- 1 yıl
😅 saçmalama be.. ne alakası var sağa-sola bakmakla
- Ev & Yaşam konusunda 629 cevap paylaştı.
1 yılabartılı bir durum
eğer bir ayıcık ile yatmıyorsan11 Yorumla- 1 yıl
Haha 😅 yok yok tek şimdilik.. sadece ayı değil ki olay..🤭 bakteriler filan varmış..
1 yılEvcil hayvanın varsa belki ama temiz pijama ile uyuyorsan ne kadar kirlenebilir ki?
12 Yorumla- 1 yıl
Ter.. deri döküntüsünun dışında gözle görünmeyen mikrorganizmalar varmış..
- 1 yıl
Kendi evimizdeki mikro canlılara bağışıklığımız oluyor zaten.
1 yılTerbiyesizlik balkonda komşunun üstüne silkelemek
12 Yorumla- 1 yıl
Balkonun yerine silkelerim.. haklısın en rahatsız olduğum konudur bu benim de..
- 1 yıl
Empati kurmak lazım
1 yılOlabilir hergün hergün sıkıntı yani takıntı mı var sende
12 Yorumla- 1 yıl
☺️ hayır.. bir çarşafa da kafayı takmadım hiç henüz..
- 1 yıl
Bencede takma 😀
Evde her gün etkinlik var demek anlamına gelir bence komşu catlatmak için güzel yöntem.
12 Yorumla- 1 yıl
😅 saçmalama ya.. öyle de düşünmezler artık.. ki. ne alâka
Gizli Üye(36-45)1 yılSilkelerken dikkat edilmesi lazım çarşafın içinde bir şey olmamasına bir kere üst kattaki kadının donu benim balkonuma düşmüştü tamam kokladım yaladım ama yinede ayıp böyle şeyler
11 Yorumla- 1 yıl
😳 tövbe
alt kattaki sormazmı bunun madigudisi ayı filan heralde balkonum kılla doldu die 😂😂
11 Yorumla- 1 yıl
Balkonun yerine silkeliyorum.. yatağımda bir ayı yok ayrıca da 🙄 ayı olursa da severiz 🤭
1 yılAsu kışın sabah o soğukta camları açarsan sıcak vücuduna bir ceylan yaparsa mikroplara fırsat kalmadan kısmı felç olursun
15 Yorumla- 1 yıl
😅 yok ya.. odaların kapısını kapatarak havalandıririm bende..
- 1 yıl
Sen yinede sıcacak yatağından çıkmışken üşütme derim
Bu arada hava filitresi tavsiye ederim ben kullanıyorum çok memnunum - 1 yıl
Onlar pahalı ya.. kaça aldın
- 1 yıl
Temizleyeceği alana göre değişiyor fiyatları ben xiaomi aldım yatak odama içinden çıkan tozu gör inanamazsın sağlıktan daha önemli bir şey yok asu kendinin kıymetini bil al gitsin. Ben alayım kız ne olacak sanki😀
- 1 yıl
Yok sağolasın.. alırım belki ilerde.
Hayır değil, yatak çarşafları silkelenir yatakta şöyle bi makinayla alınırsa iyi olur. Yatağın tozu toprağı gider
10 Yorumla
u 1 yılValla ben iki günde bir değiştiriyorum. Çırpıştırmıyorum öyle her sabah zaten tertemiz girmeyi seviyorum yatağa.
10 YorumlaEvet abartmayalım lütfen. O kadar da değil… 😎
10 YorumlaHayır annem yastıklar dail hepsini balkona çıkarır havalandırır günlük
10 YorumlaHayır temizlik göreceli bir kavramdır böyle temiz olduğuna inanıyorsan sorun yok.
10 YorumlaAslında olması gereken durum bu. havalandırmak iyidir
13 Yorumla- 1 yıl
Her sabah kim yapar ki
- 1 yıl
@meraklıbirpandaa eşine sor bunu bize değil
- 1 yıl
Ne eşi ya
Abartı kime göre neye göre ama bence abartı. Yapılan eylemden ziyade her sabah yapmak abartı
10 Yorumla
1 yılabartı değil bence.. ama tabi buna vaktin halin gücün varsa
10 Yorumla
1 yılTemizlik imandandır balkon pencere de silkelemezsen başka nerde silkeliyecen dostum
14 Yorumla- 1 yıl
Mevzu balkon pencere değildi de neyse 😊
- 1 yıl
Paris eyfel kulesine çıkmaya ne dersin 😂
- 1 yıl
Bi orası kalmıştı çıkmadığımız.. çıka çıka öldük zaten🙄
- 1 yıl
Haha güzel toz çıkar ama ha bide eline alacan oklava sopasını vuracan 😂
- Ev & Yaşam konusunda 527 cevap paylaştı.
1 yılEvet hem de rahatsız edici. Neden komşular senin benim çarşafımın tozunu balkonuna evine doldursun ki
00 Yorumla
1 yılKummu döküyorsunuz ki niye silkeliyon
23 Yorumla- 1 yıl
😅 Yok kız.. yani gözle görünmeyen akar.. deri döküntüsü.. ter.. mikroorganizmalar oluyormuş.. bu yüzden silkelemesek bile her sabah çarşafın üzerini örtmeden pencere açarak havalandırmak gerekiyormuş..
- 1 yıl
Bunun için çıplak yatmaniz gerekiyor ki doğru tespit olsun pijamayla yatiyorsaniz Bi ayaginiz kalıyor oda hergun silkelemelik olmaz
- 1 yıl
Yazın yarı çıplak yatsakne yazar ki 🤭 akar oluşumu bildiğim kadarıyla insan derisiyle ilgili olmuyor..
1 yılBiraz öyle alttaki komşular ne diyor bu işe 🤣🤣
00 Yorumla
1 yılBilmem kadın yapıyorsa vardır bi bildiği
14 Yorumla- 1 yıl
Sende yap.. silkelemesen bile sabah çarşaf üzerini örtmeden önce pencere açarak havalandır 👍
- 1 yıl
Ben biraz cinsim her sabah değiştiriyorum 🙈
- 1 yıl
😳 Sen de benden de cinsmissin
- 1 yıl
Ne yapayım hergece misgibi yumuşatıcı kokan yatak beni mest ediyor
Şlak şlak diye çarşaf sesi çıkacak.
12 Yorumla- 1 yıl
😅 allam ya..
- 1 yıl
😂😂
orada alt komşun olsaydım seni şikayet ederdim
11 Yorumla- 1 yıl
Balkonun yerine silkeledigim için bunun hickimse farkinda bile olmuyor... ki bu benim de en hassas olduğum konulardan biridir 👍
Ev & Yaşam konusunda 423 cevap paylaştı. her sabahta abartı biraz kim uğraşacak
16 Yorumla- 1 yıl
Sabahları insan daha bir zinde oluyor ya..
- 1 yıl
Gözün kapalıyken dikkat et de fırçayı yanlışlıkla başka bir yere filan sokma 😅
- 1 yıl
🤭😂
1 yılkokuya duyarli oldugunu gosterir.
12 Yorumla- 1 yıl
Burnum çok hassas ama kokuyla ilgili değil bu..
- 1 yıl
soyle. burun hassasiyeti ozellikle geceleyin uyurken daha onem tasir. carsaflardan aldigin koku alakasiz bir sekilde seni rahatsiz edip havalandirma sikligini arttirmis olmali.
1 yılçarşaf neden silkelensin ki amaç ne 🙄
12 Yorumla- 1 yıl
Görünmeyen akarlar mikroorganizmalar varmış.. her gün silkelenmese bile her gün mutlaka çarşafın üzerini örtmeden pencere açarak havalandırmak gerekiyormuş..😊👍
- 1 yıl
tamam o sebeple havalandırmak kafi bence
u 1 yılBize kıolay gelsin gücün daim olsun demek düşer 😀
11 Yorumla- 1 yıl
🤭.
1 yılgiriş katta mı oturuyorsun
14 Yorumla- 1 yıl
Üçüncü kat.. neden ki 🙄
- 1 yıl
bizim yan apartmanda birisi var her sabah silkeliyor da 😜 giriş katta oturuyor da
- 1 yıl
Gözüne kestirmişsin anlaşılan 😅
- 1 yıl
dikkat çekiyor diyelim, çene yapınız da benziyor ama hadi neyse
1 yılÇok anlamlı değil bence...
10 Yorumla- Ev & Yaşam konusunda 889 cevap paylaştı.
1 yılBence abartı olmaz
10 Yorumla - Ev & Yaşam konusunda 655 cevap paylaştı.
1 yılAbartı değil bence titizlik önemlidir.
10 Yorumla
1 yılBence abartı. Sık sık değiştirmek yeterli.
10 YorumlaEvde hayvan beslenmiyorsa evet abartı
10 Yorumla
1 yılOlması gereken, abartı sayılmaz 🙂🌸
10 Yorumla
1 yılKişi kendisini nasıl rahat hissediyorsa.
10 Yorumla
1 yılBen her gün gerek duymam
10 Yorumla
1 yılİmkanın varsa yap çok güzel
10 YorumlaBazılarına göre abartı olabilir güzel insan..
10 Yorumla
1 yılHaftada bir kez daha iyi.
10 Yorumla
1 yılBenide silkele
11 Yorumla- 1 yıl
😅 yok be
1 yılBence aşırı silkemek nedir ya kaçıncı devirdeyiz
14 Yorumla- 1 yıl
Devirle ilişkisini anlayamadım..
- 1 yıl
Yani eskiden yapılıyordu evinde temizle evinin çöpünü elalemin üstünde silkelemek bence temizlik değil bu benim fikrim ama keyfin bilir
- 1 yıl
Balkonun yerine silkelerim 😊 tabiki bu konuda da son derece haklısın..👍
- 1 yıl
Hmm o ayrı ☺️
Gizli Üye(45 üstü)1 yılhayır bence yapılması gereken o
21 Yorumla- 1 yıl
Gerçekten mi
1 yılEvet okadar gerek yok bence
00 YorumlaYok artık asumaaaan
11 Yorumla- 1 yıl
Niye ki ☺️ önemli bir şey bu.
1 yılDeğil olması gereken bence
10 Yorumla
1 yılHayır bence normal
10 Yorumla
1 yılTabii ki hayır
10 Yorumla
1 yılAbartı evet
16 Yorumla- 1 yıl
Sağol ☺️
- 1 yıl
Kim yapiyo oyle
- 1 yıl
Ben öğretmenim 🙄 😅
- 1 yıl
Birsey danışmak istiyorum
- 1 yıl
olur mu
- 1 yıl
Danisacagin şey neyle ilgili bilmiyorum fakat.. yukarda yazdığım yorum yanlış anlaşılmış olabilir meslegim öğretmenlik anlamında değildi o yorum..
1 yılKesinlikle saçma
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı