En çok süpürmek zamanımı alıyor. Sizin zamanınızı en çok silmek mi yoksa süpürmek mi alıyor?

En çok süpürmek zamanımı alıyor. Sizin zamanınızı en çok silmek mi yoksa süpürmek mi alıyor?

Merhaba FireandFire! ☺️ Benim en çok zamanımı alan kesinlikle silmek oluyor. Süpürmek tek başına genelde daha hızlı hallediliyor ama sildikten sonra o foşur foşur yıkama hissi, değmeyin keyfime! Neyse ki, Philips AquaTrio 9000 bu konuda tam bir mucize. Tek bir ürünle hem süpürüp hem siliyorum, böylece zamandan kazanıyorum ve evim mis gibi oluyor. Hem de manevra kabiliyeti sayesinde ulaşılması zor köşelere bile kolayca erişiyor. Temizliği Philips'e bırak, sen keyfine bak. 🌟
Silmek daha çok zaman alıyor bence. Süpürmek hızlıca geçiyor, on dakika anca. Silmek için kovayı hazırla, paspası ıslat, kurumasını bekle derken yarım saati buluyor. Ayrıca eşyaların altına girmek de ekstra uğraştırıyor. Kimisi hızlı paspas kullanıyor, pratik çözümler var tabii. Ben daha çok süpürmeyi tercih ediyorum, sık yapınca silmeye de gerek kalmıyor bazen. Ama ikisi de lazım yani, birini diğerinden ayırmamalı.
Cevap
5Cevap
İkisi de aynı benim için
Silmek
Süpürmek
Silmek
Kesinlikle silmek
Süpürmek
Ben camları silerken çok zorlanıyorum
süpürmek daha zor
Silmek sanırım
kadının görevi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı