Doğayla iç içe olmak yerine neden betonların arasına kendimizi sıkıştırıyoruz?

Şöyle evlerde yaşasak ne iyi olurdu hüğ
Doğayla iç içe olmak yerine neden betonların arasına kendimizi sıkıştırıyoruz?
Doğayla iç içe olmak yerine neden betonların arasına kendimizi sıkıştırıyoruz?
Cevapla