Ev & Yaşam Ev süpürmek en çok ne zaman gözünde büyüyor? (Sayfa 7) Philips Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2622 Ev süpürmek en çok ne zaman gözünde büyüyor? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 48 kişi beğendi
muraterenist43 Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 90% +1 yıl Günaydınlar süpürmek kolay ütüye gel ütüye 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Ev & Yaşam konusunda 971 cevap paylaştı. Süpürgenin içi doluyken kdjdjfj 0 0 Yorumla
CübbesizPapaz Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yoğun bir günün ardından zor geliyor 0 0 Yorumla
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 , eic 52% +1 yıl Ev & Yaşam konusunda 974 cevap paylaştı. Her an gözümde büyüyebilir 0 0 Yorumla
Boğaalfa Takip Et Master Yaş: 50 , eic 94% +1 yıl Arasıra süpürüyorum canım ne zaman isterse 0 0 Yorumla
Huzur5645 Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 92% +1 yıl Özellikle tatilden döndüjten sonra eziyet oluyor 0 0 Yorumla
ali_akb Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl iş sonrası ve sabahları iş öncesi olabilir :) 0 0 Yorumla
fenerli_dunya Takip Et Master Yaş: 30 , eic 93% +1 yıl Annem ne zaman hadi evi süpürelim derse😅 0 0 Yorumla
sempatikadms Takip Et Yoda Yaş: 35 +1 yıl Evin heryeri süpürmek zor olduğunu hissettiğim an 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Çocuk sahibi olduğumdan beri diyebilirim 0 4 Yorumla İnatçıbirkoç +1 yıl Neden peki al robot yaa Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Param yok o kadar Yorumla İnatçıbirkoç +1 yıl Hımmm anladım çocukla birlikte daha mı zor oldu :( Yorumla 1 yorumu gör İnatçıbirkoç +1 yıl Neden para yok enişte versin Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
326Cevap
hasta olduğum ve halim olmadığı zaman:)
Günaydınlar süpürmek kolay ütüye gel ütüye
İşten yorgun argın geldiğim zaman..
Bence marathon serisi efsane
Valla ben temizliği çok severim
Hiç bir zaman. 10 dakikalık iş
Yorgun iken bir seyler dökersem
çekirdek yedikten sonra , birde cips
Yorgun olduğum zaman tabiki
Süpürgenin içi doluyken kdjdjfj
Yoğun bir günün ardından zor geliyor
philips her zaman kullanirim
Her an gözümde büyüyebilir
Her zaman valla hiç sevmem
Bilgilendirme için teşekkürler
Süpürgemin haznesini dolu görünce 🤦🏻♀️
Ruh haline bagli bir durum
Teknoljik supurgelerle cok kolay
Arasıra süpürüyorum canım ne zaman isterse
Yaşama hevesim kalmadığında
Her zaman ya maalesef ki ole
Özellikle tatilden döndüjten sonra eziyet oluyor
iş sonrası ve sabahları iş öncesi olabilir :)
Philips candir her zaman can
Her zaman. Ama en çok hastayken😄
Uykusuz olduğumda yorgun zamanlarda
Hafta sonu ve yorgunken iğrenç geliyor
Duvar ve tavanı süpürünce
Annem ne zaman hadi evi süpürelim derse😅
Akşam yatmadan önce tabi ki.
Her zaman büyür insanların gözünde
Denemek lazım alıp fiyatı uygunsa
İşim olmazz hiçbir zaman için
misafir gelecegi zaman gozumde buyuyor
Hiç bir zaman büyümez kolay iş
Züpür züpür züpür işte tüm mesele bu
Ev buyuk olduğu zaman bence
cidden o kadar haklısın ki
Bulaşık yıkamak hiç sevmediğim ev işi
İşten geldiğim zaman zor oluyor öfff
Onun için robot aldım benim yerime o yapıyor 😀
Evin heryeri süpürmek zor olduğunu hissettiğim an
Sürekli gerekiyor her zaman
Güzel olsa gerek diye düşünüyorum
Bunlar güzel ürünler iyi...
Akşam olmadan kirletiyorlar çünkü bu yüzden
Çok yorgun oldugum zaman gozumde buyuyor
Her eve lazım. Çok faydalı bir buluş :)
Her zaman, hiç sevmiyorum
Her an büyük gözümde hep öyle
Bişey dökülünce çok zorlanıyorum
Akıllı süpürge var hiçte zorlanmıyorum artık
Hergün yapmak zor geliyor aynen
Ben yapmıyorum. Bilmiyorum
Bulaşık yıkarken olabilir bence
Çok güzel bir ürün bence herkes kullanmalı
Hiçbir zaman tabi kiiiiiii
Elinize sağlık çok güzel bir bence
Yapılacak çok iş olduğunda
Çocuk sahibi olduğumdan beri diyebilirim
Neden peki al robot yaa
Param yok o kadar
Hımmm anladım çocukla birlikte daha mı zor oldu :(
Neden para yok enişte versin