Ev & Yaşam Ev süpürmek en çok ne zaman gözünde büyüyor? (Sayfa 6) Philips Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2622 Ev süpürmek en çok ne zaman gözünde büyüyor? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 48 kişi beğendi
Nigrum_Umbra Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 97% +1 yıl 10 numara çekiş gücü olan makineleri var 0 0 Yorumla
Ceyhunn26 Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 95% +1 yıl Hiçbir zaman büyümüyor. Üşengeç biri değilim. 0 0 Yorumla
Selamverlann Takip Et Xper 4 Yaş: 30 , eic 69% +1 yıl Yorgun oldugumda zor geliyor genelde 0 0 Yorumla
Melike200 Takip Et Xper 5 Yaş: 21 , eic 94% +1 yıl Ev temizlemek kolay bir iş değil onu da söyleyeyim 0 0 Yorumla
doyouwant Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 52% +1 yıl regl olunca, fiziksel ve ruhsal sancılar çekiyorum 0 0 Yorumla
BiiOgretmenBuss Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 88% +1 yıl Yorgun olduğum zaman çok büyür gözümde 😏 0 0 Yorumla
HaymatlosAşk Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 61% +1 yıl Hiç büyümez çünkü severim süpürge yapmayı 0 0 Yorumla
ayayyaayayaaa Takip Et Xper 6 Yaş: 37 , eic 60% +1 yıl regliyken ya da moralim asiri bzukken 0 0 Yorumla
akincan1234 Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 73% +1 yıl süpürmüyorum yangel yat sende dene bence 0 0 Yorumla
Uğurr1903 Takip Et Bilge Yaş: 36 , eic 88% +1 yıl Yorgun olduğumda hiçbir şey yapmak istemiyorum 0 0 Yorumla
Ceyliniseaq Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 53% +1 yıl İşten eve geldiğimde gözümde büyüyor 0 0 Yorumla
isabella181919 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Ben ev süpürmem kardeşime kilitlerim olayı 0 0 Yorumla
perlamare Takip Et Master Yaş: 47 , eic 100% +1 yıl Hiç bir zaman büyümüyor, çünkü ben süpürmüyorum. 0 0 Yorumla
Sarıbilezik Takip Et Xper 5 Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Pasaklıların gözünde büyür sadece 😂 0 0 Yorumla
tugbisss4 Takip Et Xper 7 Yaş: 20 , eic 93% +1 yıl Yooo süpürge basit niye zor geliyor size 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl islerim yogunken ama supurulmediginde de cok kirli hissettiriyro 0 0 Yorumla
KadıköyRıhtım Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 35% +1 yıl Ben ders çalışırken annemin temizlemesi 0 0 Yorumla
HAYATveİNSAN Takip Et Yoda Yaş: 43 , eic 91% +1 yıl Vallah evimi kendim süpürürüm bence zevkli 😂 0 0 Yorumla
obirgezgin Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 73% +1 yıl Bana da lazım en son bir tane alacağım 0 0 Yorumla
Furkandeniz10 Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 91% +1 yıl Üşengeç biriyim temizlik temizlikçi tutuyorum 0 0 Yorumla
CoffeeChocolate24 Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 85% +1 yıl Evi süpürmek kolay yerleri silmek zor buluyorum 0 0 Yorumla
oɿƚꙅɘɒm Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Marathon modeli yıllardır en büyük yardımcım 0 0 Yorumla
Esrihbaenl Takip Et Master Yaş: 38 , eic 98% +1 yıl Evlerin dağınık olması en büyük etkendir. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
326Cevap
Güzel bir süpürge kullanana hayırlı olsun
Regl zamanı çok yorucu olabiliyor
Süpürgem Philips olmadığında..
Regli olduğum vakit gehrkfr
her zaman gözümde büyüyor
Hiç bir zaman çünkü süpürmüyorum
Temizlikçi olmadığı zaman 😂
Çok yorgunsam hastaysam...
Hiç büyümüyor. Herzaman severek yaparım
10 numara çekiş gücü olan makineleri var
Temizleneceği zaman 😮💨
Hiçbir zaman büyümüyor. Üşengeç biri değilim.
Yorgun oldugumda zor geliyor genelde
Philips olmadığında büyüyor
Ev temizlemek kolay bir iş değil onu da söyleyeyim
Her zaman😄 Ev temizliği sıkıcı iş
Her zaman hiç küçülmediki 😅
Her Sabah uyandığımda bence
Hafta sonuna kaldıysa iş zor olur
regl olunca, fiziksel ve ruhsal sancılar çekiyorum
Temizsem yeni duş almışsam
Yorgun olduğum zaman çok büyür gözümde 😏
Misafirden sonra süpürmek zor geliyor
Hiç büyümez çünkü severim süpürge yapmayı
regliyken ya da moralim asiri bzukken
süpürmüyorum yangel yat sende dene bence
Hastayken büyüyor gözümde
ev süpürme basit iş ... phhilips
Muhtemelen misafir gönderdikten sonra 😅
Yorgun olduğum zamanlarda
Yorgun olduğumda hiçbir şey yapmak istemiyorum
Özellikle pazar günleri 😆
İşten eve geldiğimde gözümde büyüyor
Yeni süpürmüşsem gözümde büyür
Her zaman tabikide 🤷🏻♀️
Süpürme gitsin nereye kadar
Ben ev süpürmem kardeşime kilitlerim olayı
Hiçbir zaman bence çok basit bişey
Hiç bir zaman büyümüyor, çünkü ben süpürmüyorum.
Pasaklıların gözünde büyür sadece 😂
Yooo süpürge basit niye zor geliyor size
En çok pazar günleri kesinlikle. :)
Yorgun olduğum zaman hele hele
islerim yogunken ama supurulmediginde de cok kirli hissettiriyro
Bu güzel paylaşımınız için teşekkürler elinize emeğinize sağlık
Ev derli toplu olmazsa gözümde büyür
Herzaman zor oluyor ama mecbur
Akıllı robot sağolsun yapıyor ama çabuk bozuluyorlar
Ben ders çalışırken annemin temizlemesi
Vallah evimi kendim süpürürüm bence zevkli 😂
Temizlik yapmak istemediğim zamanlar
Bana da lazım en son bir tane alacağım
Üşengeç biriyim temizlik temizlikçi tutuyorum
Son dakika biri gelecekken
pazar günleri kesinlikle olmamalı
Evi süpürmek kolay yerleri silmek zor buluyorum
Hiç bir zaman, süpürmüyorum çünkü😆
Marathon modeli yıllardır en büyük yardımcım
ev süpürme mi o ne hiç yapmadım ya
Evlerin dağınık olması en büyük etkendir.