Ev & Yaşam Ev süpürmek en çok ne zaman gözünde büyüyor? (Sayfa 4) Philips Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2622 Ev süpürmek en çok ne zaman gözünde büyüyor? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 48 kişi beğendi
Mimikooşi Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Evet bence yazanların hepsi haklı ben de katılıyorum 0 0 Yorumla
İrregularMan Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl İşten gelince yorgun oluyorum üşeniyorum maalesef 0 0 Yorumla
Burak2777 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl tabikide hafta sonu hiç ama hiç uğraşmak istemiyorm 0 0 Yorumla
Kaan_Zengin Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl Çok kaliteli bir ürün kesinlikle güzel paylaşım 0 0 Yorumla
bcbdndn Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl hava soğuk olduğunda moralim bozuk olduğunda hiç canım istemiyor. 0 0 Yorumla
Benimhayatım16 Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl Her türlü zor bir iş ya bı iki def sonra dayanilmaz 0 0 Yorumla
bettermebadgalriri Takip Et Xper 1 Yaş: 33 +1 yıl Her zaman, bomboş bir günüm olsun, yine de zor gelir. Ev süpürmeyi kim sever ki :) 0 0 Yorumla
Doganinrengi Takip Et Xper 4 Yaş: 43 +1 yıl Okuldan sonra misafir gelecekse ve mutfakta işim bitmemişse ev süpürmek strese neden oluyor 0 0 Yorumla
Pontyx Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Dysonu araştırmıştım philipsi de düşünebilirim eğer dysona bişey olursa 0 0 Yorumla
Alicabbar52 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Hiçbir zaman gözümde büyümez çünkü ben süpürümuyorm 0 0 Yorumla
gokcw842 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Ev süpürmek en çok gece gec saatlerde gözümde buyuyor 0 0 Yorumla
Kirmizisodaacacagi Takip Et Xper 2 Yaş: 21 +1 yıl Özellikle pazartesi günleri, hafta içi bir nebze daha kolay. 0 0 Yorumla
sütlaç32 Takip Et Xper 3 Yaş: 22 +1 yıl Regl olunca genellikle çok yorgun hissediyorum o dönemde hiç bir şey yapmak istemiyorum 0 0 Yorumla
Dreamd Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl çekmeyen bir süpürgeyle temizlik yapmaya calışınca büyüyor dağ gibi dev gibi oluyor 😂 0 0 Yorumla
YolluLiseli Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl Annem bana camları sildirmeye başladığı zaman. 0 0 Yorumla
Deen_iiz Takip Et Xper 1 Yaş: 20 +1 yıl ne kadar işi kolaylaştıran ürün çıkarsa çıksın çok üzgünüm ama hep gözüme büyüyecek 0 0 Yorumla
kd090970 Takip Et Xper 1 Yaş: 32 +1 yıl Telefonla konusurken aslında normalde de telefonla uğrasırken biri birsey dediğinde gözümde büyüyor 0 0 Yorumla
UnlimiteddMan Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl İşten geldikten sonra hic birsey yapasim gelmiyor melesef 0 0 Yorumla
Asillprens Takip Et Xper 1 Yaş: 37 +1 yıl İzin günlerimde çünkü bir iznimiz var oda temizliğe gitti diyorum 😂😂 0 0 Yorumla
иалитявуз Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl Pazar günü tatil olduğu için bide misafirler gelince çekilemez hale geliyo 0 0 Yorumla
Çıtır_Melis Takip Et Xper 1 Yaş: 22 +1 yıl Hiçbir zaman gözümde büyütmedim çünkü ev temizliğini çok seviyorum 0 0 Yorumla
Kanduin Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Gözümde o kadar büyüyor ki sırf kolay temizlensin diye küçük bir ev kiraladım 😂 0 0 Yorumla
Eren0716 Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl İşten eve geldiğinde dağınık bir kişiliğe sahipsen bide üşengeçsen 0 0 Yorumla
bensanadiyorum Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl İşten eve yorgun geldiyse o gün ya da ertesi gün gözümde aşırı büyür. 0 0 Yorumla
yusuf9y9 Takip Et Xper 1 Yaş: 20 +1 yıl Hiç sevmedigim insanların gelmesi ve evi toplam gerekmesi 0 0 Yorumla
Amann2772 Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl En iyisi Philips zaman fark etmez hep hoşuna gider😂 0 0 Yorumla
cyruswie Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Her zaman. Her gün yapilan bişey bideeeee bizim evde 0 0 Yorumla
UnlimitedMann Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Tabiki de yorgun oldugum zaman acayip üşeniyorum ya 0 0 Yorumla
suvaribey34 Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl ben süpürmediğim için sıkıntı yok ama süpürdüğüm zaman için ise pek koymaz 0 0 Yorumla
ELVAN2222 Takip Et Xper 1 Yaş: 21 +1 yıl Üşengeç olduğumda ama yapmam gerekirse zorla kendimi kaldırıp işi yaparım 0 0 Yorumla
ankakuşu36 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Mens döneminde gerçekten çok zor özellikle o bel ağrısı :(( 0 0 Yorumla
Teac31 Takip Et Xper 4 Yaş: 47 +1 yıl Philips harika bir urun her urunu ayri bir guzellik ve kalite 0 0 Yorumla
kndihlindebirisnrm Takip Et Xper 1 Yaş: 24 +1 yıl Yemin ederim bana ev işi yap denildiği zaman ev işleri gözümde çok büyüyor 0 0 Yorumla
cananbeiste Takip Et Xper 1 Yaş: 22 +1 yıl Valla şu günlerdir hiç evi süpürmek istemyiom çünküüü üşeniyom 0 0 Yorumla
zözmdmx Takip Et Xper 1 Yaş: 33 +1 yıl Yorgunkrn çok büyğyor yansndndncndncjcmfmmffmd kdjdmfjf 0 0 Yorumla
cancancanon06 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Reglkenn bence bundan daha kötü bı zaman yoktur..😭😭😭 0 0 Yorumla
MahlasCeva Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Foşur foşur abiden sonra kadını erkeği kalmadı bu işin. 0 0 Yorumla
zzzzyyyyynnnnnnooo Takip Et Xper 3 Yaş: 20 +1 yıl Hafta sonu tam akşama kadar uyurken annemin kalk evi süpur dediği o an ah annem ahh 0 0 Yorumla
blaaaaaaw Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Her zaman büyüyor hiçbir gün yapmak istemiyorum çok nadir😂 0 0 Yorumla
Hakan_Manisa Takip Et Xper 1 Yaş: 36 +1 yıl Tam çayımı yeni doldurmuşken kahvaltıdan sonra temizlik yapalım diyen eşimle aynı anda 🤣 0 0 Yorumla
Silanizzzz06 Takip Et Xper 3 Yaş: 21 +1 yıl Kendimi kötü hissetiğim zaman konu ne olursa üşeniyorum o zamanlar büyüyor gözümde:/ 0 0 Yorumla
Farukensarbayrak Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Hiç bir zaman süpüren arkadaşlara başarılar dilerim 0 0 Yorumla
uzanankofte Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Asiri yorgun oldugumda zaten supuremeden uykuya daliyorum 0 0 Yorumla
giiiizzzzlliiii Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Hasta olduğumda hiç bişe yapasim gelmiyor bide mutsuz oldugumda 0 0 Yorumla
34denizsea34 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Kendimi grip gibi hissettiğim zamanlarda , tabi canım istemediği zamanlarda :)) 0 0 Yorumla
bilinmeyensözlük Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl Misafir geleceği zaman ya da annem söylediği zaman 0 0 Yorumla
batuhanAktulum Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl Ya bi ablam olsaydı o temizlerdi ne güzel ama yok o olsaydı korkmazdım 😂😂 0 0 Yorumla
Sıla11x Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl dışarda çok işim olduktan sonra yorgun baygın eve gelip oturup ev işini hatırladığımda 0 0 Yorumla
bhgjnvg Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl @Philips Ev Ürünleri sizin ürünleriniz ile çok kolay 0 0 Yorumla
nhat4841 Takip Et Xper 2 Yaş: 52 +1 yıl Sanırım çok yorgun olunca insanın gözünde büyümüyor değil 😃 0 0 Yorumla
Sütlükahvee22 Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Annem hallediyor ama gerekse bende yaparim sorun yok 0 0 Yorumla
sadeceiyi Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Genellikle çok aşırı dağınık olduğunda öğrenci olduğum zamanlar üşenirdim.😃 0 0 Yorumla
yunus898 Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl Fark etmiyor bence sonuçta günde birkaç kez yaptığın şey 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
326Cevap
Evet bence yazanların hepsi haklı ben de katılıyorum
İşten gelince yorgun oluyorum üşeniyorum maalesef
tabikide hafta sonu hiç ama hiç uğraşmak istemiyorm
Çok kaliteli bir ürün kesinlikle güzel paylaşım
Her zaman hahaha 😂😂 ev süpürmeyi seven var mı
hava soğuk olduğunda moralim bozuk olduğunda hiç canım istemiyor.
Her türlü zor bir iş ya bı iki def sonra dayanilmaz
Her zaman, bomboş bir günüm olsun, yine de zor gelir. Ev süpürmeyi kim sever ki :)
Okuldan sonra misafir gelecekse ve mutfakta işim bitmemişse ev süpürmek strese neden oluyor
Dysonu araştırmıştım philipsi de düşünebilirim eğer dysona bişey olursa
Hiçbir zaman gözümde büyümez çünkü ben süpürümuyorm
Ev süpürmek en çok gece gec saatlerde gözümde buyuyor
Özellikle pazartesi günleri, hafta içi bir nebze daha kolay.
Regl olunca genellikle çok yorgun hissediyorum o dönemde hiç bir şey yapmak istemiyorum
çekmeyen bir süpürgeyle temizlik yapmaya calışınca büyüyor dağ gibi dev gibi oluyor 😂
Annem bana camları sildirmeye başladığı zaman.
ne kadar işi kolaylaştıran ürün çıkarsa çıksın çok üzgünüm ama hep gözüme büyüyecek
Telefonla konusurken aslında normalde de telefonla uğrasırken biri birsey dediğinde gözümde büyüyor
İşten geldikten sonra hic birsey yapasim gelmiyor melesef
İzin günlerimde çünkü bir iznimiz var oda temizliğe gitti diyorum 😂😂
Pazar günü tatil olduğu için bide misafirler gelince çekilemez hale geliyo
Hiçbir zaman gözümde büyütmedim çünkü ev temizliğini çok seviyorum
Gözümde o kadar büyüyor ki sırf kolay temizlensin diye küçük bir ev kiraladım 😂
İşten eve geldiğinde dağınık bir kişiliğe sahipsen bide üşengeçsen
İşten eve yorgun geldiyse o gün ya da ertesi gün gözümde aşırı büyür.
Hiç sevmedigim insanların gelmesi ve evi toplam gerekmesi
En iyisi Philips zaman fark etmez hep hoşuna gider😂
Her zaman. Her gün yapilan bişey bideeeee bizim evde
Tabiki de yorgun oldugum zaman acayip üşeniyorum ya
ben süpürmediğim için sıkıntı yok ama süpürdüğüm zaman için ise pek koymaz
Üşengeç olduğumda ama yapmam gerekirse zorla kendimi kaldırıp işi yaparım
Mens döneminde gerçekten çok zor özellikle o bel ağrısı :((
Sabah kahvaltı sonrası aşırı üşeniyorum valla 😂
Philips harika bir urun her urunu ayri bir guzellik ve kalite
Yemin ederim bana ev işi yap denildiği zaman ev işleri gözümde çok büyüyor
Valla şu günlerdir hiç evi süpürmek istemyiom çünküüü üşeniyom
Yorgunkrn çok büyğyor yansndndncndncjcmfmmffmd kdjdmfjf
Reglkenn bence bundan daha kötü bı zaman yoktur..😭😭😭
robot süpürge alın bütün dertlerden kurtulun
Foşur foşur abiden sonra kadını erkeği kalmadı bu işin.
Hafta sonu tam akşama kadar uyurken annemin kalk evi süpur dediği o an ah annem ahh
Her zaman büyüyor hiçbir gün yapmak istemiyorum çok nadir😂
Tam çayımı yeni doldurmuşken kahvaltıdan sonra temizlik yapalım diyen eşimle aynı anda 🤣
Kendimi kötü hissetiğim zaman konu ne olursa üşeniyorum o zamanlar büyüyor gözümde:/
Hiç bir zaman süpüren arkadaşlara başarılar dilerim
Asiri yorgun oldugumda zaten supuremeden uykuya daliyorum
Hasta olduğumda hiç bişe yapasim gelmiyor bide mutsuz oldugumda
Akşam üstüne doğru süpürge dediğin sabah olur
Kendimi grip gibi hissettiğim zamanlarda , tabi canım istemediği zamanlarda :))
Misafir geleceği zaman ya da annem söylediği zaman
Akıllı süpürge diye bir şey var artık çok şükür
Ya bi ablam olsaydı o temizlerdi ne güzel ama yok o olsaydı korkmazdım 😂😂
dışarda çok işim olduktan sonra yorgun baygın eve gelip oturup ev işini hatırladığımda
@Philips Ev Ürünleri sizin ürünleriniz ile çok kolay
Sanırım çok yorgun olunca insanın gözünde büyümüyor değil 😃
Philips ile çok kolay bu işler tasarımı harika
Annem hallediyor ama gerekse bende yaparim sorun yok
Genellikle çok aşırı dağınık olduğunda öğrenci olduğum zamanlar üşenirdim.😃
Fark etmiyor bence sonuçta günde birkaç kez yaptığın şey
Philips kullaniyuz zaten. Cok da memnunuz yani