Misafirler varken ve gelmeden önce çok korkutucu ya
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
İşten geldiysem ya da dışarıdan geldiysem ve eve ablamın ya da kardeşimin ya da annemin babamın çağırdığı gereksiz arkadaşları gelecekse ve bana ev supurtturmek istiyorlarsa yapasim gelmez
Sanırım her zaman büyüyo, o yüzden iyi ki robotlar var :)
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Regl iken hastayken uykum varken veya uykumdan yeni uyanmış iken sinrili stresli olduğum zamanlar birinin emir vererek söylediği zamanlar ve coğu zamanlarda evi süpürmek temizlemek falan zor oluyor ama her zaman böyle olmuyor bazen zorlanıyorum aslında zorlanmaktan da kastım şu bazen ruh halim değişiyor ve çok halsiz yorgun veya sinirli olabiliyorum ev işleri yapmak zor gelebiliyor ama mecbur temizleniyor o ev eğer yorulmadan evi temizleyebilseydik gerçekten de çok güzel olurdu
Ne zaman mı hergün her saat her dakika ev süpürülecek dendi mi bi kalp krizi başlıyo bende
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
her zaman.. çok tembelim hiçbir şey yapamıyorum ama evlenirsem yaparım diye düşünüyorum kendi sorumluluğum olur çünkü. baba evinde annem yaptığı için pek sorumluluk sahibi degilim
Ev süpürmek en çok nöbetten geldiğimde gözümde büyüyor.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Uzun süre süpürmediysem gözümde büyüyebiliyor ama bunu bir rutin haline getirdiysem, haftada bir gibi, ve aksatmıyorsam o şekilde aylarca aksatmadan süpürürüm ve hiç zoruma gitmez fakat bir hafta aksattığım zaman, rutin bozulduğu zaman, iş bozulabiliyor.
Dyson kullanıyorum phlips ile Dyson arasında çok gidip geldim ürün alırken. şu an phlipse geçmeyi düşünüyorum. Gerçekten çekiş gücü, ıslak kuru kullanılabilmesi gibi özellikleri bana çok çekici geliyor son zamanlarda.
Ev süpürmek için önce meditasyon yapıyorum efendim daha sonra kulaklarımı takıp hareketli şarkılar açıyorum sonra bir ses geliyor e bir şey arıyoruz da böyle darbuka böyle arabesk falan abi azıcık göbek atalım ya 🎵 sonra da başlasın temizlik.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
326Cevap
En süpürmek her zaman gözümde büyüyor ancak annem bana saydırmaya başlayınca mecbur kalkıyorum.
Bazen ben supuruyorum , yorgun isem cok zor geliyor
Uzun süre ertelediğimde büyüyor düzenli yaptığımda sorun olmuyor
en iyisi robot süpürge, kendileri iyi temizler
Misafirler varken ve gelmeden önce çok korkutucu ya
İşten geldiysem ya da dışarıdan geldiysem ve eve ablamın ya da kardeşimin ya da annemin babamın çağırdığı gereksiz arkadaşları gelecekse ve bana ev supurtturmek istiyorlarsa yapasim gelmez
Bazen keyif alarak yapıyorum bazen de nefret ederek :D
Her zaman. Hiç bir zaman hazır olmuyorum ama yapmadan da rahat edemiyorum
Sanırım her zaman büyüyo, o yüzden iyi ki robotlar var :)
Regl iken hastayken uykum varken veya uykumdan yeni uyanmış iken sinrili stresli olduğum zamanlar birinin emir vererek söylediği zamanlar ve coğu zamanlarda evi süpürmek temizlemek falan zor oluyor ama her zaman böyle olmuyor bazen zorlanıyorum aslında zorlanmaktan da kastım şu bazen ruh halim değişiyor ve çok halsiz yorgun veya sinirli olabiliyorum ev işleri yapmak zor gelebiliyor ama mecbur temizleniyor o ev eğer yorulmadan evi temizleyebilseydik gerçekten de çok güzel olurdu
Eskiden gözümde çok büyüyen bir ev işiydi gadası.
Bazen canın istemiyor enerjim olmuyor ozman gözümde büyüyor
bana ürün satmaya çalıştığınızda direkt ev süpürmek gözümde büyür efendim :D
Akşam saatlerı tabıkı sabah daha zevklı çünkü
Çok dikkatli detaylı yapmama rağmen annem beğenmeyip tekrar yaptırdığı zaman
Ev süpürmek hiçbir zaman gözümde büyümez.. gözümde büyüyen tek şey dolan süpürgeyi boşaltmak :(
Ne zaman mı hergün her saat her dakika ev süpürülecek dendi mi bi kalp krizi başlıyo bende
her zaman.. çok tembelim hiçbir şey yapamıyorum ama evlenirsem yaparım diye düşünüyorum kendi sorumluluğum olur çünkü. baba evinde annem yaptığı için pek sorumluluk sahibi degilim
Basıyorum tuşa robot mahfediyor ortalığı 🤣😁♥️
Reglken ya da hastayken evi süpürmek gözümde büyüyor.
İşten gelince çok büyüyor gözümde. O yüzden geceden yapıyom işleri.
Canım sıkılınca, uyukum gelince temizlik yapma fikrini hiç sevmiyorum
Her zaman tabii ki. Yani evde rahat rahat otururken birden temizlik yapmaya geçmek..
Off hasta olunca var ya eziyet gibi geliyor
Ev süpürmek çok yorgun olduğum zaman gözümde büyüyor.
Ev süpürmek en çok nöbetten geldiğimde gözümde büyüyor.
Uzun süre süpürmediysem gözümde büyüyebiliyor ama bunu bir rutin haline getirdiysem, haftada bir gibi, ve aksatmıyorsam o şekilde aylarca aksatmadan süpürürüm ve hiç zoruma gitmez fakat bir hafta aksattığım zaman, rutin bozulduğu zaman, iş bozulabiliyor.
Sıkılmam temizlik kokusuna bayılıyorum özellikle ellerim çamaşır suyu korkunca çok rahat ediyorum
Gerçekten biz Philips den önce süpürge kullanmıyormuşuz. çıkan toza inanamadım.
Gözümde büyümüyor çünkü tatyana (robot süpürgem) süpürüyor
Bir yerden geldiğimde okul olur, iş olur, buluşma olur
Süpürgenin içi dolduğunda çekim gücü azalıyor sinir oluyorum.
@Philips Ev Ürünleri bir haftalık temizlik birkince temizlik yapmak korkutuyor 😊
Guzel bi paylasim olmuş tesekkűrler emeginize saglik
Yorgunken zor geliyor. Yorgun olmadığımda yapıyorum.
Çok işim olduğunda ve gözüme çarpan tozları görüp içimin de rahat etmediği anlarda offffffff yanii
Ne zaman süpürecek olsam o zaman ama istisnasız bir şekilde.
Uykum geldiğinde biri bana evi süpür derse çok kötü oluyorum
Süpürmek basittir * zor bayanları işi zor valla 2-3 günde bir makina atiyom ben.
Ben diret süpürüp telefona oturmak icin çabuk bitirmeye çalışırım
Hep gözümde büyüyor ama temizlik yapmak şart
Bildim bileli Philips kaliteli bir marka, güzel içerik olmuş teşekkürler
Süpurge basligim bozuldu alana kadar o ruh halindeyim
Regl sürecinin başında kimse bana süpürge yaptıramaz. Haricinde süpürge yapmayı seviyorum bile..
Evin, Temiz olması önemli, o yüzden de gocunmamak gerekiyor
Bazen ama titiz olduğum için severim iş yapmayı
Ev süpürmüyorum ama philips bu işi kolaylaştıran ürünler sunuyor
Hiçbir zaman büyümez evi temiz görmek benim için çok önemlidir
Yardımcıma sormam lazım ne zaman zor geliyor diye
En sevmediğim ev işidir süpürmek. O yüzden her zaman gözümde büyümüştür.
Acaba beni uğraştıracak mı çekecek mi temiz çeker mi hızlı biter mi
Hafta sonu yorgunluğun üstüne birde ev temizliği aklıma gelince gözümde büyümeye başlıyor
Robot süpürge en güzeli bence evde kedi ve küçük çocuk var ise
etraf dağınık olduğunda kdslckxlvşlşx bahane üretmekte üstüme yok dağınık olduğunda süpürmüyorum depresyona giriyorum ve hiçbir şey yapmıyorum
Dyson kullanıyorum phlips ile Dyson arasında çok gidip geldim ürün alırken. şu an phlipse geçmeyi düşünüyorum. Gerçekten çekiş gücü, ıslak kuru kullanılabilmesi gibi özellikleri bana çok çekici geliyor son zamanlarda.
Eve misafir geleceği zaman mecbur hissediyorum kendimi
Arkadaşlarla yapınca taşkala oluyor ve keyifli geçiyor ama annem eve misafir gelecek çabuk ol dediğinde offf
Ev süpürmek genellikle kişinin ruh haline, günlük programına ve genel temizlik alışkanlıklarına bağlı olarak değişebilir.
İşten geldiğimde veya acayip yorgun hissettiğimde🤦🏼♀️
Ev süpürmek için önce meditasyon yapıyorum efendim daha sonra kulaklarımı takıp hareketli şarkılar açıyorum sonra bir ses geliyor e bir şey arıyoruz da böyle darbuka böyle arabesk falan abi azıcık göbek atalım ya 🎵 sonra da başlasın temizlik.