İnsanın evini çok sevmesi, dışarı çıkmak istememesi asosyallik midir?

Bir insan sürekli evinde kalmayı tercih ediyorsa, işi dışında evden çıkmak istemiyorsa asosyal midir?

İnsanın evini çok sevmesi, dışarı çıkmak istememesi asosyallik midir?
Güncellemeler
+1 yıl
Niye çıkmadığımi buldum, dün akşam çıktım ve 5.000'lik oldum. Valla bunu bana depresyondasin deyip beni gaza getirenlerden tahsil ederim ben bu parayı 😂😂😂
İnsanın evini çok sevmesi, dışarı çıkmak istememesi asosyallik midir?
Cevapla