Ev & Yaşam Hiç çorapsızken ayakkabıyı çıkarmak zorunda kaldınız mı? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Çok utanç verici ve kötü bir duygu Güncellemeler+1 yıl Güncelll Hiç çorapsızken ayakkabıyı çıkarmak zorunda kaldınız mı? Cevapla Ayakkabı Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Ev & Yaşam konusunda 8,2b cevap paylaştı. Kalmıştım küçükken 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Nasıldı
Bay_Nutella Takip Et Master Yaş: 50 , eic 94% +1 yıl Ev & Yaşam konusunda 412 cevap paylaştı. Hiç utanışacak bir durum değil takılma 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Ben çıplak gibi hissediyorum Yorumla Bay_Nutella +1 yıl Bir gün gerçekten çıplak yakalanırsan zaman anlarsın Yorumla
BloodyGamer Takip Et FenomenMentor Yaş: 35 +1 yıl Ev & Yaşam konusunda 582 cevap paylaştı. Yok hayır. 0 0 Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Ev & Yaşam konusunda 340 cevap paylaştı. Dışarı çorapsız çıkmam. 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Neden Yorumla Drakula3584 +1 yıl Ayakkabı kaydırmasın diye bazen koşmak durumunda kalıyorum. Yorumla Soran +1 yıl He bence rahat oluyor ama yinede çorapsız çok giymem Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Çorapsız ayakkabı giymem 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Neden Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bilem3m rahat edemem hiç giymedim Yorumla Soran +1 yıl Bence rahatta bende genelde çorap giyerim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Bilmem çorapsız ayakkabı içindeki şey cikiyr ya ondan sevmyrn Yorumla Soran +1 yıl Bende hiç çıkmadı Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Hmm dedim ya çorapsız giydgmi hatirlamyrm ko Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Çorapsız terlik bile giymem 🤣 0 22 Yorumla Soran +1 yıl Neden Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sevmem ayaklarım gözükmesini Yorumla Soran +1 yıl E terliğin amacı o zaten Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Amaç falan bilmem çorapa devam Yorumla Soran +1 yıl E terlik giyme ozaman Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Giymem zaten fazla sende çorapsız giymeki öyle bir duruma düşme Yorumla Soran +1 yıl E üşengeçlik işte Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Utanmaktan iydiir 10 saniye verip giymek Yorumla Soran +1 yıl Hemde yazın sıcak oluyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Tamam ayakların sahnede olsun 🤣Ben seni anladım ayakkabı iken cikarilsa böyle kötü olabiliyor ondan utaniyon Yorumla Soran +1 yıl Nası yani Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Terlikli olsan utanmazsin ama ayakkabıyı çorapsız iken ve çıkarsan utanirsin Yorumla Soran +1 yıl Ayakkabıdayken utanmamda çıkarınca utanırım Yorumla Cevap sahibi +1 yıl He işte onu diyom 😁 Yorumla Soran +1 yıl Evet işte böyle ama ayakkabıdauken yükselme geliyor Yorumla Cevap sahibi +1 yıl O nasıl oluyor be ablam Yorumla Soran +1 yıl Ne biliyim oluyor işte Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Sende ayrı bir kafasin Yorumla Soran +1 yıl Evet Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Peki yükselmeye devam et dikkat et kendine Yorumla Soran +1 yıl Sende Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Nasılsın Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Ev & Yaşam konusunda 2,6b cevap paylaştı. sanırım kalmıştım 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Ne zaman Yorumla
FurkannBeyy55 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Leş gibi oluyo ya çorapsız asla giymem 0 12 Yorumla Soran +1 yıl Yok leş gibi olmuyor onla alakalı değil Yorumla FurkannBeyy55 +1 yıl Nedir peki Yorumla Soran +1 yıl İşte utanıyor insan sebepsiz yere Yorumla FurkannBeyy55 +1 yıl Ayakci olur diye mi korkuyorsun 😂😂 Yorumla Soran +1 yıl Yok ya utanıyorum işte Yorumla FurkannBeyy55 +1 yıl Kız utanma ne var ondan ya Yorumla Soran +1 yıl Ne biliyim çıplak gibi hissediyorum Yorumla FurkannBeyy55 +1 yıl Öyle tabi ama bence bakımliysa çokta hoş durur bence Yorumla Soran +1 yıl Mesela bakkala gittim arkadaşım evine çağırdı bakkala giderken ne bakımı yapacam Yorumla FurkannBeyy55 +1 yıl Hayır ama normal bakımlı olur zaten öyle kötü olmaz ki Yorumla Soran +1 yıl Kötülükle alakalı değilki bu utanç işte Yorumla FurkannBeyy55 +1 yıl Sen gel de bi konuşalım ya takip et beni Yorumla
jigo_20 Takip Et Xper 1 Yaş: 33 +1 yıl Çok tatlısın 😊😊 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Ne alaka Yorumla jigo_20 +1 yıl Içimden geleni yazdim Yorumla Soran +1 yıl Nerde gördün beni Yorumla jigo_20 +1 yıl Hiç biryerde görmedim seni yazdığın başlığa cevap yazdım hepsi bu Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Kalmıştım küçükken
Nasıldı
Hiç utanışacak bir durum değil takılma
Ben çıplak gibi hissediyorum
Bir gün gerçekten çıplak yakalanırsan zaman anlarsın
Yok hayır.
Dışarı çorapsız çıkmam.
Neden
Ayakkabı kaydırmasın diye bazen koşmak durumunda kalıyorum.
He bence rahat oluyor ama yinede çorapsız çok giymem
Çorapsız ayakkabı giymem
Neden
Bilem3m rahat edemem hiç giymedim
Bence rahatta bende genelde çorap giyerim
Bilmem çorapsız ayakkabı içindeki şey cikiyr ya ondan sevmyrn
Bende hiç çıkmadı
Hmm dedim ya çorapsız giydgmi hatirlamyrm ko
Çorapsız terlik bile giymem 🤣
Neden
Sevmem ayaklarım gözükmesini
E terliğin amacı o zaten
Amaç falan bilmem çorapa devam
E terlik giyme ozaman
Giymem zaten fazla sende çorapsız giymeki öyle bir duruma düşme
E üşengeçlik işte
Utanmaktan iydiir 10 saniye verip giymek
Hemde yazın sıcak oluyor
Tamam ayakların sahnede olsun 🤣
Ben seni anladım ayakkabı iken cikarilsa böyle kötü olabiliyor ondan utaniyon
Nası yani
Terlikli olsan utanmazsin ama ayakkabıyı çorapsız iken ve çıkarsan utanirsin
Ayakkabıdayken utanmamda çıkarınca utanırım
He işte onu diyom 😁
Evet işte böyle ama ayakkabıdauken yükselme geliyor
O nasıl oluyor be ablam
Ne biliyim oluyor işte
Sende ayrı bir kafasin
Evet
Peki yükselmeye devam et dikkat et kendine
Sende
Nasılsın
sanırım kalmıştım
Ne zaman
Leş gibi oluyo ya çorapsız asla giymem
Yok leş gibi olmuyor onla alakalı değil
Nedir peki
İşte utanıyor insan sebepsiz yere
Ayakci olur diye mi korkuyorsun 😂😂
Yok ya utanıyorum işte
Kız utanma ne var ondan ya
Ne biliyim çıplak gibi hissediyorum
Öyle tabi ama bence bakımliysa çokta hoş durur bence
Mesela bakkala gittim arkadaşım evine çağırdı bakkala giderken ne bakımı yapacam
Hayır ama normal bakımlı olur zaten öyle kötü olmaz ki
Kötülükle alakalı değilki bu utanç işte
Sen gel de bi konuşalım ya takip et beni
Çok tatlısın 😊😊
Ne alaka
Içimden geleni yazdim
Nerde gördün beni
Hiç biryerde görmedim seni yazdığın başlığa cevap yazdım hepsi bu