Dizaynı kötü olduğu için mutfağı yenilemek saçma mı?

Özyeğin gastronomide 2. Sınıf okuyorum. Bu sene ailemin bahçeli evine çıktım. Ev geniş ve kocaman bahçeye açılan bir mutfağı var. eski değil ama mutfağın çok kötü dizaynı olduğu için tamamen yeniletiyorum. Yeniletirken de açıkcası masraftan asla kaçınmadım. Mutfağa ada yaptırıyorum ve en son model ocak, fırın, mikrodalga vb mutfak eşyaları aldım. Her 2 haftaya bir arkadaşlarımı evime davet edip yemekler bbq partisi gibi şeyler yapıyorum. Mutfakta da çok uğraştığım için almam lazımdı ama bir yandan bakınca çok fazla masraf çıktı. Açıkcası ocak, fırın, buzdolabı, bulaşık makinesi, kahve makinesi derken hepsine yaklaşık 250-300bin tl civarı para harcadık. Bazen düşünüyorum acaba yaptırmasamıydım diye ama bilemiyorum. Sizce saçma mı bu kadar para harcamak?
Dizaynı kötü olduğu için mutfağı yenilemek saçma mı?
Cevapla