Arkadaşlar yeni eve taşınıyorum. Mutfak amerikan yani salonun içinde zaten küçük bir ev. mutfak dolapları fotoğraftaki gibi. Küçük ev aletlerini de beyaz aldım. Kahve makinası ve tost makinası beyaz, çay makinası siyah. Sizce beyaz çok mu sırıtır veya bembeyaz durur? Değiştirsem mi çok kararsızım. Fikirlerinizi bekliyorum.
Mutfağım görseldeki gibi. Beyaz tezgaha beyaz ev aletleri kötü mü durmuş? Değiştirsem mi?
Bence gayet hos duruyor, amerikan olduğu için mutfagın parke ama keske acık renk yaptırsaydın gri gibi olurdu cünkü bu parkeler en ufak bir tozu belli ediyor siliyosun leke kalıyor temizliği cok zor. Cay kahve makinen falan siyahmıs daha hoc durur beyazlarda abes kacmaz diğer plastik sabunluk tarzı seyleride bir renk alırsın
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ev kiralık olduğu için parkeleri falan ben yapmadım yoksa kesinlikle bu renk yapmazdım ben de dediğin gibi acık yaptirirdim.
yoo gayet ferah ben begendim mutfağını. tv gelecek duvara iddialı bir duvar kağıdı kullanım koltuk takımında da bir renk patlatırsan fıstık gibi olur orası
En İyi Cevaplar