Kiracısı olduğum eve istemeden zarar verdim. Böyle kapatabilir miyim?

Kitaplarim bir bavulun icindeydi. yere yuzde yuz temas ettigi icin parke siyah olmus tam degdigi yer. Sabit duruyordu ona cok ellemiyordum. hic aklima gelmedi boyle olacagi. Yenisini yaptirsam birkac parke icin 5 bin lira istiyorlar ve bu parkenin ustune islem yapilmadan onceki hali icin sirf yani 5 binden de fazla olacak. Asgari ucretliyim o kadar param yok. Depozito da o kadar etmez. Hem yaptirsam dunya kadar ses cikacak pat pat alt katta ev sahibi gelir anlar dedikodu yapar arkadasimin amcasi. Bu yapiskanla kapatmayi dusunuyorum tam kenarlara kadar kesip zaten tum parkeler arasinda az cok ton farki var gibi hicbiri yuzde yuz ayni degil ama sizce anlasilir mi

Benim parkem bu

Kiracısı olduğum eve istemeden zarar verdim. Böyle kapatabilir miyim?

Yapiskan da bu. Matmis.

Kiracısı olduğum eve istemeden zarar verdim. Böyle kapatabilir miyim?
Kiracısı olduğum eve istemeden zarar verdim. Böyle kapatabilir miyim?
Cevapla