Kiracıyım, ev sahibim evden çık dedi. Yapabileceğim bir şey var mı?

Kütahyada öğrenciyim haziranda sözleşmem bitiyor. Ev sahibim aradı haziranda çık evi tadilat yaptırıp daha fazlaya kiraya vereceğim dedi. Benim hazirandan sonra yarım dönemim kalıyor. Ev bulamamda.. bunu söyledim kabul etmiyor. Bu durumda benim yapabileceğim bir şey var mı? Cimere falan yazsam bilmiyorum offff

Kiracıyım, ev sahibim evden çık dedi. Yapabileceğim bir şey var mı?
Cevapla