Canınız sıkıldığında kaçtığınız şehirden uzak bir ev ister miydiniz?

Canınız sıkıldığında kaçtığınız şehirden uzak bir ev ister miydiniz?

O kadar çok isterdim ki bunu...
Ben hemen bir fiyat araştırması yapayım hiç fiyatını merak edip bakmadım.
Tatil için kısa süreli kiralama fiyatlarını biliyorum ama satın almak hiç aklıma gelmedi.
Elbette imkan varsa almak güzel bir yatırım. Pandemide gördük
Araştırma alamazsın 😂
Sen öyle san @İstanbul_bey 😀
@lotus-patra Bungalov olmasa bile konteyner evler var. Onların maliyeti daha düşük ve gayet kullanışlı. Önemli olan gidip kafa dinlemek için kendine alan yaratmak, illa en iyisi olması gerekmiyor, ki sen zaten lüks ve konfor peşinde olan bir kadın değilsin : )
@OrtaSehpa yani doğru önemli olan kendine alan yaratmak.
Kısmet artık bakıcam 🙂
@lotus-patra Hayırlısı olsun aplammm
Cevap
48Cevap
Şehire yakın olan bir yerde kendime ait küçük bir kulübe bile olsa yeter gadası
Ben isterdim sanırım güzel olurdu ama tek sıkılırdım yanımda köpeğim de olsun isterdim
Elbette bir kişi daha olsa güzel olurdu
Bence de abla
Evet evett dağ evi
Doğa ile iç içe herhangi bir ev
Bayılıyorum ve kesin olmalı
İstekten çok ihtiyaç meselesi
Kesinlikle öyle
Kiralarım ben canım isterse... Ev benim olsa bakımı olur masrafı olur.. Zor olur ama kiralamak keyifli oluyor.
O da mantıklı
Güzel olurdu tabi..
tabi eş/ sevgiliyle gitmek daha güzel olur
Muhakkak sevgiliyle enfes olur
Yalnız gitmek sıkıcı olurdu
Durbuy'de bir evim var.. ama bungalov degil. Ormanin icinde.
Merak ettim nasıl acaba görseli
Bungalov eve gerek yok zaten tek katlı bir yazlığımız var
Bunlar kışın daha güzel oluyor
Benim var çok iyi olmasada ormanlık alanda şehirden uzak arada gidip kalıyorum
Çok şanslısın
Kendim yaptım tek başıma evet şanslıyım bu konuda
Evet en tepede soğuk ama evin içi sıcak etrafımda kimsenin olmadığı sessiz sakin bir yer güzel olurdu
Valla isterdim ne yalan söyleyim. Yanlız kalmaya ihtiyacım olduğu zamanda gider kafamı dinlerdim işte mis 👌😇
Tiny house olsun isterdim. Normal house bulduk da tiny'si kaldı 😅
Hayır pek iyi şeyler için kullanmıyor diye duydum
Normal sıradan bir evim olmasını da isterdim bungalov şart değil 😄
Köy evin var oda olmazsa ormana çıkarım arazileri gezerim, kaçmak için hep biyerim vardır :)
kesinlikle isterdim ya çok güzel olurdu izin günlerimde gider kafamı dinlerdim
İşte hayat bu
Çok isterdim cuma mesai bitiminde hemen giderdim
Hepimizin ortak dileği :)
Bankacımısın?
Ya çok şirin tam kafa dinlemelik yerler
Evet bir arkadaşımın evi var efsane
isterdim, doğa ile iç içe.
Ben de çok isterdim
çok tatlı evler gerçekten isterdim
Kesinlikle
Bahçemiz var zaten. Fırsatım çok yok.
İşler mi yoğun
Çok isterim ve hayalim 🙏
Benim de 🙏
İsterdim bungalovlar çok hoşuma gidiyor
Benim de çok hoşuma gidiyor
Kesinlikle isterim
Umarım olur isteğin 🙏
Fiyatları daha uygun değil mi
Zaten ben de öyle isterim.
Tabikide bungalov evim olsun , huzurum olsun ve bana güzel yemek yapan Seksi bir kadınım olsun
kesinlikle isterdim şu şehrin sesinden kalabaliklikligindan o kadar sıkıldım ki
aynen hatunla kacmak icin guzel yer
Kesinlikle
jakuzi li olanlar tercihim
Elbette o daha da iyi
Ne kafa dinlenir burada haa
Full oksijen
Bak orada sabah şöyle sucuklu yumurta, mısır ekmeği, tulum peyniri, domates-biber-salatalık, vişne receli, bal, tahin-pekmez, kaymak, kuymak, menemen, terbiyeli zeytinyağında zeytin ve bolca çay olacak açacaksın şöyle müziğini ağır ağır kahvaltını yapacaksın. 2 saat yavaş yavaş yiyeceksin soğuyanı yanında ısıtırsın. Sonra öğlene doğru çıkacaksın bir yürüyüş yapacaksın. Böyle yorulmak olmayacak amaç keyfince gezeceksin. Gezerken alacaksın yanına fındığını, hem çam hem yer fıstığını, cevizini, bademini, kajunu, kabak ve beyaz ay çekirdeğini, kolanı ya da fantanı, kayısı çekirdeğini, beyaz lokumunu yiye yiye zevkine vara vara gezeceksin. Akşam geleceksin yapacaksın tavuklu alinaziğini, kırmızı biberden yoğurtlu mezeni, hem çoban hem soğan salatanı, nohutlu pirinç pilavını, kuru köfteni, patates kızartmanı, rus salatanı, cacığını afiyetle yiyeceksin. Akşam yemeğinden sonra 1 büyük ekler, 4-5 profiterol sıcak çayın böyle ateş çıtırtısı olacak arkada ses olarak. Gece de ben severim ballı bir soğuk süt offf. Ulan be bir gün nasip olur mu şöyle. Vakit nasıl biter be doyamaz insan.
Kuymak detayı ilgimi çekti memleket neresi acaba :)
Karadeniz ile alakası yok memleketin ama severim hem de çok severim hakkıyla yapılsın ölümüne yerim baya özlediğim lezzet yapmaya üşeniyorum yoksa yapacağım :) Baya da oldu ha yemeyeli :)
Olursa gecelik kiralarım
Kaçmam haftasonu kiraya verir parasını yerdim😀😀
İsterdim valla her hafta sonu kacardim
Kim istemez ki tabi isterdim
şu ara çadıra bile razıyım
Böyle bir ev alacağım
Ebett isterdim çok güzel
Kesinlikle ozellikle deprem icin
@Truthnews aynen deprem bırakacak siz bungalova gidin diyecek az mantık
Azıcık kafanızı çalıştırın
Muğla tarafında olan varsa davet edebilirim
Kesinlikle çok güzel olurdu kafa dinlemeye
çok kısa sürede alacağım ekime kadar
Beton ev yerine bile isterdim👍
Var ve acayip rahatlatıyor
Var güzel oluyor.
Çok güzel kardeşim benim
Hayır istemezdim
En çok istediğim şey bayılıyorum
İnsanoğlunun istekleri bitmez
Ay kim istemezdi ki yaa ahhh ah! 😏
İsterdim güzel olur
Evet isterdim güzel olurdu
Olsaydı hafta sonu değil hep kaçardım.
İnan ben de
Yayla evi iyidir.
Serin olur derler
Evet
Uff ne güzel takilinir burada
Elbette
Evet isterdim
Olur umarım
İnşallah🙏🏻
İstemem 1 tane yeter
Yeter mi
Yeter. herseyin fazlası yaradanin hoşuna gitmez. böyle bir yer var agvada yetiyor
Güzel olurdu
Dimi mis gibi ortam
istemem
Senden beklemezdim
niçin
Özgür ruhlu birisin öyle biliyorum arada kaçmak istersin diye düşünmüştüm
kaçmak isterim ama taş bir dağ evine bunglov değil :)
Buz gibi olur kışın
Evet. Ailecek gitmeyi çok isterdim.
Güzel olurdu ama hep hayal oluyor.
Kim istemez ki
hayır kısa surelı hayatlar bana gore degıl
Var ama gitmeye vakit yok😀
Varlığı yeter 🤣🤣
Ahahahhhahh evet 😆
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?