İstanbul'da tam Adalar karşısında, nezih bir semtte deniz kenarında evim var. Evim 50 yaşında ve belediye riskli raporu verdi. Komşularımın çoğu emekli olduğu için kentsel dönüşüme sokup üstüne para verilemiyor. Öte yandan bu evi satsam deniz kenarında bir ev alamıyorum ancak 3-5 km kuzeyde e5 karayoluna yakın ev alabiliyorum. Bu tarafları bilenler bilir, semt olarak sahil kesimi gibi değil. Sosyal bir insanım sahilde akşamları yürüyüş yapmak hobim, kuzeye taşınırsam bundan mahrum kalacağım. Sahilden ev alsam borca gireceğim ama bu ülkenin ekonomisinin ne olacağı belli değil, borç ödemektense rahat hayat sürmek daha mantıklı geliyor. Siz olsanız yerimde ne yapardınız? Her fikre açığım. Malum deprem riski herkesi ürkütüyor...
#TersySoruyor
Mevcut evde otur, deprem filan yakın zamanlarda olmaz, olsa da en kötü senaryo olmaz
Evini sat, sahilden uzaklaş
Sahilden yeni ev al borca gir :P
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer