Ben kapaliyim ama acilmak istiyorum kapaliligi layıkıyla yaptığımı düşünmüyorum sizce doğru karar mi?

2 yıldır kapalıyim bekarim layigiyla yapmıyorum açılmak geliyor içimden sizce yapmalimiyim bu şekilde de açılmayı düşünerek te günaha giriyorum içimden gelmiyor artık kapalı kalmak
Ben kapaliyim ama acilmak istiyorum kapaliligi layıkıyla yaptığımı düşünmüyorum sizce doğru karar mi?
Cevapla