Ev & Yaşam Bulaşık makinenizi ne sıklıkla çalıştırıyorsunuz? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Her gün 😭 2 günde bir, kriz gibi.. 3 4 günde bir. Ohh cennet hayatı yaşıyorum Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Bulaşık makinenizi ne sıklıkla çalıştırıyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Ev & Yaşam konusunda 8,2b cevap paylaştı. Her gün 0 0 Yorumla
IşıLLL34 Takip Et Master Yaş: 36 , eic 35% +1 yıl Normalde her gün fakat kendisi 1 aydır bozuk ve servis bekliyorum daha doğrusu parça gelmesini bekliyoruz. 1 0 Yorumla
Cooldusunce Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Kendi evimizde bulaşık makinası yok ama akrabamda var bende bir kaç gündür akrabamdayim iki günde bir 0 0 Yorumla
HayaldeGüzel Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 95% +1 yıl Bu sıra her gün çalıştırıyorum koku oluyor yoksa 1 2 Yorumla Soran +1 yıl He yaa, ben makinenin ağzını kapalı unutuyorum çok pis kokuyo Yorumla HayaldeGüzel +1 yıl Eevt bak o da var kapağını açmak lazım bitince Yorumla
Carlosroberto Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Her gün çalışıyo 0 1 Yorumla Carlosroberto +1 yıl Direk aklıma çamaşır makinesi geldi ondan her gün dedim 😅 Bulaşık makinesini pek fazla kullanmaz annemler. Yorumla
annesinisevmeyenkız1 Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl 5 ayda 1 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Yemin et Yorumla annesinisevmeyenkız1 +1 yıl Yemin ederim Yorumla Soran +1 yıl Oha Yorumla annesinisevmeyenkız1 +1 yıl Valla Yorumla
semincek Takip Et Xper 5 Yaş: 40 , eic 91% +1 yıl Olsa keşke 0 2 Yorumla Soran +1 yıl Allah'ın izniyle ❤️ Yorumla semincek +1 yıl Insallah🥰 Yorumla
MoonNıght33 Takip Et Xper 4 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Günde iki defa.🤦♀️ 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Allah Allah, sizin aile kaç kişi. Cidden ağlıyorum şu an senin adına 😅 Yorumla MoonNıght33 +1 yıl Bardakları azaltırsam sanırım bu dertten kurtulabilirim.😅 Yorumla Soran +1 yıl Cidden ağlamak için geçerli bir sebep 😜😜😜 Yorumla MoonNıght33 +1 yıl Ağlamayacağım yaaaa.😂😂 Yorumla Soran +1 yıl Takibe alıyom seni Yorumla MoonNıght33 +1 yıl Ben de alim seni.😅 Yorumla
GopÇocuğu Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Hergün 0 19 Yorumla Soran +1 yıl Eyvah eyvah 😂 Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Ne olduki Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Lan ne fesat insanlarsınız 😀😀 oüü Yorumla Soran +1 yıl Anlamadım Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Bende anlamadım Yorumla Soran +1 yıl Ben her gun calistiriyon diye eyvah demistim sıkıcı zaten bulaşıklar. Ne anladiniz bende anlamadım Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Niye sıkıcı olsun elde yıkamaktan daha iyi atıyorsun makineye 5 dk o yıkasın dursun Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Bende bir şey anlamadım Yorumla Soran +1 yıl Makinedekileri dolabina yerlestirmek yoruyo Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Aslında 2 makine olacak yıkananlar içinde kalacak. Alıp kullanıcaksın kirliyi ötekine koyacaksın.😀 Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Aslında 5 dk iş oda ama insan üşeniyor Yorumla Soran +1 yıl Güzel mantık. Yapilacaklara eklendi. Yorumla GopÇocuğu +1 yıl 2 makine alman lazım ve ona yer nasıl bulacaksın mıtfakta Yorumla Soran +1 yıl Hayal işte 😂 Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Hayallerin bile fakir. Hizmetçin olduğunu hayal etsene Yorumla Soran +1 yıl Niye hizmetcim olsun? Yorumla Soran +1 yıl Üşeniyorum sadece ve 2dkya hallediyorum herseyi. Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Hayalinde bari yapma Yorumla GopÇocuğu +1 yıl Şu üşengeçlik olmasa çok şey başarıcazda ahh ah Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Her gün
Normalde her gün fakat kendisi 1 aydır bozuk ve servis bekliyorum daha doğrusu parça gelmesini bekliyoruz.
Kendi evimizde bulaşık makinası yok ama akrabamda var bende bir kaç gündür akrabamdayim iki günde bir
Bu sıra her gün çalıştırıyorum koku oluyor yoksa
He yaa, ben makinenin ağzını kapalı unutuyorum çok pis kokuyo
Eevt bak o da var kapağını açmak lazım bitince
Bulaşık makinem yok
Her gün çalışıyo
Direk aklıma çamaşır makinesi geldi ondan her gün dedim 😅 Bulaşık makinesini pek fazla kullanmaz annemler.
5 ayda 1
Yemin et
Yemin ederim
Oha
Valla
Olsa keşke
Allah'ın izniyle ❤️
Insallah🥰
Günde iki defa.🤦♀️
Allah Allah, sizin aile kaç kişi. Cidden ağlıyorum şu an senin adına 😅
Bardakları azaltırsam sanırım bu dertten kurtulabilirim.😅
Cidden ağlamak için geçerli bir sebep 😜😜😜
Ağlamayacağım yaaaa.😂😂
Takibe alıyom seni
Ben de alim seni.😅
Hergün
Eyvah eyvah 😂
Ne olduki
Lan ne fesat insanlarsınız 😀😀 oüü
Anlamadım
Bende anlamadım
Ben her gun calistiriyon diye eyvah demistim sıkıcı zaten bulaşıklar. Ne anladiniz bende anlamadım
Niye sıkıcı olsun elde yıkamaktan daha iyi atıyorsun makineye 5 dk o yıkasın dursun
Bende bir şey anlamadım
Makinedekileri dolabina yerlestirmek yoruyo
Aslında 2 makine olacak yıkananlar içinde kalacak. Alıp kullanıcaksın kirliyi ötekine koyacaksın.😀
Aslında 5 dk iş oda ama insan üşeniyor
Güzel mantık. Yapilacaklara eklendi.
2 makine alman lazım ve ona yer nasıl bulacaksın mıtfakta
Hayal işte 😂
Hayallerin bile fakir. Hizmetçin olduğunu hayal etsene
Niye hizmetcim olsun?
Üşeniyorum sadece ve 2dkya hallediyorum herseyi.
Hayalinde bari yapma
Şu üşengeçlik olmasa çok şey başarıcazda ahh ah
Her gün maalesef
Makine yok ki