Adana yine şaşırtmıyor. :D
Adanalılar, klimanın mucidi Amerikalı mühendis Willis Haviland Carrier'a saygısını göstermek için tatlı dağıttı. Klimanın icat edilişinin 121’inci yıl dönümü için hayır tatlısı dağıtıldı ve dua edildi.

Adana yine şaşırtmıyor. :D
Adanalılar, klimanın mucidi Amerikalı mühendis Willis Haviland Carrier'a saygısını göstermek için tatlı dağıttı. Klimanın icat edilişinin 121’inci yıl dönümü için hayır tatlısı dağıtıldı ve dua edildi.

Bırak Adana'yı ülke olarak hayır yapmamız gerekiyor bu sıcaklar klima olmadan yaşanmaz Ýaşadığım yerde sürekli klimaya ihtiyacımız olmasa da belli bir sıcaklıkların üzerine çıktığı zaman örneğin 39 40'ı nadiren de olsa görüyor o zaman gerçekten nefes alınacak gibi olmuyor
Klimadan verim alabilen onunla rahatlayabilen insanlara hayranım. Zira ben hiç rahat edemiyorum. Bir tarafım üşüyor bir tarafım yanıyor. Yine de güzel hareket. Güneşe ateş etmekten kat kat akıllıca😂😂😂
Cevap
20Cevap
Adamlar napsın yanıyorlar gadası
Güzel bir aktivite bence.
Bu havada sokağa çıkmayaydınız annem ya, başınıza güneş geçecek assfghs
Ya Adanalıların mizah anlayışını seviyorum ama bu sıcakta lokma mı yeni ya 😄
İyi yapmışlar. Allah adamdan razı olsun iyi ki klimayı icat etmiş😅
İnanmıyorum ilk okuduğumda "Adanalılar hayrına klima dağıttı" zannettim hayal kırıklığına uğradım tatlıymış ahskfkjk
Çok tatlı bir davraniş degil mi ya :))
Dondurmami yoksa sekerli tatli mi belli degil ama umarim şekerli tatli degildir bu sicakta 😂
YA BU NE SJDJDJDJ
COK MATRAK BU ADANALILAR AJSJDHD
Klimayı ülkede yüzde bilmem kaç ötv ile satana rte hazretlerini unutanlar cehenneme gitsin..
Üşüdüm kurumda yemin ediyorum, bu nasıl Bi icat jdjsja
Adanalılar ilginç insanlar,
Keşke tüm mucitler böyle anılsa.
Haklı adamlar. Klima olmasa adanada durulmazdi. Olmayan ev yok😁
Bizim ülkede kaç yıldır Süleyman Çakır adına dağıtılıyor şaşırmadım
İyi yapmışlar ya adam çok iyi icat yapmış 😂Allah rahmet eylesin
misafir çağırdım üşüyorlarmış: ) nemli serinlik sağladığı için sulu serinletici daha güzel.
Allah kabul etsin. 😂 Ben de hep dua ediyorum djsjs
bu durumu bıraz geliştirmeli ve daha uygun şekılde serınlemelıyız , Carrier By'e saygılar
aaa alarko carrier gerçek konfor reklamında da soylenıyordu
Türkiye lik iklimlendirme alarko Carrier getir
Faturalar kol gibi girince de Alessandro Voltaya küfür partisi düzenlerler.
Ben de bi lokma döktürürüm valla ahsjs
Adanalılar müthişler ya 😅
Hayır tatlısı ve dua mi 😅😅😅😅😅
Katmerci dayı şaşırtmadı
Başka ülkede yaşayamam ya 😂😂
Vay be shshssj ben bise yapmazdim
Başka şehirde yaşanmazdı ztn
Fırsattan istifade etmişler
Helal olsun size helal olsun
ahahahahaha çok tatlı
Hahaha evet gordum bunu , bomba yaaa 🤣🤣😝
Güneşe kurşun sıkanlardan başka ne beklenir
Yine bi sacmalik ve yine adana
bu nedir ya fjdhfhfhdgfhdnfjfjdj
orada yanüylarsa demek ki nfnsn
Her seferinde daha çılgın oluyorlar
Galiba klimanın varligina pek sevinmisler 😅
Hahah Adanalilar yapar 🤣
Adana harita dan silinmeli Türkiye nin yuz karası bunlar
Çok iyi oldu, Çok güzel de oldu.🤭
Tanımam etmem bana ne
Vefalı insanlar demek ki :D
Canım memleketim yaa sjsjsj
Bu Adanalilar neden boyle tuhaf.
Adana her zamanki gibi didndjdjdj
Maks adanali
Şükrediyorum
zbdjxjsj çok tatlı
Komik
Klima sevmem
Bu soruyu ben soracaktım * ya öfff
Güzel bi aktivite
Sahanda yumurta
bir şey yapmam
Haklılar 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?