Hazır kış gelmişken ❄️ Yorgan insanı mısınız battaniye insanı mı?

Az önce yorganın şu saçma sapan düğmeli yerine dolanmış bi vaziyette uyandığım için aklıma geldi :D Ben kesinlikle battaniye, yorganda hem ısınmıyorum hem sürekli kayıyor gece uykudan uyanıp onu düzeltiyorum hem de dolanıyorum 😪

Hazır kış gelmişken ❄️ Yorgan insanı mısınız battaniye insanı mı?
Yorgancıyız
Battaniyeciyiz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Hazır kış gelmişken ❄️ Yorgan insanı mısınız battaniye insanı mı?
Cevapla