çaydanlıkla çay yapmaktan sıkıldım artık makine yapsın. hem konuşuyormuş çayı demledim falan diyor. Biraz pahalı, çok içen birisi de değilim ama aklıma düştü bir kere almazsan duramam.

çaydanlıkla çay yapmaktan sıkıldım artık makine yapsın. hem konuşuyormuş çayı demledim falan diyor. Biraz pahalı, çok içen birisi de değilim ama aklıma düştü bir kere almazsan duramam.

hayır bence gereksiz olmaz yani açıkçası herkesin bence kendi kararıdır. bende mesela keşke yalnızlıktan bilgisayarım ile konuşabilsem diyorum :D yani gayet normal bence ayrıca bütçene göre de sen karar verebilirsin hangi ürünü alacağına :)
Yanlış yapıyorsun Google'a yeni sipariş ver Sana özel bir şeyler yapsınlar istiyorsan yani özel derken enteresan'da Ama böyle daha zeki Daha enteresan daha farklı Yani senin ıq'ne yakın bir şey diyorsun
Cevap
11Cevap
Bende konuşan tuvalet kağıdı istiyorum, gelen misafirlere amma zıçtın bilader, görtte kocaman kıracan klozeti falan desin, parası önemli değl, bi de beni sakın görtüne sürneyi düşünme deyip sürülürse çığlık tsın😄😄😄
abiii güldüm valla :D
E gülelim diye yazdım kardeşim😄
Tamam abi güldük diye abartma 🤣🤣🤣
Senin içinde duygu patlamakarı oluyor herhalde, ben espriyi yaptım gittim😄
Bende konuşan kahve makinesi almak istiyorum 3 aydır para biriktiriyorum. ben biriktirdikce onun fiyatı artıyor kısır döngüdeyim birimiz pes edecez...
Banada gereksiz geliyor ama olsun ya bari o konussun benle kdkdjsh
Görmüştüm reklamda Arçelik miydi Philips miydi korkmaz miydi karaca miydi neydi birinden biriydi tam hatirlayamadim
AhHaha karacanın 😂
komşumda var bir gün sohbet ediyoruz onlarda çayınız hazırdır dedi mutfaktan bir kadın sesi ayh demişim 😂😂😂😂😂 korkudan tepki 😂😂😂😂😂😂😂
yaaa çok güzel :D çayı alıp getiresee harika olacak :D
bende çok beğendim şahsen 😀
ay biraz pahalı ama belki 47347398 taksitle düşünülürrr :D
bizim çay makinesi konuşmuyor mesela dövsem konuşur mu 😬😬😂
dövme biraz para teklif et :D parayla bu işi çzebilrisin:D
Konuşan çay makinesi mi ajshshs Allahımm çok tatlı 😂 Keşke benim olsa😂
Ayyy evet ya🤣 bizim olsun
Yalnızlığın elli tonu 😂
Eic yapcam bunu yarın 😂
Kaç cümle/Kelime konuşuyormuş bu alet? Kendinize yatırım yapın çay/kahve makinasına değil.
Kesinlikle. Muhtemel kötü çay demleyecektir zaten. En iyisi eski usul, porselen demlik.
Konuşan çay makinesi olmayan da ne bileyim yani jfsdkl
yani çok çay için biri değilsen hiç gerek yok bence boşuna masraf
Açık yapınca şöyle derim. Bune len imamın abdest suyu gibi adam gibi çay yap 🤣🤣
ne kadar çay koyarsan ona göre yapar
@isabellayım demek öyle semaverin yerini tutamaz ama
Papağan daha doğal konuşur. Hem çaydanlığın sessizi makbuldür.
Pahalı dediğin 1600 tl
Benim baktığım Karaca 4200 civarıydı 1600 olan hangisi yaaa hemen alayım
Konuşanı mı varmış bunlarn
evet karacanın hatta wifi ile uzaktan kontrol edileni falan varmış
Param olsa alacağım ilk ürünlerden
değil mi ya çok iyi
Kıyma Paraya Ben Konuşurum Onun Yerine
çayı da demlicen mi? :D
normalde ağzınla mı demliyon? biz çaydanlık kulalnıyoz
Ay herkes konuşuyor o bari konuşmasınn
Haaha sebep? Sohbet etmek icin mi 😁😁
biz de derdimiz var saniyok
Gereksiz bir harcama olur.
Homendin çaycısıciyi
Aaaa bi ona bakayım
Diyalog kurıyo mu
Afiyet olsun, çayı demlemeye başladım falan
Bence güzel gayet
baya saçma
Sohbette ediyor mu
Yok ln dertlesirsin arada onlar bence tatlı
Konuşması sana ne katacak yani çok saçma 😄
İyi olur bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?