Çay yapmaya üşendiğim için otomatik çay makinesi almak mantıklı?

çayı ve suyu koyuyorsun o kaynatınca kendi demliyor ve çay hazır olduğunda söylüyor. Çok iyi önceden istek gibiydi ama bence ihtiyaçmış :D

Çay yapmaya üşendiğim için otomatik çay makinesi almak mantıklı?
Çay yapmaya üşendiğim için otomatik çay makinesi almak mantıklı?
Cevapla