çayı ve suyu koyuyorsun o kaynatınca kendi demliyor ve çay hazır olduğunda söylüyor. Çok iyi önceden istek gibiydi ama bence ihtiyaçmış :D

çayı ve suyu koyuyorsun o kaynatınca kendi demliyor ve çay hazır olduğunda söylüyor. Çok iyi önceden istek gibiydi ama bence ihtiyaçmış :D

Üşengeçlik olarak bakıldığında normal çaydanlıktan farkı olmuyor da daha uzun süre sıcak ve taze durması bakımından kolay olduğu kesinlikle mantıklı.
bunda şöyle bir özellik var su kaynayınca kendi demliğe aktarıyor
Biliyorum ama demek istediğim çok büyük bir işlem değil. Bu konuda üşengeçlik yapıyorsan almak senin için zaten mantıklıdır.
Cevap
11Cevap
Bence mantıklı eğer çay içmeyi seviyorsan bence al derim yani güzel olur.. ben de kahve sevdiğim için kahve makinası almak isterdim mesela
Sabah kahvaltısında süt ya da meyve suyu içen biriyim. Alan güle güle kullansın. Benim işime yaramaz.
Çay demlemek problem değil tek tek bardakları takip etmek zor
ayyy evet
Ay ondan bende alacam üşengeçlik değil çayı uzun süre sıcak tutuyor
evet öyle de bi güzelliği var tam çay keyfi yaptırmalıkk
Kullanıyorum.
Şirketten çıkarken komut veriyorsun eve geldiğinde demlenmiş oluyor.
vay mükemmelmiş
Karacanın çok güzel efsane kendi kendine demliyor tadında müthiş
evet bu çok iyi
Ama çay kaliteli olursa
doğuş, lipton işte
Geneli için değil bir kesim için diyorum yakında totonuzu yıkamaya ya da silmeye de makine ya da robot isteyeceksiniz
Çik dışarı bu kadar usengeclik hayat yorar asshajaj
Başka var mı usendigin onları al bence sende yan gelip yatarsın
Kesinlikle kolaylık
Bence mantıksız çünkü 2 3 bardak içiyorum anca 😅
kendi demliyorsa mantıklı
Ne güzel güle güle kullanın
Otomatik kullanıyorum yıllardır
Çok mantıklı
kesinlikle al
saçma ötesi
İçmemek daha mantikli
Tembellikte zirve
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?