Toki'de oturuyoruz, kiramıza 2 buçuk kat zam yapıldı. Sözleşme bitti ama çıkmak istemiyoruz. Dava edebilir miyiz?

Taşısak cebimizden daha fazla çıkacağını bildiği için böyle yaptı. Geldi yok ben geçinemiyorum yok oğlum boşandı falanlar filanlar kendini acındırdı sizi çıkarmak istemiyorumlar falanlar bu kadar kabul ediyosan dedi gitti… 3 yıldır oturuyoruz bu vicdansılık yapılır mı yeni çocuğumuz olucak Allah izin verirse şu an eşim kredi kartını ödeyemiyor nakit avansla kaptıyor borçları benim babam da depremden önce ev sahibiydi bu kadar asla zam yapmadı sizce dava etmeli miyiz? Kira sözleşmesi 3 yıldı bitmişti ona istinaden böyle zam yapabiliyor mu?
Toki'de oturuyoruz, kiramıza 2 buçuk kat zam yapıldı. Sözleşme bitti ama çıkmak istemiyoruz. Dava edebilir miyiz?
Cevapla