Evinizin hangi köşesinde keyif yapmaktan hoşlanıyorsunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Evinizin hangi köşesinde keyif yapmaktan hoşlanıyorsunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Evim mi odamda salonda mutfak keyif almayı severdim ama şu an yok
Teşekkür ederim
Rica ederim
Köşe koltuğun köşesinde Şu an da ordayım
Süper
Cevap
6Cevap
Kendi odamda
Yatağım odamın köşesinde Orada keyif yapmayı seviyorum
Evin keyif yapacak bi köşesi yok. : D
Kız vardır kıyıda köşede bir yer 😅
Öyle de deme 🙃şimdi
sadece kendi oturdugum odada
Salonda keyif yapmaktan hoşlaniyorum.
Terasimda
Verandada
Salon.
Mutfak
Teras ❤️♨️
Terasta
Mutfak ve balkon
Her bir köşesinde
Balkonda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar