AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
311Cevap
Balkonda sigara kahve keyfi yapmayı sevmem ben bana göre özel bir odada daha rahat hissediyorum her bir insan tercih farklı olur
Bizim balkonda balkon keyfini kaçıran ilk şey enine değil boyuna oluşu yüzünden dar olması ve sinek istilası yüzünden oturamamiz en kötüsü de mini mutfak yapabilirdim kendime balkonda durmadan mutfağa gidip kahve kola su almak yerine ufak bir dondurucu bile olabilir sonra bi serinlikte sallanan sandalyede uykuya dalmak kadar iyisi olamazdı tabi gündüzleri güneşi saymaz isek bütün evine balkondan geçişini resimle atabilirim berbat
Balkon keyfini oldum olası sevmişimdir. Kafandaki sesleri boğmaya değil de dinlemeye birebir, ama bazen burnundan da gele biliyor. Mahallede bağıra bağıra bir şeyler satan amcalar😂, yazda sivrisinekler ve aşırı can sıkıcı hava mahvediyor ortamı
Oturduğumuz binanın balkonu komşu balkonlara yakın yazın balkonda tişörtsüz oturamıyorum. Birde sinek sivrsinek sorunu cabası. cildim beyaz olduğu için güneş kaşıntı yapıyor.
Bütün ortamı hazırladıktan sonra yan komşudan gelen kalabalık sohbet sesleri. 40 derece sıcakta sen balkonunda serinlik keyifi yapmak istiyorsundur ama aynı dertten muzdarip komşularının misafiri gelmiştir. Üstüne bir de belediye o gün sinek ilacı arabasını çıkarmamışsa sinekler ve sesler adlı akşam hezimetine buyrun demek gerekir.
Yaşamış gibi oldum güzel tarif ettin.. Gece geç saatlerde bir nebze sakin olur sanki
tam böyle balkounumda yayılmış nargilemi yakmış ferah bi şekilde otururken karşıdan atletli bi amcanın karşımda belirim bana göz dikmesi keyfimi kaçırır :)
günesin her yerden vurmasi cok rahatsiz edici. özellikle sabahlari kahvalti yaparken kahvalti keyfini bozabiliyor
Evet Güneş gerçekten rahatsız ediyor. Tabii şehrin gürültü kirliliğini de eklemem gerek.
Balkonda oturup sefa sürerken merakla etrafı inceleyen komşular
Balkondayken yoldan geçen tofaş tayfa. 4 cam açık kollar dışarda son ses müzik 😂
Terasım olduğu için ona göre cevap vereceğim. Kesinlikle yağmur yakında üstünü kapatacağım.
Sakin sakin kitap okurken birden çok şiddetli bir rüzgarın çıkması
Balkonum yok bu perde tarzını odama seçmiştim ama biraz karanlık yapmıştı. Yine de balkon için güzel.
Balkonu sevmem sevmem de. Keyif mi bırakıyorlar
Manzarayı seyrederken yağmur rüzgar güneşin anı sabote etmesi keyif kaçırabilir
Balkonda arı olması.
Bak sinirlendim durduk yere 🤬
benim balkonumun keyif kaçıran yanı dağa bakıyor olması
Perde kazanmak için yazmıyorum.
Sigara içen insanın dumanının gelmesi.
Sigara'nın kötü kokusu.
Böcekler bu aralar bir tür musallat oldu ki sormayın büyük sivrisinekler 😒
Balkon insanın 2 Ncı rahatlama yeridir, dışarıdan izlenilmesi rahatsız eder balkondaki insanı, o yüzden Bir engel şart ya
Balkon keyfini ne kaçırıyor?
Ufak bir ceyranda balkon kapısındaki perde masaya geliyor ya tam o işte 😅
Sivrisinekler... Onlardan ciddi anlamda nefret ediyorum şu an 60 yerimden isirildim belki de daha fazla
Perdelik yorumum ve sorunum yok. Tek sorunum sinekler, arılar ve böcekler. Daha çok varendayı tercih ediyorum.
Balkonun keyfini kaçıran durum komşunun çocuklarının bağırması! Yan komşunun seni dikizlemesi! Binadan nefret ediyorum
Börtü böcek ama en çokta üst komşunun hali falan sürülerken bütün toz pisliğin balkona gelmesi...
balkonda sefa sürerken komşuların izlemesi veya ses yapılması matkap çalıştırmaları mesela yukardan sofra sirkelenmesi
Balkon keyfini kaçıran şey balkonun birinci katta olması. Dip dibe olan binalardan rahat hareket edemeyecek olmak.
Komşunun birinin sesli aletlerle gürültü yapması, sıcak havalar veya yağmur daha kötüsü aşağıda düğün yapmaları
Sinek ilacı aracı geçiyor bazen, bir de sabahları güneş çok dik vuruyor. Perde sistemi harika, en azından bir bölümüne yapılabilir.
Balkonda oturmuş anın tadını çıkartmaya çalışırken karşı binadaki ev sahibinin bahçede çöpleri yakmasıyla gelen is kokusu ve duman
Balkonun manzarası önemlı
Balkonum yan yana olmaması önemlı komşumla yan yana sevmıyor
Komşumun seslerini duymak rahatsiz ediyo onlarda beni dinliyodur düşüncesiyle rahat edemiyorum
Haşere sinek vs. Güneşin çözümü kolay onu halledersin şemsiyem var sorun değil ama bunlar sorun...
Balkonda çay içerken içeriden aileden biri içeri çağırması
Rüzgarın olması
Cell yazınca perde bizi komşularla konuşturacak sandım bir an 😂
Bu perde komşularla konuşturmqz dedikodu yaptırır valla 👻
Sinekler tabi ki balkonda hiç rahat vermiyorlar
Sivri sinekler, sinekler, komşular, sesli olan her şey , zaman , böcekler bazen de çocuklar.
Güneş alerjim var, en büyük sorun güneş benim için maalesef.
Güneş kremi olmadan çıkamıyorum. Bir perde fena olmazdı. :)
güneşli bir günde perdesiz balkon tabi ki de :)
Komşuların bakışları. Gerçekten çok rahatsız edici.
Çevredeki sivrisinekler, araçların sesleri, mahalle gürültüsü
Yağmur olabilir tam manzaraya karşı veya güzel hava da oturururken...
Ses kesinlikle bi çalışma gibi bişi o güne özel sabahtan akşama kadar beynimi yedi
sivrisinek. normalde yaz mevsimini severim ama bazen kışı özletiyorlar.
Sivri sineklerin verdiği rahatsızlık ve çevredeki insanların bakışları ile verdikleri huzursuzluk
Karsida balkon olmasi õzel hayatinin olmamasi ve manzara yetersizligi
İstanbul'da ki binaların yapışık olması ve arabaların sesi.
Çok severek kullandığım ve bazen iyi ki almışım dediğim nadir eşyalarımdan biri 👍
Gereksiz yere basılan müzikler ve kornalar olabilir
Balkon yol kenarındaysa eğer sinek ilaçlama aracının ilaç sıkması
Şiddetli rüzgar, böcekler, arıların sürekli uçuşması vb. gibi şeyler daha çok bana göre
Sivrisinekler, komşular, balkona dolan yağmur. Aşırı güneş de olabilir.
Balkon keyfini kaçıran durumun bir tanesi acilen telefon çalması
Sivrisineklerden baska hic bir sey zevkimi kaciramaz
Dışarıdan gelen araba/ çocuk sesleri... tamamen keyfimi kaçırıyor
En çok lanet sigara kokusu keyfimi kaçırıyor
Sivrisinek, mekân basmaya gidermiş gibi koşuşan büyük böcekler, bütün yemeklere konan sinekler.
Şu andaki sıcak hava ve bir diğeri sitede oyun oynayan çocuklar annneeee diye bağırmaları :)
perdesiz evde yaşıyorum bu daha iyi bir durum
Komşudan yükselen sigara kokusu ve dökülen küller 😭