Gününüzü evinizin hangi odasında daha çok geçiriyorsunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Gününüzü evinizin hangi odasında daha çok geçiriyorsunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Aslında evin her odasında yeteri kadar vakit geçiriyorum. Akşamları teras bölümüne çıkıyorum rüzgar yoksa dışarıda oturuyorum varsa oda da oturuyorum.
salonumda televizyon karşısında boş boş oturarak geçiriyorum birileri gelince toparlıyorum evimi sadece bu kadar
Yatak odası + salon.
Cevap
11Cevap
Bilgisayarımın olduğu kendi odam da tabi ki de. çünkü film dizi izlemek oyun oynamak sosyal medyada takılmak bunları seviyorum
Valla ben evimi verimli kullanıyorum 😄 her odasında ayrı yarı takılıyorum en az çocuk odasındayım
İşten gelince genelde odama kapanıyom gadası.. Sigara içmeyede balkona cıkıyorum
Salon çoğunlukla
Daha çok salonumda takılıyorum şu sıralar
Yatağımdayım, salonumemmim, mutfağımbibim
Mutfakta ve odamdayım genelde
Salonda geçiyor genellikle.
Odamda ya da bahçede geçiririm.
Her odası aynı bence.
Yatak odası
Odam
Mutfakta
Kendi odamda.
Salon
Odamda
Yatak odası
Oturma odasında
Odamda
Salon olur
Genelde mutfaktayım
yatak odası
odamda
Kendi odamda
Kendi odam
oturma odasi
Odamda
salonumda
Salonunda
Oturma odasında
Kendi odamda veya mutfakta
Dev TV'li odada
Kendi odamda.
Çadırda geçiyoruz ✌️
Merhaba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?