Evinizin en çok hangi odasında vakit geçiriyorsunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Oturma odası
Misafir odası
Yatak odası
Çocuk odası
Mutfakta
Balkon bana yetiyor🙃
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evinizin en çok hangi odasında vakit geçiriyorsunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Galiba mutfak. Burası sessiz sakin oluyor. Şöyle güzel ses yalıtımı olan bir ev bulsam oturma odasında otururum herhalde..
İşten gelir gelmez yatağıma gireririm ertesi gün işe gidene kadar. Canım yatağım💕 bunlar da yatak arkadaşlarım
Cevap
20Cevap
Kendi odamda sadece
Salonunda. Aşırı seviyorum koltukları beni delirtiyor babamla seçtik aşırı iyi ya 😂
Vavvb
Heryerde ama amerikan mutfak olduğu için genelde mutfak
En güzel kahvelerini yaptığın yerde
Sensiz ama
Geleceğim inşallah kahveleri içmeye tatlıları yemeye geleceğim 🙃
Iyi olda hepsi olur sağlıkla
İnşallah daha iyi olacağım seninle
🌹🌹🌹🌹
kendi odamda cogu zaman, isden sonra yataga yatip, dizi bakiyorum veya kitap okuyorum, e-sigaramla keyif yapiyorum
Hafta sonu cogu zaman disarida geciyor, vaya tamizlikle :)
mutfakta zaman geçirmeyi seviyorum. yemek yaparken, müzik dinlemeyi veya yemek yerken tv izlemeyi.
Her yerinde vakit geçiren biriyim aslında ben ama en çok kendi odam, teras, salon ve mutfak diye gidiyor sıralama.. Keyifli akşamlar.
Kendi odamda geçiriyorum daha çok ama bu seçeneklerden en çok zaman geçirdiğim yer oturma odası.
Şöyşr bir düşündüm de sanırım en çok yatak odasındayım.
Oturma odasında tv vs klasik erkek işte ne beklersin jshddh
Oturma odası diyebilirim yani kendi odamda.
Genel olarak mutfakta oturuyoruz orada televizyonda var
Ben en çok salon dayım
Zaten yeni nesil de artık tek yaşamak moda öyle olunca evin her köşesi
Salonumda.
oturma odasında oturuyom :D
Mutfak ve salon
Daha çok mutfaktayım
Dinlenmeyi tercih edenlerdenim
Yatak odası..
Genelde yatak odası
Oturma odası benim mekanım
Kendi odamda, çocuk odası
Yatağım hep uyuyorum çünkü
Oturma odasında
mutfak ve yatak odam arasında gidip geliyorum
Salon en çok vakit geçirdiğim yer
oturma odasında🤷♂️
Oturma odası
Önce mutfak sonra oturma odası
Odamdan hiç çıkmıyorum diyebilirim
Mutfak
Kendi odamda
Salon
Odam
Tabiki de oturma odası ailecek...
Oturma odası
Yatak odam
Salon
Mutfak
Oturma odası
Salonda
Yatak odasi
Mutfak ve balkon👌
Oturma odası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?