Bu adam bunu hak etmiyor mu? Çıkarken evini badana yapmadan çıksam ne olur? Mahkemeye versem ne sonuç çıkar?

7 senedir oturuyorum. Kira 1000 liraydı ev sahibi birden evi sattım alan adam kiracıya uğraşamam satıcam diyor o sebeple evi boşalt dedi. Eve geldi sattığım adamın emlakcisi evin fotoğrafını cekecek dedi. Evi fotoğrafını çekti komşularım benj çok sever aradılar 5000 TL kiraya razı çıkarma satmadiysan dediler yok sattım demiş. bende üst kat boştu şansa oraya taşındım. Bugün komşum geldi kira azdı gıcık olduk çıkardık demişler. Ya eve tertemiz baktım çivi bile çakmadım deseydi ben bu kadar kira istiyorum işine gelirse otur işine gelirse çık bu kadar dek dolaba gerek var mıydı. Şimdi bana badana yap diyor. Yapmasam haksız miyim

Bu adam bunu hak etmiyor mu? Çıkarken evini badana yapmadan çıksam ne olur? Mahkemeye versem ne sonuç çıkar?
Cevapla